Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" |
Код ЄДРПОУ: | 16502790 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія |
Контактна особа: |
Юлия Шевченко +380442050506 y.shevchenko@artek.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2018 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2018 12:23 |
Очікувана вартість: | 2 574 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,02% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 64000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2018 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2018 17:04 |
тендерна документація 2018 рік.docx | |
07 листопада 2018 17:04 |
додаток 5 проект договору.docx | |
07 листопада 2018 17:04 |
додаток 2 ст 17.doc | |
07 листопада 2018 17:04 |
додаток 1 тендерна пропозиція.docx | |
07 листопада 2018 17:04 |
додаток 4 технічні вимоги нова редакція.docx | |
07 листопада 2018 17:04 |
додаток 3 ст 16.doc | |
07 листопада 2018 17:04 |
перелік змін що вносяться до тендерної документації.docx |
07 листопада 2018 17:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 листопада 2018 17:04 |
тендерна документація 2018 рік.docx
|
|||
07 листопада 2018 17:04 |
додаток 5 проект договору.docx
|
|||
07 листопада 2018 17:04 |
додаток 2 ст 17.doc
|
|||
07 листопада 2018 17:04 |
додаток 1 тендерна пропозиція.docx
|
|||
07 листопада 2018 17:04 |
додаток 4 технічні вимоги нова редакція.docx
|
|||
07 листопада 2018 17:04 |
додаток 3 ст 16.doc
|
|||
07 листопада 2018 17:04 |
перелік змін що вносяться до тендерної документації.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-21-000029 ● 1f158196a5d54806940a9de9d0b4f4f5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2019 10:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2019 № 81
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2018-11-01-001746-b 01.11.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-01 15:33:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «котел для приготування їжі (250 л.), котел для приготування їжі (400 л.), плита електрична, шафа жарова електрична, духовка електрична, сковорідка електрична промислова, піч кондитерська, пароконвектомат» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-11-01-001746-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
1. Просимо пояснити причину неоприлюднення звіту про виконання договору?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-04 16:06:39
Відповідь
Звіт про виконання договору не був оприлюднений у зв’язку з наступним. Тендерним комітетом Замовника неодноразово направлялись до відділу бухгалтерії службові записки з проханням надати до відділу публічних закупівель інформацію про стан розрахунків за договором постачання товару №431/2018 від 14 грудня 2018 року, укладеним за результатами проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 39710000-2 — Електричні побутові прилади (котел для приготування їжі (250л), котел для приготування їжі (400л), плита електрична, шафа жарова електрична, духовка електрична, сковорідка електрична промислова, піч кондитерська, пароконвектомат).
Враховуючи відсутність необхідної інформації тендерний комітет був позбавлений можливості оприлюднити на сайті Уповноваженого органу звіт про виконання договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо порушення норм частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, керуючись вищезазначеними нормами Закону, Замовником самостійно перевірялась інформація визначена в пп. 3 та 8 частини першої статті 17 Закону у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення та Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. При цьому, з метою усунення виявлених порушень, Замовником приведено тендерну документацію до вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. 2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КЛАСС» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Пунктом 1 Розділу ІІІ. Тендерної документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету № 187 від «07» листопада 2018 року визначено, що до формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - самостійне виправлення Учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання Учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою (за наявності) Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення; - не завірення окремої довідки, інформації тощо печаткою (за наявності) Учасника торгів; - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником торгів, якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам тендерної документації (наприклад, на вимогу тендерної документації про надання Учасником конкретної довідки, складеної в довільній формі, Учасник надав відповідний документ, що має назву «Інформація у довільній формі» або «Лист-пояснення», або «Інформація», або «Довідка» тощо). - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, які зазначені в документах та не впливають на зміст пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КЛАСС» містяться листи – згоди працівників на обробку персональних даних, які надані в межах іншої публічної закупівлі (UA-2018-10-26-002010-c, Холодильна камери, шафа холодильна, морозильна скриня, стіл холодильний). Проте, вказане вище, із урахуванням вимог ст. 22 Закону та п. 1 Розділу ІІІ. тендерної документації, відноситься до формальних (несуттєвих) помилок. Так як дана механічна описка в словах та словосполученнях, яка зазначена в листах – згодах працівників на обробку персональних даних не впливає на зміст пропозиції ТОВ «ЄВРО-КЛАСС». Рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) прийняте колегіально на засіданні тендерного комітету (протокол від «29» листопада 2018 р. № 197-1). 3. Щодо порушення норм абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. Тендерним комітетом Замовника неодноразово направлялись до відділу бухгалтерії службові записки з проханням надати до відділу публічних закупівель інформацію про стан розрахунків за договором постачання товару №431/2018 від 14 грудня 2018 року, укладеним за результатами проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 39710000-2 — Електричні побутові прилади (котел для приготування їжі (250л), котел для приготування їжі (400л), плита електрична, шафа жарова електрична, духовка електрична, сковорідка електрична промислова, піч кондитерська, пароконвектомат). Враховуючи відсутність необхідної інформації тендерний комітет був позбавлений можливості оприлюднити на сайті Уповноваженого органу звіт про виконання договору. При цьому, після отримання тендерним комітетом зазначеної вище інформації, звіт про виконання договору одразу був оприлюднений на сайті Уповноваженого органу.
2019-04-17 19:44:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-07-10-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.07.2019 № 211
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 10 липня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-09-06-000372-a, UA-2018-09-17-002248-c,
UA-2018-09-17-002305-c, UA-2018-11-05-000774-c, UA-2018-11-01-001746-b, UA-2019-03-01-002525-a, здійснених Державним підприємством України «Міжнародний дитячий центр «Артек».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
МИХАЙЛОВ Олександр Юрійович
– начальник відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель (керівник групи);
НАЗАРЕНКО Ірина Федорівна – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель у бюджетній сфері Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель;
МЕТУЛИНСЬКА Лідія Олександрівна – головний державний аудитор відділу перевірок закупівель у бюджетній сфері Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
2019-07-10 09:24:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СКВОРЦОВА АННА ВЯЧЕСЛАВІВНА" |
1 958 700,00
UAH з ПДВ
|
1 958 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРО КЛАСС" |
2 572 320,00
UAH з ПДВ
|
2 572 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" |
2 574 500,00
UAH з ПДВ
|
2 574 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СКВОРЦОВА АННА ВЯЧЕСЛАВІВНА" #2850915046 |
Відхилено |
1 958 700,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2018 15:52
|
ТОВ "ЄВРО КЛАСС" #36068718 |
Переможець |
2 572 320,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2018 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2019 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2018 15:48
|
Договір ТОВ ЄВРО КЛАСС.pdf | укладений |
14 грудня 2018 15:45
|