Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп"ютерне обладнання
Очікувана вартість
6 750,00 UAH
UA-2018-10-31-001957-c 2839eec10c54413cab5b585796dcc89a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ніна Шкурко

+380963756622 ninaal@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ ТА ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ "МИЛОСЕРДЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41957620
Місцезнаходження: 49130, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.ГЕНЕРАЛА ЗАХАРЧЕНКА, буд. 10
Контактна особа: Ніна Шкурко
+380963756622
ninaal@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2018 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2018 18:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2018 19:00
Очікувана вартість: 6 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49130, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Генерала Захарченко, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2018  —  13 листопада 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2018 18:12
график поставки.xls
31 жовтня 2018 18:12
Договір товар.docx
31 жовтня 2018 18:12
кваліф. критерії дод.4.docx
31 жовтня 2018 18:12
оголошення-1.docx
31 жовтня 2018 18:12
Специфіація дод 1.xls
31 жовтня 2018 18:12
тех. докум.дод 3.doc
31 жовтня 2018 18:12
форма пропозиції дод 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 01 листопада 2018 10:07
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій