Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний гематологічний аналізатор, експрес аналізатор)
Очікувана вартість
262 000,00 UAH
UA-2018-10-25-001248-c daf70ba5c6934403996587792b367646
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глеба Сергій Михайлович

+380385226138 iz_msd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Ізяславський центр первинної медико-санітарної допомоги " Ізяславської районної ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38072569
Місцезнаходження: 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, м. Ізяслав вул. Шевченка, будинок 10, корпус В
Контактна особа: Глеба Сергій Михайлович
+380385226138
iz_msd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2018 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2018 13:30
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2018 13:30
Початок аукціону: 12 листопада 2018 15:19
Очікувана вартість: 262 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул. Шевченка, 10 - В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
16 шт
Експрес-аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул. Шевченка, 10 - В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2018 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2018 10:46
ТД проект Ізяслав.doc
30 жовтня 2018 10:06
Зміни.docx
30 жовтня 2018 09:15
ТД_Iзяслав_нова_редакцiя_(3).doc
30 жовтня 2018 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2018 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2018 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2018 10:46
ТД проект Ізяслав.doc
25 жовтня 2018 13:26
ТД проект Ізяслав.doc
30 жовтня 2018 10:06
Зміни.docx
30 жовтня 2018 09:15
ТД_Iзяслав_нова_редакцiя_(3).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-25-001248-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМЕД", Код ЄДРПОУ:39180918
Дата подання: 25 жовтня 2018 15:29
Усунення дискримінаційних вимог закупівлі.
Шановний Замовник!
Вимагаємо вас внести наступні зміни до тендерної документації:
1) Вилучити вимогу: « Експрес-аналізатор для кількісного вимірювання рівня глюкози, холестерину та сечової кислоти» та замінити її на «Експрес-аналізатор для кількісного вимірювання рівня глюкози та холестерину ». Прилад, що зазначений Вами в тендерній документації для визначення показників: глюкози, холестерину та сечової кислоти - не має аналогів в Україні і представлений приладом єдиного виробника - компанії Bioptik Technology, Inc (Тайвань) під торговою назвою Easy Sure GCU (Easy Touch GCU).
Така вимога технічного завдання суперечить та грубо порушує норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», а саме суперечить вимогам статті 3 Закону, в якій визначенні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.:
2) Вилучити з технічного завдання всі пункти , що стосуються комплектації та особливостей роботи лише одного аналізатора - Easy Sure GCU , а саме пункти 2,6,7 .
3) Дуже цікавою є таблична форма з технічними вимогами предмету закупівлі, розміщена вами в додатку 2 тендерної документації , в якій не тільки вказані конкретні технічні характеристики певного пристрою, а й наведені посилання на конкретні сторінки його інструкції!?. Приведіть, будь ласка, технічні вимоги до закупівлі в належний вигляд.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 жовтня 2018 11:55
Відповідь Замовника на звернення
Номер вимоги: UA-2018-10-25-001248-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМЕД", Код ЄДРПОУ:39180918
Дата подання: 16 листопада 2018 15:45
Неправомірне обрання переможця, дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник.
Дуже прикро, що члени тендерного комітету відносяться до своїх обов’язків досить недбало і дозволяють собі проводити закупівлі та процедуру оцінки тендерних пропозицій аби як, з грубими порушеннями норм чинного законодавства України «Про закупівлі».
Зокрема:
1) Тендерна документація з самого початку була «прописана» вами під конкретні апарати - аналізатор HB-7021, Sinnowa , (Китай) та аналізатор холестерину та сечової кислоти Easy Sure, виробництва Bioptik Technology, (Китай) та під «конкретного» постачальника. Наявність вимоги, щодо обов’язкової надання в складі тендерної документації гарантійного листа від виробника або його уповноваженого представника в Україні, значно обмежило коло учасників закупівлі і стало грубим дискримінаційним порушенням вимоги, щодо відкритості та чесної конкуренції, принципів яких вимагає дотримуватись закон України «Про закупівлі». До того ж, в першому екземплярі документації , яка була розміщена Замовником, були навіть вказані сторінки з посиланням на інструкції до медичного виробу постачальника, що є прямим доказом того, що при підготовці документації ви вступали в зговір з постачальником обладнання і він приймав безпосередню участь в роботі над створенням документації.
