Котел для приготування їжі (250л), котел для приготування їжі (400л), плита електрична, шафа жарова електрична, духовка електрична, сковорідка електрична промислова, піч кондитерська, пароконвектомат
Очікувана вартість
2 574 560,00 UAH
UA-2018-11-01-001746-b d0c7c6ef95df440faedc32ee5ec91de2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
Код ЄДРПОУ: 16502790
Місцезнаходження замовника: 04075, Україна, Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Контактна особа замовника: Юлия Шевченко
+380442050506
y.shevchenko@artek.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2018 00:00
Початок аукціону: 19 листопада 2018 12:23
Очікувана вартість: 2 574 560,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Котел для приготування їжі (250л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київ, м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 штука
Котел для приготування їжі (400л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київ, м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
8 штука
Плита електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київ, м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 штука
Шафа жарова електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київ, м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
3 штука
Духовка електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київ, м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
5 штука
Сковорідка електрична промислова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київ, м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штука
Піч кондитерська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київ, м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 штука
Пароконвектомат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київ, м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 листопада 2018 17:05
Електронний цифровий підпис
01 листопада 2018 14:56
Електронний цифровий підпис
07 листопада 2018 17:04
тендерна документація 2018 рік.docx
01 листопада 2018 14:43
тендерна документація.docx
07 листопада 2018 17:04
додаток 5 проект договору.docx
01 листопада 2018 14:43
додаток 5 проект договору.docx
07 листопада 2018 17:04
додаток 2 ст 17.doc
01 листопада 2018 14:43
додаток 2 ст 17.doc
07 листопада 2018 17:04
додаток 1 тендерна пропозиція.docx
01 листопада 2018 14:43
додаток 1 тендерна пропозиція.docx
07 листопада 2018 17:04
додаток 4 технічні вимоги нова редакція.docx
01 листопада 2018 14:43
додаток 4 технічні вимоги.docx
07 листопада 2018 17:04
додаток 3 ст 16.doc
01 листопада 2018 14:43
додаток 3 ст 16.doc
07 листопада 2018 17:04
перелік змін що вносяться до тендерної документації.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000029 ● 1f158196a5d54806940a9de9d0b4f4f5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-22 10:26:10
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

20.03.2019 № 81

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2018-11-01-001746-b 01.11.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-01 15:33:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «котел для приготування їжі (250 л.), котел для приготування їжі (400 л.), плита електрична, шафа жарова електрична, духовка електрична, сковорідка електрична промислова, піч кондитерська, пароконвектомат» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-11-01-001746-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
1. Просимо пояснити причину неоприлюднення звіту про виконання договору?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-04 16:06:39

Відповідь

Звіт про виконання договору не був оприлюднений у зв’язку з наступним. Тендерним комітетом Замовника неодноразово направлялись до відділу бухгалтерії службові записки з проханням надати до відділу публічних закупівель інформацію про стан розрахунків за договором постачання товару №431/2018 від 14 грудня 2018 року, укладеним за результатами проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 39710000-2 — Електричні побутові прилади (котел для приготування їжі (250л), котел для приготування їжі (400л), плита електрична, шафа жарова електрична, духовка електрична, сковорідка електрична промислова, піч кондитерська, пароконвектомат).
Враховуючи відсутність необхідної інформації тендерний комітет був позбавлений можливості оприлюднити на сайті Уповноваженого органу звіт про виконання договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Щодо порушення норм частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, керуючись вищезазначеними нормами Закону, Замовником самостійно перевірялась інформація визначена в пп. 3 та 8 частини першої статті 17 Закону у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення та Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. При цьому, з метою усунення виявлених порушень, Замовником приведено тендерну документацію до вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. 2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КЛАСС» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Пунктом 1 Розділу ІІІ. Тендерної документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету № 187 від «07» листопада 2018 року визначено, що до формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - самостійне виправлення Учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання Учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою (за наявності) Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення; - не завірення окремої довідки, інформації тощо печаткою (за наявності) Учасника торгів; - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником торгів, якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам тендерної документації (наприклад, на вимогу тендерної документації про надання Учасником конкретної довідки, складеної в довільній формі, Учасник надав відповідний документ, що має назву «Інформація у довільній формі» або «Лист-пояснення», або «Інформація», або «Довідка» тощо). - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, які зазначені в документах та не впливають на зміст пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КЛАСС» містяться листи – згоди працівників на обробку персональних даних, які надані в межах іншої публічної закупівлі (UA-2018-10-26-002010-c, Холодильна камери, шафа холодильна, морозильна скриня, стіл холодильний). Проте, вказане вище, із урахуванням вимог ст. 22 Закону та п. 1 Розділу ІІІ. тендерної документації, відноситься до формальних (несуттєвих) помилок. Так як дана механічна описка в словах та словосполученнях, яка зазначена в листах – згодах працівників на обробку персональних даних не впливає на зміст пропозиції ТОВ «ЄВРО-КЛАСС». Рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) прийняте колегіально на засіданні тендерного комітету (протокол від «29» листопада 2018 р. № 197-1). 3. Щодо порушення норм абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. Тендерним комітетом Замовника неодноразово направлялись до відділу бухгалтерії службові записки з проханням надати до відділу публічних закупівель інформацію про стан розрахунків за договором постачання товару №431/2018 від 14 грудня 2018 року, укладеним за результатами проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 39710000-2 — Електричні побутові прилади (котел для приготування їжі (250л), котел для приготування їжі (400л), плита електрична, шафа жарова електрична, духовка електрична, сковорідка електрична промислова, піч кондитерська, пароконвектомат). Враховуючи відсутність необхідної інформації тендерний комітет був позбавлений можливості оприлюднити на сайті Уповноваженого органу звіт про виконання договору. При цьому, після отримання тендерним комітетом зазначеної вище інформації, звіт про виконання договору одразу був оприлюднений на сайті Уповноваженого органу.

2019-04-17 19:44:15

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК", 16502790, Україна, м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
  2. Інформація про предмет закупівлі: Пароконвектомат, 2574560UAH, 39710000-2, ДК021, 2, штука
  3. Інформація про оприлюднення: d0c7c6ef95df440faedc32ee5ec91de2, 2018-11-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (далі – Замовник) від 01.11.2018 № 183 (із змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи тендерного комітету Замовника від 26.11.2018 № 193 та від 29.11.2018 № 197, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Скворцова Анна Вячеславівна, товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО-КЛАСС» (далі – ТОВ «ЄВРО-КЛАСС»), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби оприлюднене в електронній системі закупівель 04.04.2019, повідомлення про намір укласти договір; договір постачання товару від 14.12.2018 № 431/2018 (далі – Договір), звіт про виконання договору. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КЛАСС» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. А саме, пунктом 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вимагалось надання листів – згод на обробку та використання персональних даних, які повинні бути надані учасниками на кожного працівника, інформація про яких буде надана в складі тендерної пропозиції. Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КЛАСС» містяться листи – згоди працівників на обробку персональних даних, які надані в межах іншої публічної закупівлі (UA-2018-10-26-002010-c, Холодильна камери, шафа холодильна, морозильна скриня, стіл холодильний), чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРО-КЛАСС», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації та уклав з ним договір постачання товару від 14.12.2018 № 431/2018 на суму 2 572 320,00 грн, строк дії якого до 31.12.2018. За даними пошуково - аналітичної системи (https://www.007.org.ua) установлено, що Замовником 19.12.2018 на підставі видаткової накладної від 17.12.2018 № РН-0000403 було здійснено оплату за Договором в повному розмірі. Відповідно до абзацу десятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив 02.04.2019 (під час проведення моніторингу), чим порушено норми абзацу десятого частини першої статті 10 Закону., 09 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності учасника вимогам тендерної документації Замовника встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СКВОРЦОВА АННА ВЯЧЕСЛАВІВНА" 1 958 700,00
UAH з ПДВ
1 958 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРО КЛАСС" 2 572 320,00
UAH з ПДВ
2 572 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" 2 574 500,00
UAH з ПДВ
2 574 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2018 16:03
ФОП Скворцова А.В. Единый Н.jpg
15 листопада 2018 16:03
Тендерна Пропозиція.jpg
15 листопада 2018 16:03
Проект Договору.zip

