Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33140000-3 «Медичні матеріали» (компоненти крові)
Очікувана вартість
81 030,00 UAH
UA-2018-10-30-001812-c aa3a371264774121bc12d1f49710536c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Миколаївна Нечипоренко

+380542335077 perinat_centr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР
Код ЄДРПОУ: 36897937
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., місто Суми, Вулиця Санаторна, будинок 3
Контактна особа: Марина Миколаївна Нечипоренко
+380542335077
perinat_centr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У 2018 році відкриті торги по закупівлі за кодом ДК 021:2015 021:2015 33140000-3 «Медичні матеріали» по КЕКВ 2220 «Медикаменти та перев’язувальні матеріали» двічі не відбулись (в серпні 2018 року – ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-22-001345-a, та в вересні 2018 року - ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-07-000914-c).
Відповідно до п.п.4, п.2, ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації – замовник застосовує переговорну процедуру закупівл

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2018 16:14
Оскарження наміру укласти договір: 10 листопада 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 літр
Еритроцити, збіднені на лейкоцити у додатковому розчині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40018, Україна, Сумська область, місто Суми, Санаторна будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 літр
Плазма лейкофільтрована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40018, Україна, Сумська область, місто Суми, Санаторна будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

30 жовтня 2018 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
#05481027
Переможець 81 030,00
UAH
30 жовтня 2018 16:14

Документи

30 жовтня 2018 16:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2018 16:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
#05481027
81 030,00
UAH
Документи

Документи

30 жовтня 2018 16:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 14:19
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 15:43
ДУ № 5 ТОВ СОЦСК.pdf зміни до договору
29 березня 2019 15:33
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 15:56
ДУ № 4 Донорський (зміна реквізитів).pdf зміни до договору
01 березня 2019 15:55
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2019 13:12
ДУ № 3 Пролонгація КК.PDF зміни до договору
19 лютого 2019 13:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 15:54
ДУ № 2 до Дог № 109лпз від 12.11.2018 СОЦСК.PDF зміни до договору
28 грудня 2018 15:48
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 16:38
ДУ №1 до ДОГ № 109ЛПЗ від 12.11.18.pdf зміни до договору
13 грудня 2018 16:36
Електронний підпис укладений
12 листопада 2018 10:35
Договір Компоненти крові.pdf укладений
12 листопада 2018 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 109-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: Дог №109 ЛПЗ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 109-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 109лпз від 12.11.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 109-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: 109 лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 109-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: 109 лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 109-лпз
Договір:
Номер додаткової угоди: 109 лпз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 86 675,42
UAH