Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
лікарські засоби, що входять до Національного Переліку)
Очікувана вартість
513 405,00 UAH
UA-2018-11-01-001194-a ● aac7d99a7c314af2996d7e67f49b14a0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №29" |
Код ЄДРПОУ: | 02774645 |
Місцезнаходження: | 65117, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд. 32 а |
Контактна особа: |
Шахова Олена Анатоліївна +380487540104 tender.mp29@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2018 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2018 12:28 |
Очікувана вартість: | 513 405,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 513,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
лікарські засоби, що входять до Національного Переліку)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 упаковка
Хлорпромазину гідрохлорид
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса, Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorpromazine
АТХ: N05AA01
30 упаковка
Ванкоміцин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса, Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Vancomycin
АТХ: J01XA01
10 упаковка
Левофлоксацину гемігідрат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса, Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Levofloxacin
АТХ: J01MA12
100 упаковка
Меропенем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса, Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meropenem
АТХ: J01DH02
40 упаковка
Меропенем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса, Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meropenem
АТХ: J01DH02
20 флакон
Бензилпеніциліну натрієва сіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса, Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Benzylpenicillin
АТХ: J01CE01
10 упаковка
Пропофол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса, Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Propofol
АТХ: N01AX10
5 упаковка
транексамова кислота
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса, Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tranexamic acid
АТХ: B02AA02
1150 упаковка
Цефепім
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса, Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cefepime
АТХ: J01DE01
55 упаковка
Цефтазидим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ceftazidime
АТХ: J01DD02
5 упаковка
Атракуріуму бесилат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Atracurium
АТХ: M03AC04
50 упаковка
Кліндаміцин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Clindamycin
АТХ: D10AF01
60 упаковка
Азитроміцин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Azithromycin
АТХ: J01FA10
10 упаковка
Омепразол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Omeprazole
АТХ: A02BC01
500 упаковка
Лідокаїну гідрохлорид
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса, Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Lidocaine
АТХ: C01BB01
25 упаковка
Азитроміцин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса, Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Azithromycin
АТХ: J01FA10
30 упаковка
Сульфаметоксазол у комбінації з триметопримом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sulfamethoxazole and trimethoprim
АТХ: J01EE01
5 упаковка
Ацикловір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Aciclovir
АТХ: D06BB03
100 упаковка
лоратадин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Loratadine
АТХ: R01AC
70 упаковка
лоратадин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Loratadine
АТХ: R01AC
5 упаковка
Міконазолу нітрат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Miconazole
АТХ: D01AC02
50 упаковка
інтерферони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Interferon alfa-2b
АТХ: L03AB05
50 упаковка
Парацетамол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Paracetamol
АТХ: N02BE01
50 упаковка
Парацетамол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Paracetamol
АТХ: N02BE01
103 флакон
Етанол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ethanol
АТХ: D08AX
150 упаковка
ксилометазолін (монопрепарат та його комбінації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Xylometazoline
АТХ: R01AA07
45 упаковка
Амоксициліну тригідрат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amoxicillin
АТХ: J01CA04
40 упаковка
Карбамазепін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Carbamazepine
АТХ: N03AF01
5 упаковка
амікацину сульфат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amikacin
АТХ: J01GB06
20 упаковка
Преднізолон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Prednisolone
АТХ: D07AA03
200 упаковка
Цефтриаксон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ceftriaxone
АТХ: J01DD04
100 флакон
Амікацин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса,
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amikacin
АТХ: J01GB06
40 упаковка
Метилпреднізолон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Одеська область, місто Одеса, Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Methylprednisolone
АТХ: H02AB04
5 упаковка
Гідрокортизон ( оно препарат та комбінації з нітазолом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Лікувально-профілактичні установи Суворовського району м. Одеси, які обслуговуються централізованою бухгалтерією КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 29», за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Hydrocortisone
АТХ: D07AB02
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2018 17:45 |
скан перел змін-2 НП.PDF | |
14 листопада 2018 17:45 |
ТД лікарс. засоби 2НП ЗМІНИ 2.doc | |
14 листопада 2018 17:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2018 16:15 |
скан протоколу змін НП.PDF | |
01 листопада 2018 16:37 |
проект договору.doc |
14 листопада 2018 17:45 |
скан перел змін-2 НП.PDF
|
||||||
14 листопада 2018 17:45 |
ТД лікарс. засоби 2НП ЗМІНИ 2.doc
|
||||||
14 листопада 2018 17:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 листопада 2018 16:15 |
скан протоколу змін НП.PDF
|
||||||
01 листопада 2018 16:37 |
проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-01-001194-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 07 листопада 2018 09:24
Запит на зміни
Ознайомившись з тендерною документацію, повідомляємо, що визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом (33 найменувань) є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.
Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.
Розгорнути
Згорнути
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.
Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 листопада 2018 15:32
Доброго дня! На Ваше зауваження щодо обмеження конкуренції та дискримінації та на Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації згідно процедури на закупівлю код ДК 021-2015 - 33600000-6 –«Фармацевтична продукція» (лікарські засоби, що входять до Національного Переліку) (Хлорпромазину гідрохлорид /Chlorpromazine/; Ванкоміцин /Vancomycin /; Левофлоксацину гемігідрат /Levofloxacin/; Меропенем /Meropenem/; Меропенем /Meropenem/; Бензилпеніциліну натрієва сіль /Benzylpenicillin/; Пропофол /Propofol/; транексамова кислота /Tranexamic acid/; Цефепім /Cefepime/; Цефтазидим /Ceftazidime/; Атракуріуму бесилат /Atracurium/; Кліндаміцин /Clindamycin /; Азитроміцин /Azithromycin /; Омепразол /Omeprazole/; Лідокаїну гідрохлорид /Lidocaine/; Азитроміцин /Azithromycin /; Сульфаметоксазол у комбінації з триметопримом /Sulfamethoxazole and trimethoprim/; Ацикловір /Aciclovir/; лоратадин /Loratadine/; лоратадин /Loratadine/; Міконазолу нітрат /Miconazole/; інтерферони /Interferon alfa-2b/; Парацетамол /Paracetamol /; Парацетамол /Paracetamol /; Етанол /Ethanol /; ксилометазолін (монопрепарат та його комбінації) /Xylomethazoline/; Амоксициліну тригідрат /Amoxicillin/; Карбамазепін /Carbamazepine/; амікацину сульфат /Amikacin /; Преднізолон /Prednisolone/; Цефтриаксон /Ceftriaxone/; Амікацин /Amikacin/; Гідрокортизон (монопрепарат та комбінації з нітазолом) /Hydrocortisone/) (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-11-01-001194-a), яка полягає у внесенні змін до тендерної документації, шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, повідомляємо наступне: Замовник при здійсненні закупівель, керується принципами здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), а саме (далі-Закон): «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням»;. При складанні тендерної документації, Замовником дотримано вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), з метою недискримінації Учасників технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинне бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Замовником в повному обсязі дотримано вимогу статті та в тендерній документації відображено наступне: «Усі посилання у Додатку 4 до Документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз « або еквівалент». У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз « або еквівалент» . Всі торгові назви препаратів, які застосовуються в тендерній документації з метою лаконічного та зрозумілого для фармацевтичних фахівців опису предмету закупівлі, містять вираз « або еквівалент за діючою речовиною» . Еквівалентом (аналогом) лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, діюча речовина якого (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики абсолютно співпадають з біологічними, токсикологічними, фармацевтичними та терапевтичними властивостями препарату, що є предметом закупівлі. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції належним чином засвідчені копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації». Відповідно до пункту першого розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (зі змінами та доповненнями), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти). Також, наголошуємо, що згідно частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон): «Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи». Стаття 43 Господарського кодексу України № 436-IV від 16 січня 2003 року (зі змінами та доповненнями) передбачає свободу підприємництва, а саме: «Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом». Отже діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Враховуючи вищевикладене, Комунальна установа «Міська поліклініка № 29» розгляне всі пропозиції, які будуть надані учасниками в процедурі закупівлі згідно чинного законодавства з дотриманням принципів здійснення закупівель та сподівається на Вашу участь у торгах з охопленням всього переліку необхідних лікарських засобів. З повагою, КУ «Міська поліклініка № 29»
Розгорнути
Згорнути
Доброго дня! На Ваше зауваження щодо обмеження конкуренції та дискримінації та на Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації згідно процедури на закупівлю код ДК 021-2015 - 33600000-6 –«Фармацевтична продукція» (лікарські засоби, що входять до Національного Переліку) (Хлорпромазину гідрохлорид /Chlorpromazine/; Ванкоміцин /Vancomycin /; Левофлоксацину гемігідрат /Levofloxacin/; Меропенем /Meropenem/; Меропенем /Meropenem/; Бензилпеніциліну натрієва сіль /Benzylpenicillin/; Пропофол /Propofol/; транексамова кислота /Tranexamic acid/; Цефепім /Cefepime/; Цефтазидим /Ceftazidime/; Атракуріуму бесилат /Atracurium/; Кліндаміцин /Clindamycin /; Азитроміцин /Azithromycin /; Омепразол /Omeprazole/; Лідокаїну гідрохлорид /Lidocaine/; Азитроміцин /Azithromycin /; Сульфаметоксазол у комбінації з триметопримом /Sulfamethoxazole and trimethoprim/; Ацикловір /Aciclovir/; лоратадин /Loratadine/; лоратадин /Loratadine/; Міконазолу нітрат /Miconazole/; інтерферони /Interferon alfa-2b/; Парацетамол /Paracetamol /; Парацетамол /Paracetamol /; Етанол /Ethanol /; ксилометазолін (монопрепарат та його комбінації) /Xylomethazoline/; Амоксициліну тригідрат /Amoxicillin/; Карбамазепін /Carbamazepine/; амікацину сульфат /Amikacin /; Преднізолон /Prednisolone/; Цефтриаксон /Ceftriaxone/; Амікацин /Amikacin/; Гідрокортизон (монопрепарат та комбінації з нітазолом) /Hydrocortisone/) (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-11-01-001194-a), яка полягає у внесенні змін до тендерної документації, шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, повідомляємо наступне: Замовник при здійсненні закупівель, керується принципами здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), а саме (далі-Закон): «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням»;. При складанні тендерної документації, Замовником дотримано вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), з метою недискримінації Учасників технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинне бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Замовником в повному обсязі дотримано вимогу статті та в тендерній документації відображено наступне: «Усі посилання у Додатку 4 до Документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз « або еквівалент». У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз « або еквівалент» . Всі торгові назви препаратів, які застосовуються в тендерній документації з метою лаконічного та зрозумілого для фармацевтичних фахівців опису предмету закупівлі, містять вираз « або еквівалент за діючою речовиною» . Еквівалентом (аналогом) лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, діюча речовина якого (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики абсолютно співпадають з біологічними, токсикологічними, фармацевтичними та терапевтичними властивостями препарату, що є предметом закупівлі. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції належним чином засвідчені копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації». Відповідно до пункту першого розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (зі змінами та доповненнями), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти). Також, наголошуємо, що згідно частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон): «Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи». Стаття 43 Господарського кодексу України № 436-IV від 16 січня 2003 року (зі змінами та доповненнями) передбачає свободу підприємництва, а саме: «Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом». Отже діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Враховуючи вищевикладене, Комунальна установа «Міська поліклініка № 29» розгляне всі пропозиції, які будуть надані учасниками в процедурі закупівлі згідно чинного законодавства з дотриманням принципів здійснення закупівель та сподівається на Вашу участь у торгах з охопленням всього переліку необхідних лікарських засобів. З повагою, КУ «Міська поліклініка № 29»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2018 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ" |
457 722,25
UAH з ПДВ
|
457 722,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС |
489 617,00
UAH з ПДВ
|
489 617,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ" #38479839 |
Переможець |
457 722,25
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2018 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
скан ДУ к договорам Н.П..PDF | зміни до договору |
11 грудня 2018 16:02
|
скан ДУ к договорам Н.П..PDF | зміни до договору |
11 грудня 2018 15:58
|
скан договорів Н,П,.PDF | укладений |
11 грудня 2018 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.На підставі п. 1 ч.4 ст. №36 Закону України «про публічні закупівлі» щодо зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та п.1.3 Договору № 1531 від 11.12.2018 року, сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду 2. В пункті 3.1. зменшити загальну суму Договору на 53,75 грн.(п’ятдесят три грн. 75 коп.), у т.ч. ПДВ 3,52 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1530,1531,1532 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.На підставі п. 1 ч.4 ст. №36 Закону України «про публічні закупівлі» щодо зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та п.1.3 Договору № 1532 від 10.12.2018 року, сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду 2. В пункті 3.1. зменшити загальну суму Договору на 119643,05 грн.(сто тридцять вісім тисяч шістсот сорок чотири грн. 41 коп.), у т.ч. ПДВ 7827,12 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1530,1531,1532 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |