Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
118 300,00 UAH
UA-2018-11-06-000017-b 3b254733c3eb49549763a31d3cd1c7cc
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Трембач Світлана Михайлівна

380500568001 dru.ddi2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дружківський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 02770021
Вебсайт: http://druddi.ucoz.ua
Місцезнаходження: 84200, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул.Люксембург Р., буд . 38
Контактна особа: Трембач Світлана Михайлівна
380500568001
dru.ddi2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2018 08:14
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2018 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2018 09:00
Початок аукціону: 14 листопада 2018 11:16
Очікувана вартість: 118 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 591,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3549 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84201, Україна, Донецька область, Дружківка, вул. Люксембург Р., буд.38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 06 листопада 2018 10:08
Дата відповіді: 08 листопада 2018 10:27
Будь ласка, викладіть фото або ескіз товару, який вимагається у оголошенні. У п.2.3 Вашого оголошення вказано:"2.3. У разі, якщо Учасник не є виробником продукції, він повинен надати сканкопію договору між учасником та виробником, який підтверджує статус Учасника, як офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника, чинний на дату подання тендерних пропозицій, з вказівкою щодо забезпечення якості товару згідно з ГОСТами, ДСТУ та ТУ". Учасники повинні знати,на якого виробника їм орієнтуватися, інакше виконання цього пункту неможливе. У п.2.2 Вашого оголошення:" Учасник у період кваліфікації переможця надає детальні зображення товару, що пропонується до постачання (візуалізація). Зображення повинні бути чіткими та відображати конструктивні параметри". Ці вимоги для учасників, щоб правильно сформувати тендерну пропозицію на етапі подачі, а не після того, як кваліфікували переможця. Ми вважаємо, що Замовник ставить Учасників у нерівні умови і сформував тендерну документацію під конкретного виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання розглянуто тендерним комітетом. Вже підгружене оголошення в новій редакції.
Зміни до документації допорогової закупівлі
«Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них»:
Стара редакція
Додаток 4
2.2.Учасник у період кваліфікації переможця надає детальні зображення товару, що пропонується до постачання (візуалізація). Зображення повинні бути чіткими та відображати конструктивні параметри.
Нова редакція
Додаток 4
2.2.Учасник у період подання пропозицій надає детальні зображення товару, що пропонується до постачання (візуалізація). Зображення повинні бути чіткими та відображати конструктивні параметри.
Вимога
Дата подання: 08 листопада 2018 11:16
Добрий день! Ми ознайомилися з уточненнями. Але на таку кількість та об`ем вимог, які Ви вказали у тендерній документації, особливо п.1.3 ("1.3. Копії договорів на проведення профілактичних дезінфекційних робіт (дезінсекційних та дератизаційних) в складських приміщеннях"), при тому, що меблі, виготовлені в Україні не підлягають обов`язковій сертифікації(ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ НАКАЗ 01.02.2005 № 28(Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 травня 2005 р. за № 466/10746"Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні")), Учасник має повне право на візуалізацію або ескіз товару, який від нього вимагає Замовник. Інакше, ми наполягаємо на тому, що документація зроблена під відповідного учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2018 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа – підприємець Колесніков Михайло Володимирович 100 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пєфтієв Дмитро Михайлович 115 000,00
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2018 14:17
Електронний підпис
12 листопада 2018 14:05
Пiдписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
12 листопада 2018 14:05
Пiдписаний_Гарантiя_G1118-4936.pdf
12 листопада 2018 14:05
Mirgorodsky_1853-K-O-20180420-verified-signed.pdf

Публічні документи

12 листопада 2018 15:53
Електронний підпис
12 листопада 2018 15:06
дилерство..pdf
12 листопада 2018 15:00
цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2018 15:00
технічне завдання.pdf
12 листопада 2018 15:00
кваліфікаційні.pdf
12 листопада 2018 15:00
договір.pdf
12 листопада 2018 15:00
угол.png
12 листопада 2018 15:00
кресло.png
12 листопада 2018 15:00
дилерство.pdf
12 листопада 2018 15:00
диван с пуфом.png
12 листопада 2018 15:00
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
12 листопада 2018 15:00
Підписаний_G1118-4933-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа – підприємець Колесніков Михайло Володимирович

ФОП Пєфтієв Дмитро Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Колесніков Михайло Володимирович
#3276910892
Відхилено 100 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 10:50
ФОП Пєфтієв Дмитро Михайлович
#3483109679
Переможець 115 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 11:02

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2018 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пєфтієв Дмитро Михайлович
#3483109679
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 08:06
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2018 10:06
Скорегована специфікація до дог ДЗ-38.PDF зміни до договору
27 листопада 2018 10:03
Договір №ДЗ-38 від 21.11.2018 Пєфтієв Д.М..PDF укладений
21 листопада 2018 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки в специфікації
Номер договору про закупівлю: ДЗ-38
Договір:
Номер додаткової угоди: ДЗ-38 (специфікація)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 115 000,00
UAH