Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали (Набір для коронарографії)
Очікувана вартість
106 812,75 UAH
UA-2018-10-30-000705-c a2791d0633e44ce1963c9d02adf4af1f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Іванівна Якушик

+380332773105 ekonvokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинська обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01983163
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Пр-т. ПРЕЗИДЕНТА ГРУШЕВСЬКОГО, 21
Контактна особа: Надія Іванівна Якушик
+380332773105
ekonvokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Тендерним комітетом Волинської обласної клінічної лікарні були оголошені відкриті торги на закупівлю код ДК 021-2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Набір для коронарографії). Відповідно до пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІІ від 25.12.2015р. замовник відміняє торги у разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Торги були відмінені системою електронних закупівель через відсутність достатньої кількості учасників (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-13-001500-c).
Вдруге тендерним комітетом Волинської обласної клінічної лікарні були оголошені відкриті торги на закупівлю код ДК 021-2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Набір для коронарографії). Торги були відмінені системою електронних закупівель через відсутність достатньої кількості учасників (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-03-000872-c).
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІІ від 25.12.2015р., якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийняте рішення про застосування переговорної процедури закупівлі по предмету закупівлі код ДК 021-2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Набір для коронарографії).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2018 12:13
Оскарження наміру укласти договір: 10 листопада 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 комплект
Набір для коронарографії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

30 жовтня 2018 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРА МЕДІКАЛ"
#39860150
Переможець 106 812,75
UAH з ПДВ
30 жовтня 2018 12:13

Документи

30 жовтня 2018 12:13
Електронний підпис
30 жовтня 2018 12:12
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2018 12:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРА МЕДІКАЛ"
#39860150
106 812,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2018 12:13
Електронний підпис
30 жовтня 2018 12:12
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 13:42
Електронний підпис укладений
12 листопада 2018 10:27
договір 1812.pdf укладений
12 листопада 2018 10:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 106 812,75
UAH з ПДВ