Канцелярське приладдя для потреб Головного територіального управління юстиції
Очікувана вартість
53 778,00 UAH
UA-2018-11-05-002359-b edfc30642f3240f6815d90a0f1d89009
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34900660
Місцезнаходження замовника: 10014, Україна, Житомирська обл., Житомир, МАЙДАН СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа замовника: Лющенко Юрій
+380412473912
yu.liushchenko@zt.minjust.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 26 листопада 2018 13:38
Очікувана вартість: 53 778,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4889 шт
Канцелярське приладдя для потреб Головного територіального управління юстиції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська обл., Житомир, Майдан Соборний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Актуальні тендери

До пошуку