2) Учасник торгів ФОП Хітрук Є.М. в складі тендерної пропозиції надає «Пояснювальну записку щодо відповідності медико-технічним вимогам», яка свідчить про невідповідність товару, що пропонується ним, вимогам медико-технічної документації Замовника. Хоча в це важко повірити – бо писали ж під «своє» обладнання, але, відсутність досвіду та кваліфікованого персоналу призвело до наступного:
Замовник, в додатку 2 до Тендерної документації зазначив:
«Технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасниками обладнання повинні відповідати даним, наведеним у таблицях. У випадку відсутності відповідей на будь-який з пунктів МТВ, Замовник має право вважати, що відповідне значення параметру обладнання не відповідає вимогам МТВ. Невідповідність запропонованого устаткування необхідним медико-технічним вимогам в цілому та по окремих пунктах виноситься на ризик Учасника торгів і може призвести до відхилення пропозиції.
Проаналізувавши вище зазначений документ Учасника - «Переможця» торгів ФОП Хітрук Є.М зазначаємо, що медико технічним вимогам Замовника не відповідає .:
1) П.2.9 розділу 2 Комплектація та технічні параметри обладнання: вимога не менше 150 тис записів – у учасника – стор.9 Посібника користувача «Автоматичні гематологічні аналізатори серії НВ) – не менше 200 000 записів.
2) П.2.2;2.3;2.7;2.17 розділу 2 Комплектація та технічні параметри обладнання – є прямим підтвердженням того, що ТЗ складалось саме під цей аналізатор і свідчить про попередню домовленість між учасником та Замовником.- навряд чи можна знайди два вироби з аналогічними параметрами – вага, розмір яких будуть чітко відповідати заявленим вимогам Замовника. Тим більше, важко собі уявити яким чином можуть вплинути на роботу аналізатора показники, щодо відповідності п.2.7 - Атмосферний тиск: 80 – 106 кПа – дуже цікаво, яким чином, на думку Замовника, це впливає на роботу аналізатора і ще більш цікаво, як він буде це перевіряти!
3) П.2.13. того ж розділу – інформація, що розміщена на стор. 4 за посиланням учасника на Посібник користувача свідчить про невідповідність наведеної інформації вимогам Замовника – показники не співпадають з тими, що вимагаються.
4) П.2.14;2.15;2.16 розділу 2 Комплектація та технічні параметри обладнання – вимога Замовника – Відповідність, вказати – учасник – не вказав.
5) П.2.18 розділу 2 Комплектація та технічні параметри обладнання - Роз’єм клавіатури PS2 або USB – за посиланням учасника на стор 5 – інформація відсутня.
6) П.2.20 - Можливість аналогово-цифрового перетворення лейкоцитів, еритроцитів/тромбоцитів, гемоглобіну- за посиланням учасника на стор 5 – інформація відсутня.
7) Розділ 3 Вимоги до робочих реагентів - учасник надає інформацію та інструкцію, щодо реагентів виробництва компанії PZ Cormay (Польща), але при цьому він не надає жодного документу, що підтверджує можливість роботи аналізатора саме з цими реагентами! Крім того, в інструкції до реагентів засвідчує інформацію, що ці реагенти призначені для використання лише з аналізаторами Mindray BC 3200, BC 3000 plus. Сподіваємось, що члени тендерного комітету знають, що гематологічні системи є відкритого та закритого типу, відповідно, кожний виробник рекомендує, для коректної роботи аналізатора використовувати реагенти певного типу та виробництва. До речі, в посібнику користувача аналізатора HB-7021, Sinnowа на стор. 31 наведений перелік допоміжних засобів та реагентів, які рекомендовані виробником для використання і коректної роботи аналізатора, і в цьому переліку відсутня інформація щодо реагентів, які пропонує ФОП Хітрук.. На сторінках 8-9 наведена інформація щодо стартового комплекту реагентів, який, за словами учасника входить до складу поставки – і він кардинально відрізняється від того, що пропонує ФОП Хітрук. На сторінці 22 посібника користувача вказано: «Для забезпечення точності та достовірності цього апарату, вимагається проведення контролю якості (КЯ)цієї системи. Рекомендується, щоб процес контролю якості проводився за наступних умов з використанням матеріалу КЯ, представленого Sinnowa» Це свідчити про те, що система аналізатора коректно працює тільки за умови використання «рідних» реагентів, які виробляються компанією «Sinnowa». До того ж ,в п.2.12 за посиланням учасника, підтверджує об’єм розходу реагентів, виробництва компанії «Sinnowa». Інформація про об’єм розходу реагентів, виробництва компанії PZ Cormay учасником не надано. Таким чином, учасник не також надав інформацію, що підтверджує відповідність медико-технічним вимогам за п.3.1;3.2;3.3;3.4.та не надав жодного документу, що підтверджує можливість використання вище вказаних реагентів з аналізатором HB-7021, Sinnowa.
8) П.2 розділу Експрес аналізатор – не вказана комплектація прибору і не надані документи, що її підтверджують.
9) П.3 розділу Експрес аналізатор – метод дослідження – амперометричний- на стор.1 інформація відсутня.
10) П.5 - Одиниці вимірювання- Мг/дл та ммоль/л (на вибір)- на стор.2 – інформація відсутня.
11) П.8.- Дисплей- LCD- на стор. 2 - інформація відсутня.
12) П.10. - Звукові сповіщення- на стор .1 - інформація відсутня.
13) Медико- технічними- вимогами Замовника передбачено подання в складі тендерної пропозиції документів , а саме : «копії дозволу на застосування в медичній практиці та/або копію декларації (копію документів), що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту та/або реєстраційне посвідчення та/або сертифікат відповідності та/або інший документ, що підтверджує якість товару та/або пояснювальну записку про відсутність потреби отримувати такі документи на вироби медичного призначення (запропонований товар)». Згідно вимог Технічного регламенту, документом, що підтверджує право застосування в медичній практиці виробів медичного призначення для діагностики in vitro, яким є , зокрема аналізатор для визначення рівня холестерину, сечової кислоти Easy Shure, є Сертифікат відповідності вимогам технічного регламенту. Тільки за його наявності, згідно дії чинного законодавства України, на медичний виріб має право наноситись знак відповідності – трилисник. Тільки вироби, які мають виключно Сертифікат відповідності, мають право застосовуватись в медичній практиці в Україні. Компанія ж «ДІАМЕБ» не тільки не має такого сертифікату,(перевірити факт відсутності Сертифікату відповідності на даний товар в Україні ви можете на сайті уповноваженого органу) , а також, згідно наданих документів- авторизаційного листа від виробника продукції – компанії Bioptik Technology Inc. – не має права на реалізацію даного виду продукції в Україні, на його представлення в конкурсних закупівлях, а відповідно – не має можливості не тільки гарантувати постачання товару ) - у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією та пропозицією Учасника, а і взагалі жодним чином не підтверджує своє право на реалізацію даного виду продукції в Україні.
14) Вимогами закону « Про закупівлю» чітко визначені обов’язкові до виконання умови про підтвердження відповідності Учасника торгів кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону – наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів то що. Замовник вимагає, на підтвердження вимог надати довідки в довільній формі, але, безперечно, вони мають бути складені з урахуванням та наведенням фактів, які можуть бути перевірені як Замовником, так і іншими учасниками торгів. Такими підтвердженням є, наприклад, номер та серія диплому про освіту, номер договору власності чи аренди офісного приміщення, копія чи номер, назва договору про співпрацю, адреса сервісного центру, телефон Учасника та інше. Замість цього ФОП Хітрук Є.М. гарантує, що все що він робить, він робить на власний розсуд і відповідно до потреб ринку. Дуже оригінальна подача та трактовка бачення своєї відповідності вимогам законодавства…
Впевнені, що можна, при більш детальному та ретельному вивченні тендерної пропозиції «Переможця» та тендерної документації Замовника, найти ще ряд значних та менш значних порушень, які були допущенні сторонами , тому, виходячи з вищезазначеного, вимагаємо:
1. Провести повторне засідання членів тендерного комітету та розглянути на ньому цю вимогу, за результатами розгляду якої, прийняти відповідне рішення про встановлення порушень, що були допущені при проведені процедури закупівлі.
2. Скасувати своє рішення щодо визначення переможцем торгів ФОП Хітрука Є.М у зв’язку з тим, що запропонована ним пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації .
3. Згідно дії норм чинного законодавства , у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників торгів.
4. Наполегливо просимо під час здійснення процедури публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону України “Про публічні закупівлі”.
5. В разі ігнорування нашої вимоги залишаємо за собою право оскаржувати рішення за результатами проведення цих торгів в відповідних органах, згідно норм закону України «Про закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2018 21:00
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що ми повторно та детально розглянули пропозицію переможця фізичної особи-підприємця Хитрука Є.М. та повідомляємо наступне.
При підготовці тендерної документації тендерний комітет діяв виключно на засадах неупередженості з дотриманням принципів здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», задля забезпечення потреб закладу в закупівлі якісного обладнання, і жодним чином не мав на меті прописувати дискримінаційні вимоги в медико-технічних вимогах до предмету закупівлі.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» потенційний учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутись до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Зауважимо, що всі вимоги, що оприлюднені через електронну систему нами задоволено, та були внесені зміни до медико-технічних вимог тендерної документації. Інших вимог та зауважень до даної закупівлі не поступало.
Також відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо надання гарантійного листа виробника, дилера, дистриб’ютора або представника не є дискримінаційною вимогою, а є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, або офіційного представника виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку Замовнику.
Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником отриманий ним злочинним шляхом, таким як : контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника, чи його офіційного представника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, а також проходження процедури оцінки відповідності щодо цих виробів і гарантію відповідності продукції вимогам встановленим законодавством.
В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником чи його офіційним представником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації допускалось надання гарантійного листа не лише виробника, а такий гарантійний лист міг бути наданий і представником, дилером, дистриб’ютором чи філією виробника.
На даний час 99% тендерів, які оголошуються через електронну систему Прозорро на закупівлю медичної продукції містять в тендерній документації вимогу щодо надання гарантійних листів. На семінарах з питань проведення тендерних процедур, замовникам при оголошенні торгів через електронну систему на закупівлю лікарських засобів, медичних виробів рекомендують встановлювати вимогу щодо надання гарантійних листів виробників чи офіційних представників виробників, щоб вберегти їх від закупівлі фальсифікатів.
Що стосується кваліфікаційних вимог передбачених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», то в ч. 2 статті 16 наведеного вище Закону чітко зазначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зважаючи на вимоги даної статті Замовник має право самостійно встановлювати перелік кваліфікаційних критерії в тендерній документації, а також має право зазначати, які документи учасник повинен надати в підтвердження кваліфікаційних вимог.
Визнаний переможець за результатами аукціону ФОП Хитрук Євген Михайлович повністю надав інформацію та документи, що вимагались в тендерній документації на підтвердження кваліфікаційних вимог.
З приводу невідповідності пропозиції медико-технічним вимогам по експрес-аналізатору, а саме відсутність тієї чи іншої інформації на зазначених сторінках не відповідає дійсності, оскільки при детальному вивченні пропозиції тендерним комітетом знайдено необхідну інформацію на інших сторінках наданої учасником інструкції.
Наприклад щодо одиниці вимірювання - Мг/дл та ммоль/л. у таблиці «Специфікація» при вказанні діапазону вимірювання, що знаходиться на другій сторінці подано два діапазони для кожного показника (холестерину, сечової кислоти та глюкози): в Мг/дл та ммоль/л. Також ознайомлюючись із інструкцією, яка складається всього з 2-х сторінок тендерний комітет знайшов підтвердження відповідної інформації на першій сторінці в графі «Перевірка одиниць вимірювання».
Аналогічна ситуація і по інших зауваженнях зазначених вами у скарзі таких як:
п.8.- Дисплей LCD- на стор. 2 - інформація відсутня.
п.10.-Звукові сповіщення - на стор.1 інформація відсутня.
Тендерним комітетом знайдено підтвердження необхідної інформації на другій сторінці в таблиці «Специфікація» дисплей РК (35*43мм) - рідкокристалічний дисплей, що є перекладом з англійської мови LCD (liquid crystal display).
Підтвердження наявності звукових сповіщень вказане на стор. 1 у графі «Тестування холестерину в крові» де чітко зазначено: « Наносьте кров, поки вимірювач не видасть звуковий сигнал». Також аналогічний пункт є і в графі «Тестування сечової кислоти в крові».
Прописані в скарзі невідповідності медико-технічних вимог до гематологічного аналізатора поданих переможцем в його тендерній пропозиції також не можуть бути підставою для відхилення. оскільки:
- можливості зберігання записів у кількості не менш як 150 тис. записів може бути задоволена запропонованим аналізатором, оскільки технічні можливості аналізатора дозволяють зберігати не менше 200 тис. записів. Додатковий об’єм пам’яті аналізатора є корисним та кращим для розширенння бази результатів по пацієнтах.
- в пункті 2.7. медико-технічних вимог прописані типові вимоги до атмосферного тиску, які вказуються у посібниках користувача аналізаторів різних виробників.
- Було повторно перевірено відповідність технічних параметрів аналізатора пункту 2.13. медико-технічних вимог та виявлено, що запропонований учасником гематологічний аналізатор включає всі затребувані параметри і значення поставлені у відповідність корелюють з міжнародно прийнятими.
При перевірці наявності тієї чи іншої інформації на зазначених сторінках інструкції користувача виявлено, що необхідна інформація є на інших сторінках наданої учасником інструкції. Відповідність п.2.14, 2.15, 2.16 та 2.18 підтверджується інформацією на сторінці 10 інструкції користувача.
Можливість аналогово-цифрового перетворення лейкоцитів, еритроцитів/ тромбоцитів, гемоглобіну підтверджується інформацією, яка наведена на сторінці 6.
Медико-технічні вимоги до закупівлі були прописані таким чином, щоб у лабораторії була можливість працювати з реагентами різних виробників. Запропонований переможцем аналізатор є відкритою системою, що повністю відповідає потребам нашого медичного закладу.
Номер вимоги: UA-2018-10-25-001248-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМЕД", Код ЄДРПОУ:39180918
Дата подання: 23 листопада 2018 11:01
неправомірне обрання переможця
Шановний Замовник!
Ми більш ретельно, повторно і детально вивчили вашу тендерну документацію, відповідь на нашу вимогу, рішення про обрання переможця і переконались, що тендерний комітет закладу дуже недбало виконує свої обов’язки. Головна системна помилка – неуважність та не серйозне ставлення до виконання вимог тендерної процедури. Доказами цього є:
1) Крім помилок, на які ми наголошували раніше, коли просили привести документацію в належний вигляд, вами були залишені помилки:
Згідно оголошення предмет закупівлі : ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний гематологічний аналізатор, експрес аналізатор)
В документації: 3.6.1. Предмет закупівлі - ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (автоматичний гематологічний аналізатор, сечовий аналізатор)
2) В проекті договору вже зазначена ціна закупівлі:198000,00 грн. - аналізатор крові, 64000,00 грн. – експрес аналізатори – ніколи раніше в жодній документації такого не зустрічали!?
При проведені процедури оцінки тендерної пропозиції «Переможця» ви допустили наступні помилки:
3) Протокол визначення переможця –проводили оцінку результатів відкритих торгів, а Хітрук Є.М. оголошений переможцем допорогових закупівель!?
Наполягаємо - тендерна пропозиція учасника Хітрука Є.М. має системні помилки, які були доведені нами в попередній вимогі. Наводимо докази цього ще раз. Згідно вашої відповіді:
1) «лист від виробника, чи його офіційного представника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну СЕРТИФІКАЦІЮ, ввезення та територію України, розмитнення, а також проходження процедури оцінки відповідності щодо цих виробів і гарантію відповідності продукції вимогам встановленим законодавством». Гарний вислів, але при цьому факт, того що ФОП Хітрук Є.М. НЕ НАДАВ в складі своєї пропозиції СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ на експрес аналізатор Easy Sure залишений вами без уваги. Ще раз наголошуємо – «офіційне ввезення та територію України, розмитнення, а також проходження процедури оцінки відповідності щодо цих виробів і гарантія відповідності продукції вимогам законодавства» для медичних виробів, що використовуються для діагностики «in vitro» в Україні можливе лише за наявності СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ, який підтверджує проходження виробником товару (на разі - компанією Bioptik Technology, Inc (Тайвань)) перевірки процедури забезпечення та функціонування комплексної системи управління якістю (згідно Додатку 4 Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики «in vitro»), обов’язковість проведення якої затверджена постановою Кабінету Міністрів Україні від 02.10.2013 № 754 (ТР) за виключенням пунктів 6-9. Декларація відповідності, яка, до речі, складена ТОВ «Діамеб» так само, як і документація ФОП Хітрук Є.М – з СИСТЕМНИМИ помилками, не є підставою для реалізації продукції в Україні. Це свідчить про те, що товари, які пропонує ФОП Хітрук Є.М., НЕ МАЮТЬ офіційно підтвердженого ПРАВА на використання в медичній практиці в Україні. Радимо вам більш ретельно перевірити цей факт.
2) Цитуємо: «Крім того, звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації допускалось надання гарантійного листа не лише виробника, а такий гарантійний лист міг бути наданий і представником, дилером, дистриб’ютором чи філією виробника.». Якщо ви уважно прочитаєте авторизаційний лист від виробника – компанії «Bioptik Technology, Inc (Тайвань), наданий ТОВ «Діамеб», то не знайдете в ньому інформації, яка засвідчувала б право ТОВ «Діамеб» на здійснення поставки продукції цього виробника в Україну. Лист НЕ МІСТИТЬ інформації, що засвідчує право компанії ТОВ «Діамеб» представляти його комерційні інтереси в Україні – він не є офіційним представником виробника і не має повноваження на участь в тендерних процедурах, а, відповідно, - не може гарантувати можливість виконання умов договору, згідно вимог тендеру, тощо. В цьому листі виробник доручає компанії ТОВ «Діамеб» представляти свої інтереси при проведені процедури сертифікації відповідності його виробів в Україні, якої ТОВ «Діамеб» так і не провів – бо СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ технічному регламенту НЕ МАЄ.. Таким чином – ФОП ХІТРУК Є.М. - НЕ НАДАВ ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА на продукцію, виробництва компанії«Bioptik Technology, Inc (Тайвань).
3) Про те, що при проведені процедури закупівель, перш за все Замовник має бути зацікавлений в тому, щоб отримати максимально детальну, документально підтверджену інформацію про постачальника, його матеріально-технічну базу та спроможність до виконання умов договору поставки ми повторно наголошувати не будемо. Ви самі вказали це в :« п.5.1. Учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Натомість, в відповіді - зазначили: «Що стосується кваліфікаційних вимог передбачених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», то в ч. 2 статті 16 наведеного вище Закону чітко зазначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв і має право зазначати, які документи учасник повинен надати в підтвердження кваліфікаційних вимог». На вашу думку «Визнаний переможець за результатами аукціону ФОП Хитрук Євген Михайлович повністю надав інформацію та документи, що вимагались в тендерній документації на підтвердження кваліфікаційних вимог». В той же час - « п. 3.5.3. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить ДОКУМЕНТАЛЬНОГО підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо ДОКУМЕНТАЛЬНЕ підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо ДОКУМЕНТАЛЬНЕ підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Маємо припущення - можливо ви берете до уваги інші аргументи, які дозволяють вам стверджувати, що учасник Хітрук Є.М. надав вам повну інформацію ….
4) Що до: «при детальному вивченні пропозиції тендерним комітетом знайдено необхідну інформацію на ІНШИХ сторінках наданої учасником інструкції», ми майже не заперечуємо. Бо в вимогі наголошували саме на те, що на ЗАЗНАЧЕНИХ учасником сторінках інформація відсутня. В тендерній документації вимагалось: «Технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасниками обладнання повинні відповідати даним, наведеним у таблицях. У випадку відсутності відповідей на будь-який з пунктів МТВ, Замовник має право вважати, що відповідне значення параметру обладнання не відповідає вимогам МТВ. На нашу думку, якщо учасник ретельно та самостійно готує тендерну документацію, то він чітко знає де і які технічні параметри в інструкціях Замовник може знайти. Наполягаємо на пояснені вами наступного:
- Де саме на сторінці 6 ви знайшли інформацію, що підтверджує: «Можливість аналогово-цифрового перетворення лейкоцитів, еритроцитів/ тромбоцитів, гемоглобіну»? Може в вас інший екземпляр інструкції, чи ви вмієте бачите те, чого там не має?
- Чим ви керуєтесь, стверджуючи, що: «Додатковий об’єм пам’яті аналізатора є корисним та кращим для розширення бази результатів по пацієнтах»? Більший об’єм пам'ять потребує достатньої потужності та відповідного об’єму диску центрального комп’ютера аналізатора. Перевірити такі параметри не можливо -інформація відсутня в інструкції, наданій учасником. В ній вказано: «Аналізатор має внутрішню пам’ять для збереження не менше 200 000 результатів». Сьогодні всі знають - чим більше інформації зберігається на внутрішній пам’яті пристрою – тим менша його продуктивність та швидкість роботи. Великий об’єм інформації, що зберігається – досить сумнівна перевага, яка може призвести, навпаки, до збільшення часу проведення одного дослідження та зменшення швидкості роботи аналізатора.
- Вимоги п.2.14, 2.15, 2.16 та 2.18 згідно тендерної документації ВІДПОВІДНІСТЬ - необхідно було ВКАЗАТИ!, а не тільки підтвердити сторінкою інструкції.
- Ваше твердження, що «Медико-технічні вимоги до закупівлі були прописані таким чином, щоб у лабораторії була можливість працювати з реагентами різних виробників». Де це було прописано? Може ми знову з вами читаємо різні документи?
- «Запропонований переможцем аналізатор є відкритою системою» – де ви знайшли підтвердження цієї інформації?
Не зрозумілою для нас також залишається відсутність відповідей з вашого боку на наші попередні вимоги стосовно:
- П.2.18 розділу 2 Комплектація та технічні параметри обладнання - Роз’єм клавіатури PS2 або USB – за посиланням учасника на стор 5 – інформація відсутня. Де вона ?
- Розділ 3 Вимоги до робочих реагентів - учасник надає інформацію та інструкцію, щодо реагентів виробництва компанії PZ Cormay (Польща). Де інформація, яка підтверджує можливість роботи аналізатора з цими реагентами?
- п.2.12 учасник підтвердив об’єм розходу реагентів, виробництва «Sinnowa». Де дані щодо об’єму розходу реагентів, виробництва PZ Cormay?
- П.2 розділу Експрес аналізатор – де вказана комплектація прибору і де надано документ, що це підтверджує?
Вимагаємо вас дотримуватись принципів та вимог закону України «Про закупівлі» і діяти виключно в його рамках. А саме, відповідно ст.30 розділу VI Закону : «У разі якщо учасник, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Знову наполягаємо на:
1. Проведенні повторного засідання тендерного комітету та розгляді нашої вимоги, за результатами розгляду якої, вимагаємо прийняти відповідне рішення про встановлення порушень, що були допущені при проведені процедури закупівлі.
2. Скасуванні вашого рішення щодо визначення переможцем ДОПОРОГОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ФОП Хітрука Є.М у зв’язку з тим, що запропонована ним пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації .
3. Наполегливо просимо вас під час здійснення процедури публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2018 10:51
У відповідь на вашу скаргу повідомляємо, що тендерним комітетом розглянуто Вашу скаргу з приводу ваших зауважень. Ще в першій відповіді Вам надано вичерпні відповіді на всі зауваження, однак ви знову і знову вивчаєте нашу документацію та пишете зауваження на такі маловагомі та технічні описки допущені в ній. Що стосується зазначеної ціни в проекті договору, то ви не уважні оскільки на Прозорро дуже багато проектів договорів, що містять початкову ціну подану в пропозиції. Для цього і зазначається, що це тільки проект договору, тому не має нічого протизаконного якщо сума в основному договорі буде змінена за результатами аукціону.
Також в складі пропозиції наявна копія довіреності надана дистриб’ютору на проведення оцінки відповідності продукції згідно вимог технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro. Відповідно до постанови КМУ №754 від 02 10.2103 року «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro введення в обіг та експлуатацію виробів, на які поширюється дія цього Технічного регламенту, дозволяється в разі, коли вони пройшли оцінку відповідності та повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту. В підтвердження даної вимоги в складі пропозиції надана копія Декларації про відповідність за №BI-01/11/17, що підтверджує проходження запропонованого товару процедури оцінки, а в свою чергу і офіційне походження товару, легальне ввезення на територію України.
