Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

У рамках проекту №PLBU.01.01.00-UA-0461/17-00 "Транскордонний паломницький маршрут як інструмент промоції спільної історико-культурної спадщини в українсько-польському прикордонні", що реалізується у рамках Програми транскордононого співробітництва Польща - Білорусь - Україна 2014-2020 Європейського Інструменту Суспільства та фінансується за кошти ЄС.
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2018-10-27-000007-a 0a5950d23a03486ca3cb4a1c68c23d83
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганкевич Андрій Євгенович

+380322357276 eku@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АОМС"Єврорегіон Карпати - Україна"
Код ЄДРПОУ: 35189943
Вебсайт: http://euroregionkarpaty.com.ua/
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа: Ганкевич Андрій Євгенович
+380322357276
eku@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
У рамках проекту №PLBU.01.01.00-UA-0461/17-00 "Транскордонний паломницький маршрут як інструмент промоції спільної історико-культурної спадщини в українсько-польському прикордонні", що реалізується у рамках Програми транскордононого співробітництва Польща - Білорусь - Україна 2014-2020 Європейського Інструменту Суспільства та фінансується за кошти ЄС.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, Винниченка 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування

Тендерна документація

27 жовтня 2018 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Корда Ірина Василівна
#2834611529
Переможець 190 000,00
UAH
27 жовтня 2018 15:12

Документи

27 жовтня 2018 15:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 11:36
Додаткова-угода-2-від-11.12.18_Дод1.до-Договір-від-26.10.2018.pdf зміни до договору
12 грудня 2018 11:25
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2018 15:23
Договір укладений
27 жовтня 2018 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення джерел фінансування, доповнення банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 3-PBU1-0705
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3-PBU1-0705
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення джерел фінансування, доповнення банківських реквізитів, виправлення технічної помилки.
Номер договору про закупівлю: 3-PBU1-0705
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-PBU1-0705
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML