Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання за Кодом CPV ДК 021:2015-33120000-7 (Набiр дiагностичний: офтальмоскоп i отоскоп BASIC SETC С10/E10, Електронний термометр МТ-101, Пульсоксиметр "БІОМЕД" ВР-10В).
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2018-11-01-000592-b 1a6e9d73f2a4472eb0e57f664331457d
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Маркарова Олена Вікторівна

380961495283 realrealmar@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Калинівський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги" Калинівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 37258835
Місцезнаходження: 22426, Україна , Вінницька обл., село. Бережани, Миру,14
Контактна особа: Маркарова Олена Вікторівна
380961495283
realrealmar@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2018 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2018 10:00
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання за Кодом CPV ДК 021:2015 -33120000-7 (Набiр дiагностичний: офтальмоскоп i отоскоп BASIC SETC С10/E10, Електронний термометр МТ-101, Пульсоксиметр "БІОМЕД" ВР-10В).Детальна інформація про кількість та обсяг поставки предмета закупівлі зазначена в Додатку № 3 (3 найменування). АНАЛОГІВ НЕ ПРОПОНУВАТИ!
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання за Кодом CPV ДК 021:2015 -33120000-7 (Набiр дiагностичний: офтальмоскоп i отоскоп BASIC SETC С10/E10, Електронний термометр МТ-101, Пульсоксиметр "БІОМЕД" ВР-10В).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22400, Україна, Вінницька область, Калинівка, вул. Чкалова,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2018 10:40
медико-технічні умови.docx
01 листопада 2018 10:38
dodatok_1_do_ogoloshennya.doc
01 листопада 2018 10:38
dodatok_2_do_ogoloshennya.doc
01 листопада 2018 10:35
ogoloshennya.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По ТД
Дата подання: 01 листопада 2018 21:40
Дата відповіді: 02 листопада 2018 11:23
Главный критерий торговЦЕНА или "- З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості ,якості та зі строками придатності ,учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника або офіційного представника виробника, яким виробник або офіційний представник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовником торгів. Гарантійний лист повинен включати :повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі. Гарантійний лист повинен бути виданий на кожну позицію предмета закупівлі. Аналогів не пропонувати!"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Головним критерієм закупівлі для нашого підприємства є економія коштів при проведенні закупівлі. Але не менш важливим для нашого підприємства є запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності.
По ТД
Дата подання: 02 листопада 2018 11:31
Відповідь незрозуміла- якщо без гарантійних листів можна не брати участь:Дискримінація суб'єктів господарювання, в даному випадку -це встановлення заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання у вигляді гарантійного листа від виробника продукції, а після аукціону дискваліфікація без наявних причин, але дискримінація суб'єктів господарювання не допускається, згідно чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2018 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕРЕЗЮК ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ " 31 800,00
UAH з ПДВ
31 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2018 08:02
сертификат.jpg
07 листопада 2018 08:02
Гарантійний лист Longevita.jpg
07 листопада 2018 08:02
Поверка.pdf
07 листопада 2018 07:09
Цінова пропозиція.doc
07 листопада 2018 07:09
сканирование0001.pdf
07 листопада 2018 07:09
СЕРТИФ_КАТ.pdf
07 листопада 2018 07:09
Инструкция BP-10В.pdf
07 листопада 2018 07:09
Декларация+сертификат_28.08.18.pdf
07 листопада 2018 07:09
Гарантійний лист KAWE.jpeg
07 листопада 2018 07:09
АВТОРИЗАЦИЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕРЕЗЮК ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕРЕЗЮК ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ "
#2243805218
Переможець 31 800,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 11:51

Документи

07 листопада 2018 11:50
Ріш_Переможець_допорог.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2018 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕРЕЗЮК ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ "
#2243805218
31 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2018 11:50
Ріш_Переможець_допорог.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Рисунок (3).jpg укладений
13 листопада 2018 16:16
Рисунок (2).jpg укладений
13 листопада 2018 16:16
Рисунок.jpg укладений
13 листопада 2018 16:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 31 800,00
UAH з ПДВ