Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування
Gatering services
Gatering services
Очікувана вартість
6 197 113,00 UAH
UA-2018-11-01-001384-b ● adaf88133e4a4cc19119143b0b627424
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 03188234 |
Місцезнаходження: | 51600, Україна , Дніпропетровська область обл., м.Верхньодніпровськ, вул.Упорна 1а |
Контактна особа: |
Наталія Миколаївна Проценко +380974237689 verx_ddi2@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Natalya Nikolayevna Protsenko +380974237689 verx_ddi2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KZ"Verhedneprovsky detskiy dom-interhat № 2"DOR" |
National ID: | 03188234 |
Contact point: |
Natalya Nikolayevna Protsenko +380974237689 verx_ddi2@ukr.net |
Additional contacts: |
Natalya Nikolayevna Protsenko +380974237689 verx_ddi2@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2018 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2018 13:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2018 13:30 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2018 14:48 |
Очікувана вартість: | 6 197 113,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 985,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 01 листопада 2018 13:19 |
Enquiries until: | 23 листопада 2018 13:30 |
Complaints submission until: | до 29 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 грудня 2018 13:30 |
Information
Estimated total value: | 6 197 113 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 30 986 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Вимоги щодо надання послуг визначаються в тендерній документарії
Requirements of the service defined in the Bidding Documents
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, вул.Упорна,1а
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Gatering services
CPV: 55320000-9
Період постачання:
з 01 січня 2019 по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2018 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2018 11:20 |
ЗміниТД послуги з орган. харчування на 2019.doc |
06 листопада 2018 11:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 листопада 2018 11:20 |
ЗміниТД послуги з орган. харчування на 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кваліфікації
Дата подання: 22 листопада 2018 09:07
Дата відповіді: 23 листопада 2018 08:33
1. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати експлуатаційний дозвіл на потужності (об"єкти) із виробництва готових страв, які будуть поставлятися до місця надання послуг, виданий на ім'я виробника готових страв або Рішення про реєстрації потужностей на виробництво готових страв, видане на ім'я виробника готових страв. Також у Тендерній документації Замовником зазначається, що з Замовником має бути укладено Договір на безоплатне користування харчоблокjv, на території якого будуть готуватися страви. Тож виникає питання, яким чином Учасник, який ще не має статусу Переможця та з яким ще не укладено договір на безоплатне користування харчоблоком може надати у складі своєї пропозиції вище зазначені документи? Якщо Замовник має на увазі, що Учасники мають укласти Договори оренди на харчоблоки, які не входять у власність територіальної громади для того, щоб перестрахуватися від форс-мажорних випадків типу перебоїв із світлом та таке інше, то повідомляємо, що на сьогодняшній день, для того, щоб орендувати відповідне приміщення з відповідним обладнанням протягом року, Учасникам необхідно буде закласти в цінову пропозицію більше 300 000 грн, які будуть сплачуватися з бюджетних коштів, а це розтрати, яких можна уникнути. Не зрозуміло навіщо Замовник навмисно створює обставини, які призводять до збільшення цінової пропозиції замість того, щоб економити бюджетні кошти. Просимо розглянити це питання та внести зміни до Тендерної документації в цій частині.
2. В Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає надати у складі своєї пропозиції Технічні умови на виробництво готової продукції. Просимо розписати що саме мається на увазі, чи стосується це приміщення та обладнання де будуть готуватися страви і якщо так, то яким чином Учасники можуть надати технічні умови, якщо Замовник їх не зазначає у своїх Тендерній документації, адже приготування страв буде пропозитись на території Замовника. Якщо Замовником було допущено помилку, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
3.Учасники мають надати протоколи випробувань зразків харчової продукції на готову продукцію. Мається на увазі, що Учасники надають протоколи випробувань на продукти питання з яких будуть готуватись страви чи протоколи випробувань вже готової страви, яка буде включена до меню?
4. Замовник вимагає від Учасників надати декларації виробника, якісні посвідчення, тощо на весь асортимент готових страв. Що мається на увазі? Учасники мають надати декларацію виробника чи якісне посвідчення на продукти питання з яких будуть готуватись страви чи на вже готові страви, які будуть включені до меню?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо: 1. У відповідності до умов Тендерної документації Додатку 2 було зазначено, що в разі неможливості фактичного приготування страв за місцезнаходженням їдальні Замовника (відключення електричної енергії, інші обставини), учасник зобов’язаний забезпечити харчування шляхом доставки готової їжі ,яка має бути належним чином упакована щоб уникнути її псування, пошкодження, потрапляння пилу, бруду та іншого втручання під час її транспортування до місця надання послуг.
Тобто вказана готова їжа буде готуватися не за місцезнаходженням об’єкту Замовника, а тому зазначені документи вимагаються з метою підтвердження відповідності вимогам діючого законодавства місця виробництва готової їжі; 2. Якісні документи повинні бути надані на готові страви, які можливо будуть поставлятися до місця надання послуг в разі неможливості приготування в їдальні Замовника.
Тобто вказана готова їжа буде готуватися не за місцезнаходженням об’єкту Замовника, а тому зазначені документи вимагаються з метою підтвердження відповідності вимогам діючого законодавства місця виробництва готової їжі; 2. Якісні документи повинні бути надані на готові страви, які можливо будуть поставлятися до місця надання послуг в разі неможливості приготування в їдальні Замовника.
щодо пакування просимо роз'яснити
Дата подання: 22 листопада 2018 11:40
Дата відповіді: 23 листопада 2018 08:35
Відповідно до п.1 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надання документів, які підтверджують якість пакування готової продукції та її придатність для використання у харчової промисловості та тривалому зберіганні. Виходячи з вище викладеного виникає питання - навіщо Учасникам надавати якісні документи на пакування готової страви для її транспортування якщо приготування їжі буде здійснюватись виключно в приміщенні їдальні та харчоблоку Замовника відповідно до технічного завдання
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо: документи, що підтверджують якість пакування повинні бути надані на готові страви, які можливо будуть поставлятися до місця надання послуг в разі неможливості приготування в їдальні Замовника.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 12 грудня 2018
Найменування: | КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 03188234 |
Місцезнаходження: | 51600, Україна, Дніпропетровська область обл., м.Верхньодніпровськ, вул.Упорна 1а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "МІКА ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ НВО "Промсервіс" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ» #42313211 |
Переможець |
6 135 109,80
UAH
|
19 грудня 2018 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:21
|
ДУ№4 від 27.12.19(харчування).doc | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2019 11:41
|
ДУ№3 від 17.01.2019 Харчування.doc | зміни до договору |
17 січня 2019 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2019 16:19
|
Д.У.№2.doc | зміни до договору |
14 січня 2019 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2019 13:33
|
Д.У.№1.doc | зміни до договору |
14 січня 2019 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2018 08:56
|
Договір №1 харчування.doc | укладений |
30 грудня 2018 08:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної суми Договору, згідно кошторису від 10.01.2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна п.3.2.в Договорі №1 від 20.12.2018року. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору в зв'язку з виконанням зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |