Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої, тонер картридж, Драм картридж)
Очікувана вартість
146 000,00 UAH
UA-2018-11-06-001029-c ● 082ad151a8c84d82be529da4f68a9015
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М. І. Пирогова |
Код ЄДРПОУ: | 02011031 |
Вебсайт: | http://vokl.org |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46 |
Контактна особа: |
Кипоренко Оксана Василівна +380432505075 ks_nch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2018 12:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2018 13:04 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2018 13:04 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2018 15:46 |
Очікувана вартість: | 146 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,03% |
Інформація про предмет закупівлі
Деталі додаються в технічних вимогах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої, тонер картридж, Драм картридж)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2018
—
05 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2018 13:00 |
перелік документів.doc |
06 листопада 2018 13:00 |
ТД на принтери.docx |
06 листопада 2018 13:00 |
ДОГОВІР.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 06 листопада 2018 20:31
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-06-001029-c.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 07 листопада 2018 16:38
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику хочемо повідомити Вас, що Законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення
виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від
представника товаровиробника в Україні. Необхідність надання листів авторизації від
представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника
виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Діюче законодавство України передбачає
здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме -
змаганням між суб'єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб'єктами
господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати
між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати
умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття
участі в торгах у зв'язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в
Україні, а також обмежує коло можливих учасників - офіційними дистриб'юторами та
підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші
взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами
підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у
залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є
дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та
кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та
призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих
учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель
закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" - недискримінація
учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед
учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від
представника товаровиробника в Україні. Необхідність надання листів авторизації від
представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника
виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Діюче законодавство України передбачає
здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме -
змаганням між суб'єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб'єктами
господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати
між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати
умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття
участі в торгах у зв'язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в
Україні, а також обмежує коло можливих учасників - офіційними дистриб'юторами та
підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші
взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами
підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у
залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є
дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та
кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та
призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих
учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель
закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" - недискримінація
учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед
учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-11-06-001029-c.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 07 листопада 2018 16:39
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику хочемо повідомити Вас, що згідно повідомлення ДП "УКРМЕТРТЕСТАНДАРТ", станом на 06.06. 2018р. витратні матеріали , комплектуючі , аксесуари та запасні частини до компютерної та офісної техніки, принтерів, копіювальних апаратів, БФП, флеш-накопичувачі , елементи живлення , акамулятори , оптичні засоби збереження інформації обовязковій сертифікації не підлягають в звязку з втратою чиності декрету КМУ від 10.05.1993р. №46-93
Просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Просимо внести зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-11-06-001029-c.c3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 07 листопада 2018 16:39
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику хочемо повідомити , що товари, що мають постачатися за тендером, включені до Переліку товарних груп, що не потребують проведення державної санітарно - епідеміологічної експертизи, затвердженого Постановою Державної санітарно - епідеміологічної служби України №25 від 26 грудня 2008р. “Про оптимізацію державного санітарно-епідеміологічного нагляду щодо об’єктів зовнішньоекономічної діяльності за кодами УКТЗЕД”.
Просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Просимо внести зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2018 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НЕВАДА" |
140 206,50
UAH з ПДВ
|
133 909,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
138 834,60
UAH з ПДВ
|
135 829,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
140 031,00
UAH з ПДВ
|
135 831,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" |
142 986,00
UAH з ПДВ
|
142 986,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НЕВАДА" #23740691 |
Переможець |
133 909,20
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2018 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
03 грудня 2018 15:28
|