Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пробірки
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2018-11-02-000126-b 85e5cf5a5be2455da0a06c61090ee702
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Смага

+380664053859 smaga1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда" Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37735597
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, 115
Контактна особа: Наталія Смага
+380664053859
smaga1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2018 08:55
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2018 17:00
Очікувана вартість: 62 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11950 штука
Пробірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлогравд, вулиця Соборна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2018 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2018 08:55
Оголошення пробірки.docx
02 листопада 2018 08:55
проект договору 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення антиконкурентних умов
Дата подання: 02 листопада 2018 14:02
Дата відповіді: 02 листопада 2018 14:11
Доброго дня. Напишіть можна запропонувати аналогічну пробірку, яка відповідає всім параметрам зазначеним в медико-технічних вимогах, тільки іншого виробника AQUISEL, Іспанія
Відповідь: Аналоги не пропонуйте
Щодо усунення антиконкурентних умов
Дата подання: 02 листопада 2018 18:36
Дата відповіді: 05 листопада 2018 07:51
Поясніть свою відмову в прийнятті аналогічних пробірок, які мають всі необхідні документи, а також тривалий час успішно використовуються в медичних установах Європи та України.
Відповідь: Згідно п. 6.4 «Порядка здійснення допорогових закупівель» №35 від 13.04.2016р., затвердженого ДП «Зовнішторгвидав України» Замовник має право вказувати певну марку товару, або аналоги і еквіваленти, які будуть прийматися у пропозиціях Учасника, що не є порушення закону. Замовник в своєму Оголошенні чітко вказав марку товару, тобто «Пробірка Kima µ test (Мікро Тест) з К3 ЕДТА, 250 мкл для капілярної крові» і не одноразово наголосив на те, що аналогів не пропонувати і це є право Замовника.
Щодо дискримінації учасників
Дата подання: 05 листопада 2018 09:41
Дата відповіді: 05 листопада 2018 11:59
Вами невірно трактуються вимоги Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” №35 від 13.04.2016р. "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель", тим самим порушуються принципи здійснення закупівель, згідно п. 6.2 Наказу. Згідно п. 6.4 Наказу №35 у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників, але заборонити пропозицію аналогів не має права.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Повідомляємо Вам, що, відповідно до п.6.4. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” №35 від 13.04.2016р. "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель", Замовникам дозволяється в оголошенні щодо здійснення допорогових закупівель запитувати товар з посиланням на конкретну торгівельну марку , в разі, якщо замовнику не принципово отримати товар конкретної марки, він може зазначати інші аналогічні. У випадку із закупівлею пробірок за даним оголошенням, Замовником не визначено аналогічні торгівельні марки товару, та зазначено, що пропозиції з аналогічними товарами розглядатись не будуть. Пробірки "Kima µ test (Мікро Тест) з К3 ЕДТА, 250 мкл для капілярної крові» вже давно використовуються в нашому лікувальному закладі, є зручні в роботі, використання інших пробірок є не такими зручними , що зменшує швидкість забору крові , призводить до ризику виливання біоматеріалу та якості (точності) показників аналізу. Таким чином,вважаємо, що в даному випадку відсутня дискримінація учасників закупівлі.
Відсутність обгрунтованих причин у відмові аналогічної пропозиції
Дата подання: 05 листопада 2018 12:30
Доброго дня! Напишіть пробірки якого виробника Вами використовувались для забору капілярної крові та в чому була незручність.
Відповідь відсутня
Доброго дня!
Дата подання: 06 листопада 2018 12:30
Дата відповіді: 07 листопада 2018 10:34
Напишіть використання пробірок для забору капілярної крові якого виробника викликала у Вас негативний відгук, в чому полягала незручність.
Відповідь: в других пробірках погано змішується кров, не щільно прилягають кришки, а якщо є пробірки з ризиновими кришками, то при зніманні кришки кров попадає на руки
Щодо дискримінації учасників
Дата подання: 07 листопада 2018 11:09
Стосовно поганого змішування крові з реактивом в пробірці, то Вам потрібно правильно виконувати інструкцію щодо використання даного виду пробірок. Загалом вкажіть які зауваження відносяться до використання пробірок виробника AQUISEL, Іспанія, якщо у Вас не має зауважень до пробірок виробника AQUISEL, Іспанія, то відмову їх пропозиції в закупівлі вважаємо необгрунтованою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2018 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУДКОВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 61 781,50
UAH з ПДВ
61 781,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2018 10:39
ЦП.pdf
08 листопада 2018 10:39
свидоцтво плат.под..PDF
08 листопада 2018 10:39
Проект договору.pdf
08 листопада 2018 10:39
інфо про учасника.PDF
08 листопада 2018 10:39
договор 410.PDF
08 листопада 2018 10:39
довідка.PDF
08 листопада 2018 10:39
Довідка про ліцензування.pdf
08 листопада 2018 10:39
довідка 2.PDF
08 листопада 2018 10:39
ГЛ Гудкова02.11.pdf
08 листопада 2018 10:39
Гарантія на пост.тов..PDF
08 листопада 2018 10:39
гар.лист Гудкова.PDF
08 листопада 2018 10:39
виписка.PDF
08 листопада 2018 10:39
DoCbw_Kima-04.pdf
08 листопада 2018 10:39
813005_L2338.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУДКОВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГУДКОВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2437714163
Переможець 61 781,50
UAH з ПДВ
12 листопада 2018 10:42

Документи

12 листопада 2018 10:42
Електронний підпис
12 листопада 2018 10:41
протокол 176.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2018 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУДКОВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2437714163
61 781,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2018 10:42
Електронний підпис
12 листопада 2018 10:41
протокол 176.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 08:07
Електронний підпис укладений
14 листопада 2018 13:06
договор 341.PDF укладений
14 листопада 2018 13:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2018 — 14 грудня 2018
Сума оплати за договором: 61 781,50
UAH з ПДВ