Публічні документи

02 грудня 2018 20:10
Дом МВС.pdf
02 грудня 2018 20:04
Дов некоруп.pdf
02 грудня 2018 20:04
Дов ДФС.pdf
16 листопада 2018 16:09
sign.p7s
16 листопада 2018 16:05
Листи-згоди к.pdf
16 листопада 2018 16:05
ТП.pdf
16 листопада 2018 16:05
Тех спец.pdf
16 листопада 2018 16:05
Статут ЕК.pdf
16 листопада 2018 16:05
Сертиф шафа.pdf
16 листопада 2018 16:05
Сертиф плита.pdf
16 листопада 2018 16:05
Сертиф котел 400.pdf
16 листопада 2018 16:05
Сертиф котел 250.pdf
16 листопада 2018 16:05
Сертиф духовка.pdf
16 листопада 2018 16:05
Серт Rational.pdf
16 листопада 2018 16:05
Протокол директор.pdf
16 листопада 2018 16:05
Проект дог.pdf
16 листопада 2018 16:05
Под накл.pdf
16 листопада 2018 16:05
Накл 2.pdf
16 листопада 2018 16:05
Накл 1.pdf
16 листопада 2018 16:05
Наказ директор.pdf
16 листопада 2018 16:05
МТБ накл.pdf
16 листопада 2018 16:05
Листи-згоди.pdf
16 листопада 2018 16:05
Лист банк.pdf
16 листопада 2018 16:05
Дог трансп.pdf
16 листопада 2018 16:05
Дог 82 ОП.pdf
16 листопада 2018 16:05
Дог 82 ОП к.pdf
16 листопада 2018 16:05
Дов учасник.pdf
16 листопада 2018 16:05
Дов тех.pdf
16 листопада 2018 16:05
Дов ТД.pdf
16 листопада 2018 16:05
Дов ст17.pdf
16 листопада 2018 16:05
Дов санкц.pdf
16 листопада 2018 16:05
Дов помилки.pdf
16 листопада 2018 16:05
Дов персонал.pdf
16 листопада 2018 16:05
Дов ПДВ.pdf
16 листопада 2018 16:05
Дов МТБ.pdf
16 листопада 2018 16:05
Дов дог.pdf
16 листопада 2018 16:05
Дов довк.pdf
16 листопада 2018 16:05
Дов аналог дог.pdf
16 листопада 2018 16:05
Декларац Techoeka.pdf
16 листопада 2018 16:05
Деклар сковорода.pdf
16 листопада 2018 16:05
Гарантія Євро Класс.zip
16 листопада 2018 16:05
Гар лист поставка.pdf
16 листопада 2018 16:05
Витяг ПДВ.pdf
16 листопада 2018 16:05
Аналог дог 4.pdf
16 листопада 2018 16:05
Аналог дог 4 к.pdf
16 листопада 2018 16:05
Аналог дог 3 к.pdf
16 листопада 2018 16:05
Аналог дог 2 к.pdf
16 листопада 2018 16:05
Аналог дог 1.pdf
16 листопада 2018 16:05
Аналог дог 1 к.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 20:13
sign.p7s
16 листопада 2018 20:07
9 Протокол ЕІ ДМ про 2018.PDF
16 листопада 2018 20:07
6 ЄДРПОУ.pdf
16 листопада 2018 20:07
5 Згода с умовами тендеру.pdf
16 листопада 2018 20:07
4 Згода оброблення даних.pdf
16 листопада 2018 20:07
2 Проект договору з ціною.pdf
16 листопада 2018 20:07
1 Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СКВОРЦОВА АННА ВЯЧЕСЛАВІВНА"
#2850915046
Відхилено 1 958 700,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2018 15:52
ТОВ "ЄВРО КЛАСС"
#36068718
Переможець 2 572 320,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2018 13:40

Документи

27 листопада 2018 15:52
sign.p7s
27 листопада 2018 15:11
Протокол 193 ФОП Скворцова.pdf
19 листопада 2018 12:50
Звіт з ЄДР (припинено)
19 листопада 2018 12:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 листопада 2018 13:40
sign.p7s
30 листопада 2018 10:35
Протокол 197 ТОВ Євро класс.pdf
27 листопада 2018 15:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2018 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРО КЛАСС"
#36068718
2 572 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2018 13:40
sign.p7s
30 листопада 2018 10:35
Протокол 197 ТОВ Євро класс.pdf
27 листопада 2018 15:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 грудня 2018 15:48
Договір ТОВ ЄВРО КЛАСС.pdf укладений
14 грудня 2018 15:45
sign.p7s зміни до договору
02 квітня 2019 11:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 572 320,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку