Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючий засіб для зовнішнього миття вагонів
Очікувана вартість
4 008 960,00 UAH
UA-2018-10-26-000481-a d9299505d657487895418a12b97b93c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2018 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 04 грудня 2018 14:44
Очікувана вартість: 4 008 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Миючий засіб для зовнішнього миття вагонів – 360 000 л - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360000 л
Миючий засіб для зовнішнього миття вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2018 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2018 09:19
ТД_нова редакція.doc
02 листопада 2018 09:19
Перелік змін.docx
02 листопада 2018 09:19
ТД_з закрес. даними.doc
26 жовтня 2018 14:32
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx
26 жовтня 2018 14:32
оголошення.docx
02 листопада 2018 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2018 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2018 09:19
ТД_нова редакція.doc
02 листопада 2018 09:19
Перелік змін.docx
02 листопада 2018 09:19
ТД_з закрес. даними.doc
26 жовтня 2018 14:32
ТД_642_Миючий засіб для зовн.миття вагонів.doc
26 жовтня 2018 14:32
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx
26 жовтня 2018 14:32
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до п.1.3 таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації
Дата подання: 02 листопада 2018 13:08
Дата відповіді: 06 листопада 2018 16:57
Відповідно до п.1.3 таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації вимагається «на підтвердження можливість застосування на залізничному транспорті Учасник повинен надати оригінал або копію акту випробувань продукції з позитивним/позитивними відгуком/відгуками від будь-якого з підрозділів ПАТ «Українська залізниця»». Згідно ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» надайте роз’яснення, що розуміє Замовник під формулюванням «позитивний відгук» та чи приймає Замовник в якості позитивного відгуку зроблений підрозділом ПАТ «Українська залізниця» у акті випробувань висновок про ефективну дію мийного засобу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ефективна дія мийного засобу – не єдиний критерій, за яким відбувається оцінки якості продукції, що планується до закупівлі. Тому Учасник повинен надати оригінал або копію акту випробувань продукції та оригінал або копію позитивного відгуку від будь-якого з підрозділів
ПАТ «Українська залізниця» щодо проведення випробувань мийного засобу.
Вимога щодо сертифікатів
Дата подання: 02 листопада 2018 14:41
Дата відповіді: 06 листопада 2018 16:58
Просимо надати вияснення щодо вимог необовязкових на території України , згіно чинного законодавства сертифікатів ISO , тощо . Згідно чинного законодавства ,зоврема Наказу Кабінету міністрів України № 717 , Закону України "Про сертифікацію" , документами щодо якості є Висновок СЕЕ , Декларація щодо відповідності технічному регламенту мийних засобів , паспорт якості виробника. Просимо надати вияснення щодо дискримінуючих вимог або виключити їх із тенерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сертифікат ISO 14001 – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм. Також він підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві є біорозкладними і не несуть шкоди для екології, навколишнього середовища та безпосередньо в вагонах залізничного транспорту. Сертифікат ISO 9001 підтверджує, що на підприємстві впроваджена і функціонує система менеджменту якості, яка гарантує незмінно високу і стабільну якість продукції, що поставляється і відповідно і якістьпослуг, щонадаються. За останні роки при закупівлі миючих засобів на Укрзалізниці постійно простежувалася тенденція зниження якості засобів, що постачаються протягом року. Тобто при першому постачанні продукція надавалась належної якості згідно технічних вимог та регламентів виробника, а згодом якість продукції, що постачається значно знижувалась, про що було складено відповідні претензії до постачальників.
Сертифікат OHSAS18001 це стандарт, що підтверджує промислову безпеку та охорону здоров’я.
Висновок щодо придатності на використання на залізничному транспорті.
Дата подання: 02 листопада 2018 14:43
Дата відповіді: 06 листопада 2018 16:58
Чи ібуде достатньою підставою для оцінки засобу наявність висновку уповноваженого оргну МОЗ України , Держпродспоживслужби щодо сфери застосування засобу на залізничному траспорті ? Вимога щодо попереднього тестування засобу в будь -якому із підрозділів Замовника порушує норми ЗУ "Про публічні закупівлі" та створює корупційні ризики та порушує принцип таємності інформації щодо учасників на етапі подачі пропозицій та аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із особливими умовами перевезень залізничним транспортом та вкрай важливою необхідністю дотримання безпеки пасажирів, є певні вимоги до всіх засобів, без виключень, що використовуються для прибирання залізничного транспорту. Не можна використовувати засоби, які не дозволені та не призначені до використання на залізничному транспорті, оскільки використання засобів, що не дозволені до використання на залізничному транспорті може призвести до корозії поверхонь. Ви маєте можливість звернутися до будь-якого з підрозділів Філії «Пасажирська компанія»
ПАТ «Українська залізниця», які використовують миючий засіб для зовнішнього миття вагонів та протягом одного робочого дня провести натурні випробування з отриманням акту випробувань з відгуком:
- Виробничий підрозділ Пасажирське вагонне депо Львів філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», за адресою: вул. Рудненська, 32, м. Львів 79052;
- Виробничий підрозділ Пасажирське вагонне депо Одеса-Головна філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», за адресою: вул. Середньофонтанська, 26, м. Одеса, 65039;
- Виробничий підрозділ Дніпровське пасажирське вагонне депо філії «Пасажирська компанія», за адресою: просп. Сергія Нігояна, 42б м. Дніпро, 49064;
- Виробничий підрозділ пасажирське вагонне депо Харків – Сортувальний філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», за адресою: вул. Велика Панасівська 201, м. Харків, 61040;
- Виробничий підрозділ вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», за адресою: вул. Уманська, 8, Солом’янський р-н., м. Київ, 03049;
- Виробничий підрозділ Маріупольське вагонне депо філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», за адресою: вул. Паровозна, 30, м. Маріуполь, 87501
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-26-000481-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБИТХІМ", Код ЄДРПОУ:41628699
Дата подання: 07 листопада 2018 15:20
Скарга на тендерну документацію
Скарга Платіжне доручення
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 листопада 2018 13:51
рішення від 09.11.2018 № 11468.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2018 13:51
Рішення від 27.11.2018 № 12118.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2018 17:54

Документи подані скаржником

07 листопада 2018 15:20
Платіжне доручення №51.PDF
07 листопада 2018 15:20
Скарга на ТД.PDF

Документи Органу Оскарження

09 листопада 2018 13:51
рішення від 09.11.2018 № 11468.pdf
30 листопада 2018 17:54
Рішення від 27.11.2018 № 12118.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гренландія 3 456 000,00
UAH з ПДВ
2 786 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗЕПУКРАЇНА" 3 618 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП" 3 931 200,00
UAH з ПДВ
3 931 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД" 4 008 960,00
UAH з ПДВ
4 008 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2018 14:51
Електронний підпис
13 листопада 2018 14:51
данні на товар.PDF
13 листопада 2018 14:42
Електронний підпис
13 листопада 2018 14:41
Цінова пропозиція.PDF
13 листопада 2018 14:41
Технічні характеристики.pdf
13 листопада 2018 14:41
Сертифікат ISO 14001.pdf
13 листопада 2018 14:41
Протокол 220 пфм.PDF
13 листопада 2018 14:41
Накази на директора.pdf
13 листопада 2018 14:41
Кваліфікація довідки.PDF
13 листопада 2018 14:41
Гарантія Гренландія.zip
13 листопада 2018 14:41
Відгук БТГ від 20.06.2018.pdf
13 листопада 2018 14:41
витяг з ТУ термін дії.PDF
13 листопада 2018 14:41
39 Сертифікат ISO 2015.PDF

Публічні документи

13 листопада 2018 13:34
Витяг_13112018.pdf
13 листопада 2018 13:34
Статут ЗЕП УКРАЇНА 2.pdf
13 листопада 2018 13:34
РАХУНОК В БАНКУ.pdf
13 листопада 2018 13:34
ПАСПОРТ КОД.pdf
13 листопада 2018 13:34
НАКАЗ НА ПРИЗНАЧЕННЯ.pdf
13 листопада 2018 13:34
Витяг ПДВ.pdf
13 листопада 2018 13:34
ВИПИСКА.pdf
13 листопада 2018 13:34
Цінова пропозиція.docx
13 листопада 2018 13:34
Технічні характеристики.docx
13 листопада 2018 13:34
СТ 17.docx
13 листопада 2018 13:34
Розрахунок ціни.docx
13 листопада 2018 13:34
Проект договору.docx
13 листопада 2018 13:34
Лист-підтвердження умов.docx
13 листопада 2018 13:34
Додаток 4.docx
13 листопада 2018 13:34
ДОВIДКА ПРО НАДАННЯ ЗГОДИ.docx
13 листопада 2018 13:34
ВIДОМОСТI ПРО УЧАСНИКА.docx

Публічні документи

13 листопада 2018 10:18
Цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2018 10:18
Технічна.rar
13 листопада 2018 10:18
Ліцензія ФінРизик.pdf(1).rar
13 листопада 2018 10:18
Кваліфікаційна.rar

Публічні документи

13 листопада 2018 10:36
Протокол від 15.12.2017.pdf
13 листопада 2018 10:36
Протокол від 06.04.2018.pdf
13 листопада 2018 10:36
Пропозиція.pdf
13 листопада 2018 10:36
Повноваження.pdf
13 листопада 2018 10:36
Наказ 4 Такунов.pdf
13 листопада 2018 10:36
Лист умови договору.pdf
13 листопада 2018 10:36
Згода.pdf
13 листопада 2018 10:36
Екологічні норми.pdf
13 листопада 2018 10:36
Досвід.pdf
13 листопада 2018 10:36
Декларація.pdf
13 листопада 2018 10:36
Дані про продукцію.pdf
13 листопада 2018 10:36
Відсутність підстав.pdf
13 листопада 2018 10:36
Відомості.pdf
13 листопада 2018 10:36
Відгук.pdf
13 листопада 2018 10:36
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гренландія

ТОВ "ЗЕПУКРАЇНА"

ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП"

ТОВ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Гренландія
#36196836
Відхилено 2 786 400,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 15:47
ТОВ "ЗЕПУКРАЇНА"
#42063707
Відхилено 2 800 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 15:48
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП"
#24196249
Переможець 3 931 200,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 15:49

Документи

07 грудня 2018 15:47
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:47
відхилення 1.docx
07 грудня 2018 15:47
Протокол 1.docx

Документи

07 грудня 2018 15:48
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:48
Протокол 2.docx
07 грудня 2018 15:48
відхилення 2.docx

Документи

07 грудня 2018 15:49
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:49
Протокол.docx
07 грудня 2018 15:49
Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАЛАЙТ ГРУП"
#24196249
3 931 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 15:49
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:49
Протокол.docx
07 грудня 2018 15:49
Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 17:44
ZVIT_засіб _для_зовнішнього_миття-2.doc укладений
30 травня 2019 17:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:20
ДУ-1 - 18768 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:20
Про внесення змін ДУ-1 НВП Мегалайт Груп зовн миття 1 (1).docx зміни до договору
29 грудня 2018 14:20
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 10:47
№УЗ-ЦЛ-18768-Ю від 20.12.pdf укладений
21 грудня 2018 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п.8 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.» Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18768/Ю від 20.12.2018р. (далі Договір) специфікацією №2 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.1., п.14.2., п.14.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції: 1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №1, №2, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі. 2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №1, №2 до даного Договору. 4.1. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 3 931 200,00 грн. (три мільйони дев’ятсот тридцять одна тисяча двісті гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 786 240,00 грн. (сімсот вісімдесят шість тисяч двісті сорок гривень 00 коп.), що разом становить 4 717 440,00 грн. (чотири мільйони сімсот сімнадцять тисяч чотириста сорок гривень 00 коп.). 14.2. Специфікації №1, №2 до даного Договору є його невід’ємними частинами. 14.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: уз/цл - 18768/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл - 18768/ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 4 495 585,20
UAH (в тому числі ПДВ 749 264,20 UAH)