Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт з проведенням термомодернізації будівлі Корсунь-Шевченківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Корсунь-Шевченківської районної ради по вул. Благовісна, 38 в м. Корсунь-Шевченківський Черкаської області» (коригування)
Очікувана вартість
9 109 869,40 UAH
UA-2018-10-26-000173-b ● 3078d62af855464c8f2e242d6b11c01d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147078 |
Вебсайт: | http://korsunosvita.clan.su |
Місцезнаходження: | 19400, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка,35 |
Контактна особа: |
Грушевська Оксана Миколаївна 380473520153 korsun_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2018 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2018 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2018 23:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2018 13:27 |
Очікувана вартість: | 9 109 869,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Обсяг виконання визначено згідно технічного завдання до тендерної документації. Строк виконання визначатиметься згідно умов договору, зокрема календарного графіку. Передбачається часткове виконання проекту протягом 2018 року, та на очікувану суму фінансування в обсязі 1163000 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з проведенням термомодернізації будівлі Корсунь-Шевченківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Корсунь-Шевченківської районної ради по вул. Благовісна, 38 в м. Корсунь-Шевченківський Черкаської області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Благовісна, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2018 18:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2018 18:53 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf | |
26 жовтня 2018 18:53 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги щодо аналогічних договорів
Дата подання: 02 листопада 2018 16:40
Дата відповіді: 07 листопада 2018 13:04
Доброго дня!
Просимо роз’яснити наступне:
1. Що означає „якщо загальна кількість укладених договорів із суб’єктами, які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону є меншою ніж три, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції визначене вище документальне щодо виконання тих договорів, які були укладені з вказаними замовниками (у будь-якому випадку із збереженням загальної кількості таких договорів згідно цієї документації, щодо яких надається документальне підтвердження)”?. Тобто, якщо учасник має 2 аналогічних договори з замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, то це є достатньою умовою, щоб він не був дискваліфікований?
2. Просимо роз’яснити, які інші первинні облікові документи, що підтверджують вартість фактично виконаних робіт згідно договору та у повному їх обсязі, має надати учасник, якщо замовник згідно аналогічного договору не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
У зазначеному Вами випадку та за умови, що Вами фактично виконувались лише два аналогічні договори, що були укладені із суб’єктами, які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно вимог тендерної документації Вам необхідно надати документальне підтвердження виконання щодо обох таких договорів, а так само з урахуванням вимог тендерної документації в частині «(у будь-якому випадку із збереженням загальної кількості таких договорів згідно цієї документації, щодо яких надається документальне підтвердження)», додатково надати документальне підтвердження виконання не менше ніж одного аналогічного договору, який може бути укладений із суб’єктом, який не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, учасником в будь-якому разі повинно бути надано документальне підтвердження виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів в цілому.
2. Щодо підтверджуючих документів згідно виконання аналогічного договору. У випадку, якщо сторона аналогічного договору – замовник не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, учасник може надати інші документи, засвідчені належним чином, що підтверджують фактичне виконання та прийняття замовником робіт згідно договору, в тому числі ті, що передбачені умовами самого договору підряду або чинного законодавства України (наприклад – акти про виконані роботи, тощо)
У зазначеному Вами випадку та за умови, що Вами фактично виконувались лише два аналогічні договори, що були укладені із суб’єктами, які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно вимог тендерної документації Вам необхідно надати документальне підтвердження виконання щодо обох таких договорів, а так само з урахуванням вимог тендерної документації в частині «(у будь-якому випадку із збереженням загальної кількості таких договорів згідно цієї документації, щодо яких надається документальне підтвердження)», додатково надати документальне підтвердження виконання не менше ніж одного аналогічного договору, який може бути укладений із суб’єктом, який не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, учасником в будь-якому разі повинно бути надано документальне підтвердження виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів в цілому.
2. Щодо підтверджуючих документів згідно виконання аналогічного договору. У випадку, якщо сторона аналогічного договору – замовник не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, учасник може надати інші документи, засвідчені належним чином, що підтверджують фактичне виконання та прийняття замовником робіт згідно договору, в тому числі ті, що передбачені умовами самого договору підряду або чинного законодавства України (наприклад – акти про виконані роботи, тощо)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ фірма РАСАВА #22810254 |
Переможець |
8 500 249,73
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2018 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 10:54
|
3_001.pdf | укладений |
02 вересня 2020 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 10:52
|
3_001.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 10:47
|
1 001.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2020 20:40
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
03 січня 2020 20:39
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2018 16:30
|
ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ.pdf | укладений |
10 грудня 2018 16:27
|
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.pdf | укладений |
10 грудня 2018 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 493 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до договору згідно умов додаткової угоди № 2 від 31.08.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 493 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни договору та розірвання договору. згідно змісту ДУ №3 від 31.08.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 493 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 грудня 2018 — 31 серпня 2020 |
Сума оплати за договором: |
1 158 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 193 150,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | за взаємною згодою сторін та згідно ДУ №3 від 31.08.2020р. |