Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Акумуляторні батареї ДК 021:2015:31440000-2 (акумуляторна батарея для джерел безперебійного живлення)
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2018-10-26-002666-c 8d525de225b94cfca8b39a6cc2a5e3d3
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2018 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 10:00
Початок аукціону: 06 листопада 2018 11:22
Очікувана вартість: 84 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,07%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штука
Акумуляторна батарея для джерел безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, місто Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2018  —  21 грудня 2018
ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2018 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2018 19:22
Протокол 244.pdf
26 жовтня 2018 19:22
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 28 жовтня 2018 22:34
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 15:10
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником у Додатку 2 до Документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було дотримано вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» про те, що у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Разом з тим технічні та якісні характеристики еквівалента мають бути рівноцінні предметові закупівлі, тобто сукупність характеристик еквівалента повинна повністю відповідати предметові закупівлі і задовольняти встановлені та передбачені Замовником потреби.
Відповідно статті 6 Закону України «Про захист прав споживачів» продавець (виробник, виконавець) зобов’язаний: передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію; на вимогу споживача зобов’язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції .
У зв’язку з зазначеним Замовник повинен мати можливість переконатись в відповідності сукупності характеристик еквівалента якісним та технічним характеристикам предмета закупівлі, а отже підтвердження такої відповідності має бути надане Учасником або бути доступним з офіційних джерел інформації (офіційний веб-сайт виробника і т.д.).
Фізично-хімічні власивості та процедурні питання
Дата подання: 30 жовтня 2018 12:45
Дата відповіді: 31 жовтня 2018 16:23
Добрий день . 1. Придметі закупівлі "тип" мабудь помилка "свинцово-кальцієві", тому що ці АКБ саме свинцово-кислотні 2. В "найменування" як праильно зазначити назву товару? Бо в усіх бухгадтерських документах буде зазначено "Акумуляторна батарея 12В 7,2Аг" або "Акумуляторна батарея GP1272" на Ваш вибір та можемо окремо зазначити марку та модель. В специфікації так само - окремозазначаємо марку та модель. 3. Замовник не вимагає, але у нас є лист про дистрибьютерство від виробника саме цих АКБ (ми єдині дистрибьютори з єксклюзивними правами) - долучати його? Також є специфікація від виробника. 4. Договір. Треба вже зараз його підписати, чи погодитися тільки проформою? Чи буде він оговорюватися пізніше? (бо відповідальності у замовника ніякої за несплату, а на постачальника, який ще не отримав гроші вже накладаються великі забовязання) Прохання пояснити п.7.2 четверий абзац, щодо якості товару. Тобто його треба замінити ще й штраф заплатити? чи якщо замінити до граничного терміну поставки то і штрафу не має? Чи можливо прописати перевірку товару за місцем відгрузки? Встановлення гарантійного випадку тільки після єкспертизи за місцем знаходження сервісного центру постачальника? Додати до договору додаток в якому будуть прописані гарантійні випадки і єксплуатаційні вимоги? Прохання пояснити п.7.4 - це ще раз штраф поза 20% з п.7.2. і його все одно треба сплатити, навіть якщо постачальник за умов експертизи зробить оперативну заміну? 5.Яким чином надавати документи? Усе заповнити, підписати та поставити печатку, відскануватита прикріпити? Чи треба статутні та реєстраційні надавати завірені? Дякую. За співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першого та другого питання: замовником найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до документації по даній закупівлі.
Щодо третього питання: учасник повинен надати у складі пропозиції документи, що вимагаються відповідно до умов документації на закупівлю. Учасник може надати також додаткові документи, що, на його думку, підтверджують відповідність його пропозиції кваліфікаційним критеріям та умовам документації на закупівлю.
Щодо четвертого питання: умовами документації на закупівлю передбачено, що УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПОВИНЕН НАДАТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ЗАПОВНЕНИЙ ЗА ФОРМОЮ ТА ПІДПИСАНИЙ ДОДАТОК ДОКУМЕНТАЦІЇ. НЕВИКОНАННЯ ВИМОГ ДОКУМЕНТАЦІЇ УЧАСНИКОМ ПРИЗВОДИТЬ ДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ.
Щодо пояснення четвертого абзацу п. 7.2 проекту Договору щодо якості товару: за порушення умов зобов’язання щодо якості (комплектності) товарів Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів, а також безоплатно усуває недоліки товарів в п’ятиденний строк з моменту отримання обґрунтованої претензії від Замовника. Порушення строку заміни неякісного (некомплектного) товару виникає у випадку пропущення п’ятиденного строку на один та більше календарний день.
Щодо пояснення п. 7.4 проекту Договору: у випадку поставки неякісного (некомплектного) товару після його заміни, Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 10% від вартості неякісного (некомплектного) товару.
Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця;
2) покращення якості предмета закупівлі за умови, якщо таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості та якості товарів);
4) інших підстав, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Щодо п’ятого питання: тендерну пропозицію необхідно оформити та подати відповідно до вимог документації на закупівлю, заповнивши та підписавши всі надані форми та додатки документації, а також документи, що вимагаються відповідно до умов документації, в електронній системі закупівель. Сканкопію статуту необхідно надати у складі пропозиції відповідно до вимог документації на закупівлю.

Про вагу акумуляторів
Дата подання: 31 жовтня 2018 10:57
Дата відповіді: 31 жовтня 2018 17:53
Шановний Замовник! Компанія SSB (Germany) виробляє схожі батареї зі строком служби 10-12 років вагою 2.15 кг. Чи можливо зменшити вимоги щодо ваги одного акумулятора, щоб наша компанія змогла прийняти участь в цьому Тендері?
Відповідь: Визначення предмета закупівлі товарів і послуг здійснюється Замовником самостійно відповідно до пункту 1 розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454.
Відповідно до пункту 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.2016 № 35 Замовником в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було викладено детальний опис предмета закупівлі, сукупність характеристик якого відповідає потребам Замовника.
Процедурні питання
Дата подання: 31 жовтня 2018 16:53
Дата відповіді: 31 жовтня 2018 17:28
1.Ваші додатки використовувати як приклад для формування документа, чи саме ці проформи і заповнювати? 2. Чи потрібно нумерувати кожну сторінку, в тому числі і додатки у вигляді статутних та додаткових матеріалів? 3. Чи необхідно проставляти вихідний номер ідату і на яких саме додатках чи документах? 4. Запонити договір - тільки реквізити? чи необхідно ставити і сумми в спеціфікації? чи потрібно ставити номер і дату договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до вимог документації УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПОВИНЕН НАДАТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ЗАПОВНЕНІ ЗА ФОРМОЮ ТА ПІДПИСАНІ ДОДАТКИ ДОКУМЕНТАЦІЇ. НЕВИКОНАННЯ ВИМОГ ДОКУМЕНТАЦІЇ УЧАСНИКОМ ПРИЗВОДИТЬ ДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ.
2. Вимога щодо нумерації сторінок пропозиції у документації на закупівлю відсутня.
3. Учасник надає документи у складі своєї пропозиції відповідно до вимог інструкції з діловодства, якою він керується у своїй діяльності.
4. Відповідно до вимог документації на закупівлю УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПОВИНЕН НАДАТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ЗАПОВНЕНИЙ ЗА ФОРМОЮ ТА ПІДПИСАНИЙ ДОДАТОК ДОКУМЕНТАЦІЇ (проект договору). НЕВИКОНАННЯ ВИМОГ ДОКУМЕНТАЦІЇ УЧАСНИКОМ ПРИЗВОДИТЬ ДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ.
Отже, необхідно заповнити весь договір, а також специфікацію, оскільки вона є невід’ємною частиною договору. Номер і дату ставити не потрібно, оскільки вони зазначаються після підписання договору двома сторонами.
Процедурні питання
Дата подання: 31 жовтня 2018 17:37
Дата відповіді: 31 жовтня 2018 17:45
По договору - якщо ми зазначаємо ціну у спеціфікації , то вона ж може змінюватися в залежності від проведення торгів?
Відповідь: Ви вказуєте ту суму, яку пропонуєте у тендерній пропозиції. Якщо сума зменшиться в процесі аукціону, то при підписанні договору з переможцем закупівлі у договорі, а відповідно і в специфікації, буде вказано остаточну суму пропозиції.
Вимоги та інформація
Дата подання: 31 жовтня 2018 18:11
Дата відповіді: 01 листопада 2018 09:05
Було зазначено що щось змінилося!!! Прохання, зазначити що саме Чи не моє помилки у інформації, що Вам потрібні саме свинцово-калцієві АКБ?
Відповідь: У відповіді на запитання було зазначено, що БУДУТЬ внесені зміни до документації на закупівлю. Рішення тендерного комітету про внесення змін до документації на закупівлю та документація із змінами будуть оприлюднені у електронній системі закупівель після ухвалення на засіданні тендерного комітету.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 листопада 2018 18:37
Коментар щодо відміни: Необхідність внесення змін в документацію на закупівлю після закінчення періоду уточнень.
Документи:
01 листопада 2018 18:37
Електронний підпис
01 листопада 2018 18:37
Протокол 244-1.pdf