В тендерній документації нами не вимагались копії документів, що підтверджують повноваження дистриб’ютора наданих виробником на продаж товару, що запропонований переможцем в тендерній пропозиції, однак враховуючи ваші зауваження ми зробили запит дистриб’ютору та отримали в підтвердження копію авторизаційного листа від Bioptik Technology, Inc (Тайвань)) наданого дистриб’ютору на продаж продукції та проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування товару.
Ще раз наголошуємо, що встановлення тих чи інших кваліфікаційних критеріїв перелічених в статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі» є правом замовника. В період визначений на обговорення, звернення, оскарження умов закупівлі всі зауваження нами було виправлено.
Медико-технічні вимоги запропонованого переможцем обладнання теж відповідають вимогам встановленим в технічному завданні нашої тендерної документації:
Комплектація набору вказана в інструкції користувача на с. 1 в графі «Комплектація набору». Підтвердженням є надана копія інструкції користувача.
Стосовно трактування інформації, яка визначає технічні характеристики гематологічного аналізатора, запропонованого переможцем, та поставлена у відповідність медико-технічним вимогам, можемо роз’яснити наступне:
Можливість аналогово-цифрового перетворення лейкоцитів, еритроцитів/ тромбоцитів, гемоглобіну можливе за участю центрального комп’ютера, що здійснює процес аналізу проб з автоматичним відображенням результатів, що вповні задовольняє вимоги.
Ми вважаємо більший об’єм пам’яті приладу перевагою, оскільки пункт медико-технічних, що стосувався пам’яті аналізатора, було задоволено в повному обсязі.
Наявність роз’ємів клавіатури PS2 або USB підтверджується візуальною інформацією (фото), що розміщено саме на сторінці 5 посібника користувача, та є достатнім для підтвердження відповідності вимогам.
Вимоги пунктів 2.14, 2.15, 2.16 та 2.18 задоволено та підтверджено документацією.
Медико-технічні вимоги до закупівлі не жодним чином не обмежують використання реагентів різних виробників, що і є підтвердженням відкритості системи.
Дозування реагентів відповідно до пункту 2.12 повинно знаходитись в певному діапазоні, що підтверджується технічними характеристиками аналізатора. Дану вимогу було задоволено.
Виходячи з вищенаведеного в тендерного комітету не має підстав для відхилення пропозиції фізичної особи-підприємця Хитрука Євгена Михайловича.

Також надаємо копію листа від виробника Bioptik Technology, Inc (Тайвань)).

Документи

21 листопада 2018 21:00
відповідь на оскарження

Документи подані скаржником

23 листопада 2018 10:59
Изяслав часть 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2018 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Хитрук Євген Михайлович 248 740,00
UAH з ПДВ
244 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМЕД" 260 000,00
UAH з ПДВ
244 016,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВЕЛИКА ЛЮБОВ ІВАНІВНА 253 220,00
UAH з ПДВ
253 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2018 12:44
Authorization letter Іnfopia.pdf
09 листопада 2018 12:44
Витяг ЄДРПОУ.pdf
09 листопада 2018 12:44
Гарант лист поставки.pdf
09 листопада 2018 12:44
Cертификат інженера.jpg
09 листопада 2018 12:44
Letter of A.pdf
09 листопада 2018 12:44
Протокол_1.pdf
09 листопада 2018 12:44
Проект договору.pdf
09 листопада 2018 12:44
Наказ призначення_завірено.pdf
09 листопада 2018 12:44
Повноваження підпису.pdf
09 листопада 2018 12:44
Аналогічний договір.pdf
09 листопада 2018 12:44
Аналогічний договір 2.pdf
09 листопада 2018 12:44
Довідка про персонал.pdf
09 листопада 2018 12:44
Довідка ст 17.pdf
09 листопада 2018 12:44
Довідка щодо ліцензії.pdf
09 листопада 2018 12:44
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Хитрук Євген Михайлович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМЕД"

ФОП ВЕЛИКА ЛЮБОВ ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Хитрук Євген Михайлович
#2528602450
Переможець 244 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2018 14:42

Документи

14 листопада 2018 14:41
Електронний підпис
12 листопада 2018 15:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2018 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Хитрук Євген Михайлович
#2528602450
244 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2018 14:41
Електронний підпис
12 листопада 2018 15:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 10:59
Електронний підпис укладений
03 грудня 2018 15:46
договір укладений
03 грудня 2018 15:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 244 000,00
UAH з ПДВ