Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (паперові рушники).
Очікувана вартість
3 750,00 UAH
UA-2018-11-02-001918-b 34462097f25143c39e28d2c2865c7273
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісневський Роман Сергійович

+380445070514 2858412@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 05445267
Місцезнаходження: 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6
Контактна особа: Лісневський Роман Сергійович
+380445070514
2858412@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2018 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2018 15:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2018 15:33
Початок аукціону: 08 листопада 2018 14:59
Очікувана вартість: 3 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,33%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 шт
33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (паперові рушники).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Болбочана, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2018 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2018 15:29
Документація про проведення допорогової закупівлі.pdf
02 листопада 2018 15:29
Форма пропозиції.doc
02 листопада 2018 15:29
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 02 листопада 2018 23:13
Дата відповіді: 05 листопада 2018 12:53
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваш запит від 02.11.2018р. Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне.
Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» розпочато процедуру закупівлі «33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (паперові рушники)», ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-02-001918-b, очікувана вартість закупівлі: 3 750,00 грн. (три тисячі сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.).
Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладання договору. Відповідно до пункту 6.4. «Порядку здійснення допорогових закупівель», вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в електронних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Виходячи з вище наведеного, учасники подають свої пропозиції відповідно вимог зазначених в Документації про проведення допорогової закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2018 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 2 875,00
UAH з ПДВ
2 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС" 3 300,00
UAH з ПДВ
3 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 3 375,00
UAH з ПДВ
3 249,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2018 08:56
Статут.PDF
06 листопада 2018 08:56
Директор право подписи.pdf
06 листопада 2018 08:56
Протокол.pdf
06 листопада 2018 08:56
Довідка Загал.pdf
06 листопада 2018 08:56
Довідка ЄДРПОУ.pdf
06 листопада 2018 08:56
Наказ про призначення.pdf
06 листопада 2018 08:56
Витяг.pdf
06 листопада 2018 08:56
Довідка ПДВ.pdf
06 листопада 2018 08:56
сертификат.pdf
06 листопада 2018 08:56
Лист згода персональні.pdf
06 листопада 2018 08:56
Договір.pdf
06 листопада 2018 08:56
Цінова.pdf

Публічні документи

05 листопада 2018 16:23
Лист згода.jpg
05 листопада 2018 16:23
Договір 4.jpg
05 листопада 2018 16:23
Договір 3.jpg
05 листопада 2018 16:23
Договір 2.jpg
05 листопада 2018 16:23
Договір 1.jpg
05 листопада 2018 16:23
Цінова пропозиція.jpg

Публічні документи

07 листопада 2018 15:30
СТАТУТ.pdf
07 листопада 2018 15:30
Протокол_2.pdf
07 листопада 2018 15:30
Лист про неліцензування.pdf
07 листопада 2018 15:30
згода з договором.pdf
07 листопада 2018 15:30
Відомості про учасника.pdf
07 листопада 2018 15:30
Витяг ПДВ.pdf
07 листопада 2018 15:30
Витяг ЄДРПОУ_06.11.2018.pdf
07 листопада 2018 15:30
Виписка.pdf
07 листопада 2018 15:30
ЕКО1154_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
#37921923
Переможець 2 875,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2018 14:20

Документи

09 листопада 2018 14:19
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2018 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
#37921923
2 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2018 14:19
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
15 листопада 2018 15:28