Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Заклад первинної медико-санітарної допомоги у сільській місцевості (амбулаторія загальної практики сімейної медицини) вул. Шевченка, с. Семенівка, Пустомитівський район - нове будівництво"
Очікувана вартість
11 700 000,00 UAH
UA-2018-10-31-000547-c 2f94549eca7747a7873f4a097e569517
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломія Пилип

+380965882727 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Соломія Пилип
+380965882727
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2018 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 28 листопада 2018 14:36
Очікувана вартість: 11 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 58250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Заклад первинної медико-санітарної допомоги у сільській місцевості (амбулаторія загальної практики сімейної медицини) вул. Шевченка, с. Семенівка, Пустомитівський район - нове будівництво"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, с. Семенівка Пустомитівський район, вул. Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2018 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 12:08
ТД нова редакція.doc
20 листопада 2018 12:08
Рішення про внесення змін.docx
16 листопада 2018 14:38
ТД нова редакція.doc
16 листопада 2018 14:38
Додаток №3 нова редакція.docx
16 листопада 2018 14:38
Рішення про внесення змін.docx
15 листопада 2018 10:52
Додаток №3 нова редакція.docx
20 листопада 2018 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2018 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 12:08
ТД нова редакція.doc
15 листопада 2018 10:52
ТД нова редакція.doc
20 листопада 2018 12:08
Рішення про внесення змін.docx
16 листопада 2018 14:38
ТД нова редакція.doc
31 жовтня 2018 11:37
ТД.doc
16 листопада 2018 14:38
Додаток №3 нова редакція.docx
31 жовтня 2018 11:37
Додаток_№3.docx
16 листопада 2018 14:38
Рішення про внесення змін.docx
15 листопада 2018 10:52
Додаток №3 нова редакція.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-20-000005 ● 1a5a808d9d5d4d5eb550fabc9a1a3c95
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019 12:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2019 № 47

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-31-000547-c 31.10.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-02 17:49:23

Запит про надання пояснень

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), у межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-10-31-000547-c, яка проводилася Управлінням капітального будівництва Львівської облдержадміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.
В порушення ч. 3 ст. 17, п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, в тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо надання інформації в довільній формі про те, що учасник не визнаний у встановленому порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Подання вказаної інформації вимагається виключно учасниками нерезидентами.
Враховуючи вищенаведене прошу надати пояснення з наступних питань:
1. З яких підстав Замовником в тендерній документації не вимагається подання учасниками резидентами інформації в довільній формі про те, що учасник не визнаний у встановленому порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура?

Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону № 922, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Виходячи із змісту статті 25 Закону № 922, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
В порушення ч. 1 ст. 25 Закону № 922, Замовником в п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», вимагається подання учасником пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», протягом двох робочих днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо), сканованого документу, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №1 завірену підписом уповноваженої особи та печаткою та документи, зазначені у пункті 6 Розділу ІІІ цієї документації з урахуванням результатів проведеного аукціону.
У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію.
Слід також зазначити, що положеннями статті 30 Закону № 922 не передбачено підстав відхилення тендерної пропозиції учасника у разі відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів.
Враховуючи наведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. З яких підстав тендерна документація містить вимоги про надання під час здійснення оцінки, додаткових відомостей, що суперечить нормам Закону № 922?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія" 11 694 087,81
UAH з ПДВ
11 635 587,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЄВРООСНОВА-СМ 11 699 954,53
UAH з ПДВ
11 641 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 10:44
Довідка подат..PDF
05 грудня 2018 10:44
Довідка МВС..PDF
05 грудня 2018 10:44
Довідка юст...PDF
29 листопада 2018 13:30
Договірна ціна.pdf
29 листопада 2018 13:30
Графік 29.11.18.pdf
29 листопада 2018 13:30
149.imd
29 листопада 2018 13:30
Пропозиція1.pdf
29 листопада 2018 13:30
Кошторис.rar
27 листопада 2018 16:19
9.ЕБГ РІТЕК UA-2018-10-31-000547-c_.zip
27 листопада 2018 16:13
35 Договір.pdf
27 листопада 2018 16:13
34 Довідка з банку.PDF
27 листопада 2018 16:13
33 КОШТОРИСИ н.rar
27 листопада 2018 16:13
33 Договірна ціна.pdf
27 листопада 2018 16:13
33 Графік 24.11.18.pdf
27 листопада 2018 16:13
33 149.imd
27 листопада 2018 16:13
31Антикорупційна програма..pdf
27 листопада 2018 16:13
31 лист санкції..pdf
27 листопада 2018 16:13
31 Довідка про бенефіціара ...pdf
27 листопада 2018 16:13
30 Відгук ВБК .pdf
27 листопада 2018 16:13
30 Відгук від. осв..PDF
27 листопада 2018 16:13
29 Договір 010217ПС.PDF
27 листопада 2018 16:13
29 Договір 11-07.PDF
27 листопада 2018 16:13
27 штатний розклад PDF.PDF
27 листопада 2018 16:13
26 1дф.pdf
27 листопада 2018 16:13
25 Працівники буд. проф.pdf
27 листопада 2018 16:13
24 Дипломи 1.PDF
27 листопада 2018 16:13
23 техпаспорти.PDF
27 листопада 2018 16:13
22Дозвіл .PDF
27 листопада 2018 16:13
22 Техпаспорти ор. техніки..PDF
27 листопада 2018 16:13
18 ліцензії..PDF
27 листопада 2018 16:13
17 Документи субпідрядника .PDF
27 листопада 2018 16:13
16 Додаток4 субпідрядник .pdf
27 листопада 2018 16:13
14 Додаток №3 .pdf
27 листопада 2018 16:13
13Лист.pdf
27 листопада 2018 16:13
12 Пропозиція.pdf
27 листопада 2018 16:13
9 10 баланс 2017.PDF
27 листопада 2018 16:13
8 відомості учасника .pdf
27 листопада 2018 16:13
6 Статут ост. зі змінами.pdf
27 листопада 2018 16:13
4 Додвідка про довкілля.1 ..pdf
27 листопада 2018 16:13
2 сертифікати.rar
27 листопада 2018 16:13
36 Гарантійний термін.pdf

Публічні документи

27 листопада 2018 13:48
10 Копія Проток 1 2.jpg
27 листопада 2018 13:48
16 Довідка довкіл.pdf
27 листопада 2018 13:48
9 Копія витяг ПДВ.jpg
27 листопада 2018 13:48
15 Лист ст17.pdf
27 листопада 2018 13:48
14 Лист гарант.pdf
27 листопада 2018 13:48
12 Копія Статуту.pdf
27 листопада 2018 13:48
8 Копія вип ЄДРПУ 2.jpg
27 листопада 2018 13:48
11 Копія Наказ 1.jpg
27 листопада 2018 13:48
8 Копія вип ЄДРПУ 1.jpg
27 листопада 2018 13:48
10 Копія Проток 1.jpg
27 листопада 2018 13:48
6 Копія Балансу 2017р.pdf
27 листопада 2018 13:48
6 квит балан 2017р.pdf
27 листопада 2018 13:48
4 Довідка відомост.pdf
27 листопада 2018 13:48
3 Кошторис.rar
27 листопада 2018 13:48
2 Договірна ціна.pdf
27 листопада 2018 13:48
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія"

ПП ЄВРООСНОВА-СМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія"
#25234650
Переможець 11 635 587,80
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 17:27

Документи

04 грудня 2018 17:27
Електронний підпис
04 грудня 2018 17:26
Скан.pdf
28 листопада 2018 15:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія"
#25234650
11 635 587,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2018 17:27
Електронний підпис
04 грудня 2018 17:26
Скан.pdf
28 листопада 2018 15:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 17:06
дод.уг.5.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 17:06
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 14:25
дод.уг.4.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 14:24
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 12:23
дод.уг.3.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 12:22
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 16:42
дод.уг.2.pdf зміни до договору
05 липня 2019 16:40
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2019 17:45
дод.уг.1 до дог. 28.pdf зміни до договору
21 березня 2019 16:46
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 10:32
Дог. 28.pdf укладений
18 грудня 2018 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів та продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перенос юридичних зобов’язань на наступний бюджетний період
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML