Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тканини
Очікувана вартість
4 095 000,00 UAH
UA-2018-10-31-000371-a bcdcd5070f7e42b9901d7b934d653bde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2018 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 26 листопада 2018 12:12
Очікувана вартість: 4 095 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 122850 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Тканина жакардова з набивним малюнком «УЗ» - 19 500 пог. м. - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19500 п.м.
Тканина жакардова з набивним малюнком «УЗ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 19210000-1 — Натуральні тканини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 14:30
ТД_659_нова редакція.doc
16 листопада 2018 14:30
Перелік змін.docx
16 листопада 2018 14:30
ТД_659_з закрес. даними.doc
31 жовтня 2018 14:37
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx
31 жовтня 2018 14:37
оголошення.docx
16 листопада 2018 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2018 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 14:30
ТД_659_нова редакція.doc
16 листопада 2018 14:30
Перелік змін.docx
16 листопада 2018 14:30
ТД_659_з закрес. даними.doc
31 жовтня 2018 14:37
ТД_659_Тканини.doc
31 жовтня 2018 14:37
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx
31 жовтня 2018 14:37
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 01 листопада 2018 11:02
Дата відповіді: 16 листопада 2018 14:36
Доброго дня. У тендерній документації вказані наступні технічні характеристики предмету закупівлі: Тканина жакардова з набивним малюнком «УЗ» Технічний опис: щільність не менше 225 г/м², склад: 50% бавовна, 50% поліестр. Ширина 1,5-1,6 м Колір: світло сірий Стійкість до мокрих обробок при температурі +60ºС і прасуванні +120ºС Цих характеристик недостатньо для визначення еквівалентності запропонованого товару та виконання усіх вимог тендерної документації. Прошу для недопущення обмеження конкуренції серед потенційних учасників надати вичерпні технічні характеристики, так як з наведених вище не зрозуміло який тип тканини, яке він має пререплетення, який візерунко переплетення, який малюнок повинен бути набитий, який саме світло-сірий колір мається на увазі та ін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Логотип
Дата подання: 01 листопада 2018 12:31
Дата відповіді: 16 листопада 2018 14:31
З метою недопущення дискримінаційності та дотримання умов конкурентоспроможності, просимо надати вичерпну інформацію стосовно характеру виконання логотипу "УЗ", а саме: - нового чи старого зразку, - розмір логотипу, - місце нанесення на тканину в разі друку по тканині та колір логотипу, - місце виконання та розмір в разі можливого розуміння виконання логотипу в якості жакардового малюнку,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Компанією виробником, для погодження з замовником, надаються можливі варіанти розміщення логотипу на всю ширину тканини з вказаними розмірами логотипу та відстанню між логотипами.
Основним критерієм визначення розміру логотипу виробником, являється чіткість малюнку та можливість чіткого читання тексту, за наявності такого.
Розмір та розміщення логотипу зазначено у додатку 1.
Малюнок тканини
Дата подання: 06 листопада 2018 08:25
Дата відповіді: 16 листопада 2018 14:33
Для усунення непрозорості вимог тендерної документації просимо розмістити в ТД схему жакардового малюнку та логотипу УЗ або фото вказаного малюнку та логотипу, а також внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Питання до Договору
Дата подання: 06 листопада 2018 14:57
Дата відповіді: 16 листопада 2018 14:36
Згідно Додатку № 1 до Тендерної документації "Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог «ІНКОТЕРМС» у 2010 році, партіями згідно рознарядки ЗАМОВНИКА протягом 20 календарних днів з моменту її отримання". В ціновій пропозиції, яка заповнюється учасником "строк поставки продукції зазначається учасником але не більше 20 календарних днів з дати надання рознарядки, що кореспондуєтсья з умова Додатку № 1. В пункті 5.3 Проекту договору (Додаток № 9) вказано, що "кожна партія продукції постачається протягом __________ днів з дати письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці" Таке викладення в проекті договору строків постачання не відповідає умовам інших положень Тендерної документації, що наведені вище. А саме, дозволяє встановити Замовнику в договорі і рознарядці будь-які строки постачання, навіть більш стислі. Згідно приписів законодавства, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Просимо внести зміни до п. 5. 3 Договору і викласти фразу «Кожна партія продукції постачається протягом __________ днів з дати письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці» у новій редакції, що відповідає умовам Тендерної документації, а саме «Кожна партія продукції постачається протягом строку, зазначеного Постачальником в ціновій пропозиції, який не може бути більший 20 календарних днів з дати надання ЗАМОВНИКОМ рознарядки.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені пункти договору при укладанні з переможцем заповнюються відповідно до пропозиції Учасника, а саме цінової пропозиції (Додаток №3)
Склад сировини
Дата подання: 06 листопада 2018 14:59
Дата відповіді: 16 листопада 2018 14:36
Склад сировини 50/50 значно обмежує конкуренцію. Просимо зазначити допуски до +/-5%
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2018 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Восток-Інвест Плюс 4 059 900,00
UAH з ПДВ
4 059 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСТИЛЬ-РІВНЕ" 4 095 000,00
UAH з ПДВ
4 095 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВП БІЗНЕС-АЛЬЯНС 4 095 000,00
UAH з ПДВ
4 095 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2018 12:32
Фото3.pdf
22 листопада 2018 17:46
Паспорт якості ЗРАЗОК.pdf
22 листопада 2018 17:46
Дані на товар.pdf
22 листопада 2018 17:46
Фото 2.pdf
22 листопада 2018 17:46
Фото 1.pdf
22 листопада 2018 17:46
Етикетка (зразок).pdf
22 листопада 2018 17:46
ДСТУ ГОСТ 29298 2008.pdf
22 листопада 2018 17:46
Висновки СЕС.pdf
22 листопада 2018 17:46
Таблиця порівняння.pdf
22 листопада 2018 17:46
Захист довкілля.pdf
22 листопада 2018 17:46
Стаття 17.pdf
22 листопада 2018 17:46
Лист представництво.pdf
22 листопада 2018 17:46
повноваження директора.pdf
22 листопада 2018 17:46
Витяг ПДВ.pdf
22 листопада 2018 17:46
Довідка про учасника.pdf
22 листопада 2018 17:46
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 19:48
Ліцензія завірена.zip
22 листопада 2018 19:48
Довіреність_121 завірена.zip
22 листопада 2018 19:48
Гарантия 7155.zip
22 листопада 2018 19:48
Цінова.pdf
22 листопада 2018 19:48
СТБ копія.pdf
22 листопада 2018 19:48
Порів таблиця.pdf
22 листопада 2018 19:48
Повноваження директора.pdf
22 листопада 2018 19:48
Згода перс дані.pdf
22 листопада 2018 19:48
Згода дог.pdf
22 листопада 2018 19:48
Договір УЗ.pdf
22 листопада 2018 19:48
Дов СТБ.pdf
22 листопада 2018 19:48
Дов ст 17.pdf
22 листопада 2018 19:48
Дов рос фед.pdf
22 листопада 2018 19:48
Дов подача зразку.pdf
22 листопада 2018 19:48
Дов ПДВ.pdf
22 листопада 2018 19:48
Дов кор печаткою.pdf
22 листопада 2018 19:48
Дов еко норми.pdf
22 листопада 2018 19:48
Дов директор.pdf
22 листопада 2018 19:48
Дов аналог дог.pdf
22 листопада 2018 19:48
Дилерство.pdf
22 листопада 2018 19:48
Декл про відп.pdf
22 листопада 2018 19:48
Дані на товар.pdf
22 листопада 2018 19:48
ГОСТ 29298 2008 копія.pdf
22 листопада 2018 19:48
Відомості про підприємство.pdf
22 листопада 2018 19:48
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

23 листопада 2018 12:40
Технічні хар.pdf
23 листопада 2018 12:40
СТ 17.pdf
23 листопада 2018 12:40
Реквізіти.pdf
23 листопада 2018 12:40
Протокол і наказ.pdf
23 листопада 2018 12:40
Порівняльна табл.pdf
23 листопада 2018 12:40
Підтв договору.pdf
23 листопада 2018 12:40
Лист-згода.pdf
23 листопада 2018 12:40
Захист довкілля.pdf
23 листопада 2018 12:40
Дані на товар.pdf
23 листопада 2018 12:40
Цінова проп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Восток-Інвест Плюс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСТИЛЬ-РІВНЕ"

ТОВ НВП БІЗНЕС-АЛЬЯНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Восток-Інвест Плюс
#39238779
Переможець 4 059 900,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2018 16:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Восток-Інвест Плюс #39238779

№ рішення у справі

60/149-р/к

Дата рішення у справі

19.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

27 листопада 2018 16:34
Електронний підпис
27 листопада 2018 16:34
Протокол.docx
27 листопада 2018 16:34
Намір.docx
26 листопада 2018 12:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2018 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Восток-Інвест Плюс
#39238779
4 059 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2018 16:34
Електронний підпис
27 листопада 2018 16:34
Протокол.docx
27 листопада 2018 16:34
Намір.docx
26 листопада 2018 12:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 16:36
ЗВІТ тканина 18754.docx укладений
17 січня 2020 16:36
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:17
Про внесення змін ДУ-1 Восток ткань (1).docx зміни до договору
29 грудня 2018 14:17
18754 ДУ (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:17
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 09:52
УЗ-ЦЛ-18754-Ю.pdf укладений
14 грудня 2018 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п. 8 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» . Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18754/Ю від 13.12.2018р. (далі Договір) специфікацією №2 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.1., п.14.2., п.14.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції: 1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №1, №2, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі. 2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №1, №2 до данного Договору. 4.1. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 4 059 900,00 грн. (чотири мільйони п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп..), крім того ПДВ 20% - 811 980,00 грн. (вісімсот одинадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 00 коп.), разом з ПДВ – 4 871 880,00 грн. (чотири мільйони вісімсот сімдесят одна тисяча вісімсот вісімдесят гривень 00 коп.) 14.2. Специфікації №1, №2 до даного Договору є його невід’ємними частинами. 14.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18754/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18754/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 4 871 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 811 980,00 UAH)