Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

кутик сталевий гарячекатаний рівнополичний
Очікувана вартість
4 173 667,42 UAH
UA-2018-10-31-001924-c ec76736876424d82a8147ba962c97a09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2018 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2018 10:00
Початок аукціону: 21 листопада 2018 15:02
Очікувана вартість: 4 173 667,42 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 868,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 125200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

кутик сталевий гарячекатаний рівнополичний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
181 т
Кутик сталевий гарячекатаний рівнополичний 63х63 (мірної довжини) ст 3 сп (пс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2018 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 16:13
2287 ТД кутик_нова редакція_12.11.2018.docx
12 листопада 2018 16:13
Зміни до тендеру_2287_12.11.2018.doc
31 жовтня 2018 17:51
Додаток №9.docx
12 листопада 2018 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2018 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 16:13
2287 ТД кутик_нова редакція_12.11.2018.docx
31 жовтня 2018 17:51
2287 ТД кутик.docx
12 листопада 2018 16:13
Зміни до тендеру_2287_12.11.2018.doc
31 жовтня 2018 17:51
Додаток №9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-20-000011 ● 92c2a2d4c0c742559a763a68babe0dd0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2018 17:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.12.2018 № 299

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 18.12.2018 № 299


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2018-10-31-001924-c 31.10.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 03 січня 2019 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2018-10-31-001924-c (ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави (Кутик сталевий гарячекатаний рівнополичний) з очікуваною вартістю 4 173 667,42 грн. Згідно з висновком, ДАСУ встановило порушення законодавства про публічні закупівлі в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї та в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо «неузгодженості» складових тендерної документації. За результатами аналізу умов тендерної документації Філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» (далі – замовник), встановлено неузгодженість її складових, зокрема: - відповідно до умов пункту 3 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації формат документального підтвердження забезпечення тендерної пропозиції визначено у вигляді сканованих файлів PDF, а вимогами додатку 7 до тендерної документації – у електронному вигляді у форматі PDF або Word; - відповідно до вимог пункту 3 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено право учасника щодо накладення електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) на документи, які підтверджують надання ним забезпечення тендерної пропозиції, водночас вимогами додатку 7 до тендерної документації – обов’язок щодо накладання такого ЕЦП. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Це також передбачено пунктом 3.1. тендерної документації. Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Додатки до тендерної документації є її невід'ємною частиною, які не суперечать, а навпаки доповнюють і уточнюють її умови. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Так, пункт 3.1. Розділу 3 тендерної документації передбачає загальні вимоги до документації щодо умов проведення публічних закупівель, а саме спосіб подання тендерної пропозиції, в якому зазначено, що: «…Рекомендується надавати кожний документ окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа. Документи повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (Portable Document Format), мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів, рекомендовано з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП)». Пункт 3.3. Розділу 3 тендерної документації містить розмір, вид, умови надання забезпечення тендерних пропозицій, крім того, забезпечення повинно відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 7. Додатком 7 тендерної документації визначені вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає Банківська установа або Страхова компанія. Крім того, зазначено: «….при поданні тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції (в тому числі внесені зміни до нього) надаються у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word у вигляді договору страхування з накладенням ЕЦП Гаранта (Страховика)…» Отже, додаток 7 містить вимоги виключно до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (його форми і змісту), що є невід'ємною частиною тендерної документації, та не може розцінюватися як неузгодженість складових тендерної документації. Крім того, акцентуємо увагу, що додаток 7 то тендерної документації містить вимоги до документу, який складається Гарантом (банком або страховою компанією), а не учасником. Таким чином, тендерна документація не містить неузгодженості в частині вимог до формату електронних документів та наявності на них ЕЦП. 2. Щодо «відсутності» вимог, встановлених частиною третьою статті 17 Закону За результатами аналізу умов тендерної документації замовника встановлено, що в тендерній документації відсутня вимога встановлена частиною третьою статті 17 Закону щодо надання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав визначених пунктами 3, 8 та 9. Отже, замовник при складанні та затвердженні тендерної документації не врахував вимогу пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону стосуються інформації, яка міститься у відкритих державних реєстрах: 1. http://corrupt.informjust.ua/ — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення. 2. https://kap.minjust.gov.ua/login/index/ — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. 3. https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/ — Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Частина третя статті 17 Закону говорить, зокрема, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З огляду на це тендерна документація не містила окремих вимог щодо надання учасниками-резидентами інформації, визначеної пунктами 3, 8 та 9. Застереження про те, що згадана інформація не вимагається, міститься у додатку 6 до тендерної документації. Таким чином, тендерна документація в цій частині повністю відповідає вимогам законодавства. 3. Щодо тендерного забезпечення учасника ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» Відповідно до пункту 14 статті 22 Закону та тендерної документації замовника учасники зобов’язані надати забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, у вигляді страхової гарантії з обов’язковим накладанням ЕЦП страхової компанії, договір страхування фінансового ризику, копію або оригінал ліцензії та квитанцію про оплату послуг зі страхування. Вимоги до страхової гарантії встановлено у додатку 7 до тендерної документації. При цьому тендерна пропозиція ТОВ «Метінвест-СМЦ» не має страхової гарантії з обов’язковим накладанням ЕЦП страхової компанії, як наслідок, учасник ТОВ «Метінвест-СМЦ» не надав забезпечення тендерної пропозиції. Крім того, тендерна пропозиція ТОВ «Метінвест-СМЦ» містить договір страхування фінансового ризику (Договір № 101/18-ФР/Ц7 від 06.11.2018), який не відповідає вимогам статті 181 «Господарського кодексу України», оскільки не містить підписів сторін. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Метінвест-СМЦ» не відповідає умовам тендерної документації замовника. Відповідно до абзацу третього пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції та якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. При цьому замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Метінвест-СМЦ» визнав його переможцем, чим порушив вимоги встановлені абзацом третім пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами проведеної процедури закупівлі замовник уклав з переможцем ТОВ «Метінвест-СМЦ» договір від 21.12.2018 № УЗВ-04-04518-01. ТОВ «Метінвест-СМЦ» було надано забезпечення тендерної пропозиції в електронному вигляді у рекомендованому форматі Word (файл «Догов_р_ф_н ризик_учасник_тендеру_3094315 ецп.doc») у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації (Договір № 101/18-ФР/Ц7 від 06.11.2018) з накладанням ЕЦП Гаранта (Страховика) (скріншот з програми «Мій Електронний Документ M.E.DOC» версії 10.01.188 додається), що є підставою вважати що договір підписаний належним чином з урахуванням норм чинного законодавства. Отже, ТОВ «Метінвест-СМЦ» було надано забезпечення тендерної пропозиції у відповідності до тендерної документації. Також звертаємо увагу, що відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до статті 8 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму. Таким чином учасник ТОВ «Метінвест-СМЦ» не порушив вимоги тендерної документації в цій частині.

2019-01-11 15:30:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2018 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" 3 871 481,40
UAH з ПДВ
3 871 481,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вартіс" 3 899 000,64
UAH з ПДВ
3 899 000,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ГРУП" 4 126 800,00
UAH з ПДВ
4 126 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2018 18:08
Електронний підпис
19 листопада 2018 13:32
Цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2018 13:32
ст17.pdf
19 листопада 2018 13:32
Проект договору фасон.pdf
19 листопада 2018 13:32
Представительство ДМКД 2018г.pdf
19 листопада 2018 13:32
Платіжне доручення.pdf
19 листопада 2018 13:32
О работниках ДМКД.pdf
19 листопада 2018 13:32
Ліцензія.pdf
19 листопада 2018 13:32
ИСО от ДМКД с печатью.pdf
19 листопада 2018 13:32
захист довкілля.pdf
19 листопада 2018 13:32
ДСТУ 4484-2005 (ГОСТ 535-2005).pdf
19 листопада 2018 13:32
ДСТУ 2651-2005 (ГОСТ 380-2005).pdf
19 листопада 2018 13:32
ДСТУ 2251-93 (ГОСТ 8509-93).pdf
19 листопада 2018 13:32
Док по-е право подписи.pdf
19 листопада 2018 13:32
Декларація + сертифікати.pdf
19 листопада 2018 13:32
Данні на товар.pdf
19 листопада 2018 13:32
відомості про учасника.pdf
19 листопада 2018 13:32
Витяг з ПДВ.pdf

Публічні документи

20 листопада 2018 09:10
Електронний підпис
20 листопада 2018 09:09
Електронний підпис
20 листопада 2018 09:09
Електронний підпис
19 листопада 2018 21:35
Виписка.pdf
19 листопада 2018 21:35
витяг ПДВ.pdf
19 листопада 2018 21:35
Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 листопада 2018 21:35
Відомості про підприємство.pdf
19 листопада 2018 21:35
Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2018 21:35
дані у табличній формі.pdf
19 листопада 2018 21:35
ДМКД о работниках 2018г (1).pdf
19 листопада 2018 21:35
Київмедспецтранс кутики.pdf
19 листопада 2018 21:35
довіреність Стародуб Д.Ю..pdf
19 листопада 2018 21:35
Договір Метінвест.pdf
19 листопада 2018 21:35
Додаток 4.pdf
19 листопада 2018 21:35
Додаток 8.pdf
19 листопада 2018 21:35
Додаток 9 Договір.pdf
19 листопада 2018 21:35
Додаток 10.pdf
19 листопада 2018 21:35
ДСТУ 2251-93 (ГОСТ 8509-93).pdf
19 листопада 2018 21:35
ДСТУ 2651_2005.pdf
19 листопада 2018 21:35
ДСТУ 4484 2005 .pdf
19 листопада 2018 21:35
ИСО от ДМКД с печатью.pdf
19 листопада 2018 21:35
опис 10.05.18.pdf
19 листопада 2018 21:35
Представництво ПАТ ДМК 2018р.pdf
19 листопада 2018 21:35
ПРОТОКОЛ (10.05.2018).pdf
19 листопада 2018 21:35
Протокол і Наказ Мазієнко.pdf
19 листопада 2018 21:35
Сертификат.pdf
19 листопада 2018 21:35
ст. 17 довідка.pdf
19 листопада 2018 21:35
Статут (ред. від 10.05.2018).pdf
19 листопада 2018 21:35
Цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2018 21:35
Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2018 21:35
9.ЕБГ_ВАРТIС_UA-2018-10-31-001924-c.zip

Публічні документи

19 листопада 2018 17:53
статут.pdf
19 листопада 2018 17:53
Протокол Кондратов_2018.jpg
19 листопада 2018 17:53
Проект договору(5).pdf
19 листопада 2018 17:53
Згода на обробку даних.pdf
19 листопада 2018 17:53
Захист довкілля.pdf
19 листопада 2018 17:53
Досвід договорів.pdf
19 листопада 2018 17:53
Довідка ст. 17ЗУ.pdf
19 листопада 2018 17:53
ВИТЯГ з реєстру ПДВ.jpg
19 листопада 2018 17:52
Виписка_Кондратов 2015_1.jpg
19 листопада 2018 17:52
Виписка_Кондратов 2015.jpg
19 листопада 2018 17:52
Відомості про учасника.pdf
19 листопада 2018 17:52
Платежка СК 3094315.pdf
19 листопада 2018 17:52
Лист згода 3094315.pdf
19 листопада 2018 17:52
Представництво МДКД.PDF
19 листопада 2018 17:52
О работниках ДМКД.pdf
19 листопада 2018 17:52
ЛИЦЕНЗИЯ.png
19 листопада 2018 17:52
ИСО от ДМКД с печатью.pdf
19 листопада 2018 17:52
ДСТУ 4484-2005 (ГОСТ 535-2005).pdf
19 листопада 2018 17:52
ДСТУ 3436-96 (ГОСТ 8240-97).pdf
19 листопада 2018 17:52
ДСТУ 2651-2005 (ГОСТ 380-2005).pdf
19 листопада 2018 17:52
ДСТУ 2251-93 (ГОСТ 8509-93).pdf
19 листопада 2018 17:52
Цінова 3094315.pdf
19 листопада 2018 17:52
Дані на товар 3094315.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"

Вартіс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
#32036829
Переможець 3 871 481,40
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 16:28

Документи

05 грудня 2018 16:28
Електронний підпис
05 грудня 2018 16:28
Протокол 2287.pdf
05 грудня 2018 16:28
Намір 2287.pdf
21 листопада 2018 16:19
Електронний підпис
21 листопада 2018 16:19
1924.pdf
21 листопада 2018 15:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
#32036829
3 871 481,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2018 16:28
Електронний підпис
05 грудня 2018 16:28
Протокол 2287.pdf
05 грудня 2018 16:28
Намір 2287.pdf
21 листопада 2018 16:19
Електронний підпис
21 листопада 2018 16:19
1924.pdf
21 листопада 2018 15:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 15:04
ЗПВД ЦЗВ-04-04518-01.pdf укладений
18 червня 2019 15:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 19:06
ПЗД №ЦЗВ-04-04518-01_1 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 19:06
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 19:04
ПЗД №ЦЗВ-04-04518-01 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 19:03
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 13:01
ЦЗВ-04-04518-01.pdf укладений
21 грудня 2018 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-04-04518-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-04-04518-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-04-04518-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-04-04518-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 734 706,44
UAH (в тому числі ПДВ 122 451,07 UAH)