Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту внутрішніх приміщень корпусу №2 КНП Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м. Маріуполя" за адресою: пр. Миру, 80 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2018-10-29-000543-c bbee3c5e776a4d989cc850a0094b687e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Федоренко Світлана

+380629404715
+380629404714
departament.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5
Контактна особа: Федоренко Світлана
+380629404715,+380629404714
departament.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2018 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2018 17:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту внутрішніх приміщень корпусу №2 КНП Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м. Маріуполя" за адресою: пр. Миру, 80 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2018
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

термін виконання робіт
Дата подання: 30 жовтня 2018 15:27
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 16:26
Термін виконання робочого проекту, готового для передачі на розгляд експертизи, встановлюється 22 календарних днів з дати укладання договору! Неможливо виконати данний обсяг робіт за такий короткий термін, можливо підписання доп.угоди на подовження терміну виконання? якщо ви бажаєте отримати якісний проект. тільки інженерні вишукування та обстеження технічного стану будівлі , будуть виконуватись 22 дні, а то і більше!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.3.1. проекту договіру на розробку ПКД строк дії договору – до 31.12.2018 року, тому підписання дод.угоди на продовження терміну виконіння ПКД неможливо. Згідно завданню на проектну роботу не передбачається виконання інженерних вишукувань та обстеження технічного стану будівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Проектний інститут "Український центр технічної екології" 249 600,00
UAH з ПДВ
249 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2018 10:52
Кошторис.pdf
09 листопада 2018 15:27
Кошторис.pdf
09 листопада 2018 15:27
Кошторис.pdf
06 листопада 2018 13:06
6 Петраков Експерт.pdf
06 листопада 2018 13:06
7.2Договор 209-17-1812 от 09.10.2017.pdf
06 листопада 2018 13:06
6. Карачевцев.pdf
06 листопада 2018 13:06
7. 1Договор 208-17-1823 от 09.10.2017.pdf
06 листопада 2018 13:06
6. Можаровская.pdf
06 листопада 2018 13:06
1Б Статут.pdf
06 листопада 2018 13:06
1А зміни до статуту.pdf
06 листопада 2018 13:06
9. ПДВ.pdf
06 листопада 2018 13:06
3 Підтвердження директора.pdf
06 листопада 2018 13:06
11 Проект договору.pdf
06 листопада 2018 13:06
10 Лист-згода.pdf
06 листопада 2018 13:06
4. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проектний інститут "Український центр технічної екології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проектний інститут "Український центр технічної екології"
#36694878
Переможець 249 600,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2018 15:02

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2018 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проектний інститут "Український центр технічної екології"
#36694878
249 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
№14.68-38 ПКД пр. Миру, 80 Центр№3.PDF укладений
27 листопада 2018 16:52