Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Соломія Пилип +380965882727 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2018 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2018 14:36 |
Очікувана вартість: | 11 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 58250 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2018 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2018 12:08 |
ТД нова редакція.doc | |
20 листопада 2018 12:08 |
Рішення про внесення змін.docx | |
16 листопада 2018 14:38 |
ТД нова редакція.doc | |
16 листопада 2018 14:38 |
Додаток №3 нова редакція.docx | |
16 листопада 2018 14:38 |
Рішення про внесення змін.docx | |
15 листопада 2018 10:52 |
Додаток №3 нова редакція.docx |
20 листопада 2018 12:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 листопада 2018 12:08 |
ТД нова редакція.doc
|
|||||||||
20 листопада 2018 12:08 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||||||||
16 листопада 2018 14:38 |
ТД нова редакція.doc
|
|||||||||
16 листопада 2018 14:38 |
Додаток №3 нова редакція.docx
|
|||||||||
16 листопада 2018 14:38 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||||||||
15 листопада 2018 10:52 |
Додаток №3 нова редакція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-20-000005 ● 1a5a808d9d5d4d5eb550fabc9a1a3c95
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 12:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-31-000547-c 31.10.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-02 17:49:23
Запит про надання пояснень
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), у межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-10-31-000547-c, яка проводилася Управлінням капітального будівництва Львівської облдержадміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.
В порушення ч. 3 ст. 17, п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, в тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо надання інформації в довільній формі про те, що учасник не визнаний у встановленому порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Подання вказаної інформації вимагається виключно учасниками нерезидентами.
Враховуючи вищенаведене прошу надати пояснення з наступних питань:
1. З яких підстав Замовником в тендерній документації не вимагається подання учасниками резидентами інформації в довільній формі про те, що учасник не визнаний у встановленому порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура?
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону № 922, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Виходячи із змісту статті 25 Закону № 922, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
В порушення ч. 1 ст. 25 Закону № 922, Замовником в п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», вимагається подання учасником пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», протягом двох робочих днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо), сканованого документу, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №1 завірену підписом уповноваженої особи та печаткою та документи, зазначені у пункті 6 Розділу ІІІ цієї документації з урахуванням результатів проведеного аукціону.
У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію.
Слід також зазначити, що положеннями статті 30 Закону № 922 не передбачено підстав відхилення тендерної пропозиції учасника у разі відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів.
Враховуючи наведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. З яких підстав тендерна документація містить вимоги про надання під час здійснення оцінки, додаткових відомостей, що суперечить нормам Закону № 922?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія" |
11 694 087,81
UAH з ПДВ
|
11 635 587,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЄВРООСНОВА-СМ |
11 699 954,53
UAH з ПДВ
|
11 641 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія" #25234650 |
Переможець |
11 635 587,80
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2018 17:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 17:06
|
дод.уг.5.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2019 14:25
|
дод.уг.4.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2019 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2019 12:23
|
дод.уг.3.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2019 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2019 16:42
|
дод.уг.2.pdf | зміни до договору |
05 липня 2019 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2019 17:45
|
дод.уг.1 до дог. 28.pdf | зміни до договору |
21 березня 2019 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2018 10:32
|
Дог. 28.pdf | укладений |
18 грудня 2018 10:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів та продовження терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перенос юридичних зобов’язань на наступний бюджетний період |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |