Капітальний ремонт з проведенням термомодернізації будівлі Корсунь-Шевченківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Корсунь-Шевченківської районної ради по вул. Благовісна, 38 в м. Корсунь-Шевченківський Черкаської області» (коригування)
Очікувана вартість
9 109 869,40 UAH
UA-2018-10-26-000173-b 3078d62af855464c8f2e242d6b11c01d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147078
Вебсайт замовника: http://korsunosvita.clan.su
Місцезнаходження замовника: 19400, Україна, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка,35
Контактна особа замовника: Грушевська Оксана Миколаївна
380473520153
korsun_osvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2018 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2018 23:00
Початок аукціону: 14 листопада 2018 13:27
Очікувана вартість: 9 109 869,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55 %

Інформація про предмет закупівлі

Обсяг виконання визначено згідно технічного завдання до тендерної документації. Строк виконання визначатиметься згідно умов договору, зокрема календарного графіку. Передбачається часткове виконання проекту протягом 2018 року, та на очікувану суму фінансування в обсязі 1163000 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з проведенням термомодернізації будівлі Корсунь-Шевченківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Корсунь-Шевченківської районної ради по вул. Благовісна, 38 в м. Корсунь-Шевченківський Черкаської області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Благовісна, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 жовтня 2018 18:54
Електронний цифровий підпис
26 жовтня 2018 18:53
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
26 жовтня 2018 18:53
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги щодо аналогічних договорів
Дата подання: 02 листопада 2018 16:40
Дата відповіді: 07 листопада 2018 13:04
Доброго дня! Просимо роз’яснити наступне: 1. Що означає „якщо загальна кількість укладених договорів із суб’єктами, які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону є меншою ніж три, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції визначене вище документальне щодо виконання тих договорів, які були укладені з вказаними замовниками (у будь-якому випадку із збереженням загальної кількості таких договорів згідно цієї документації, щодо яких надається документальне підтвердження)”?. Тобто, якщо учасник має 2 аналогічних договори з замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, то це є достатньою умовою, щоб він не був дискваліфікований? 2. Просимо роз’яснити, які інші первинні облікові документи, що підтверджують вартість фактично виконаних робіт згідно договору та у повному їх обсязі, має надати учасник, якщо замовник згідно аналогічного договору не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
У зазначеному Вами випадку та за умови, що Вами фактично виконувались лише два аналогічні договори, що були укладені із суб’єктами, які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно вимог тендерної документації Вам необхідно надати документальне підтвердження виконання щодо обох таких договорів, а так само з урахуванням вимог тендерної документації в частині «(у будь-якому випадку із збереженням загальної кількості таких договорів згідно цієї документації, щодо яких надається документальне підтвердження)», додатково надати документальне підтвердження виконання не менше ніж одного аналогічного договору, який може бути укладений із суб’єктом, який не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, учасником в будь-якому разі повинно бути надано документальне підтвердження виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів в цілому.
2. Щодо підтверджуючих документів згідно виконання аналогічного договору. У випадку, якщо сторона аналогічного договору – замовник не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, учасник може надати інші документи, засвідчені належним чином, що підтверджують фактичне виконання та прийняття замовником робіт згідно договору, в тому числі ті, що передбачені умовами самого договору підряду або чинного законодавства України (наприклад – акти про виконані роботи, тощо)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2018 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ фірма РАСАВА 8 500 249,73
UAH з ПДВ
8 500 249,73
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АСІДАН" 8 900 000,00
UAH з ПДВ
8 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2018 19:40
sign.p7s
16 листопада 2018 19:38
довідка з податкової
16 листопада 2018 19:38
довідка стаття 17
16 листопада 2018 19:38
довідка з мвс
13 листопада 2018 20:39
sign.p7s
13 листопада 2018 20:35
1049.imd
13 листопада 2018 20:35
Гарантія.rar

Публічні документи

13 листопада 2018 16:59
sign.p7s
13 листопада 2018 16:56
паспорт.pdf
13 листопада 2018 16:56
статут.pdf
13 листопада 2018 16:56
витяг.pdf
13 листопада 2018 16:56
ПКТ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ фірма РАСАВА
#22810254
Переможець 8 500 249,73
UAH з ПДВ
16 листопада 2018 17:33

Документи

16 листопада 2018 17:33
sign.p7s
16 листопада 2018 17:28
ПРОТОКОЛ ПЕРЕМОЖЕЦЬ.pdf
14 листопада 2018 13:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2018 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ фірма РАСАВА
#22810254
8 500 249,73
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2018 17:33
sign.p7s
16 листопада 2018 17:28
ПРОТОКОЛ ПЕРЕМОЖЕЦЬ.pdf
14 листопада 2018 13:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 грудня 2018 16:30
ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ.pdf укладений
10 грудня 2018 16:27
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.pdf укладений
10 грудня 2018 16:27

Актуальні тендери

До пошуку