Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) – Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141008 Мостиська Перші – (Львів-Шегині) на ділянці км 0+000 – км 1+100 Мостиського району Львівської області
Очікувана вартість
3 657 451,64 UAH
UA-2018-10-24-002879-c 2cbbc63e659442c49838896513b9e0f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018 19:46
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2018 10:00
Початок аукціону: 12 листопада 2018 15:53
Очікувана вартість: 3 657 451,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 287,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) – Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141008 Мостиська Перші – (Львів-Шегині) на ділянці км 0+000 – км 1+100 Мостиського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2018 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 19:47
ПД Мостиська Перші -Львів - Шегині.pdf
24 жовтня 2018 19:47
ТД Мостиська Перші-Львів - Шегині.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-04-000055 ● 516b846b1bea40d998dcc6565505bef8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2019 11:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.10.2019 №167

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2019 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-24-002879-c 24.10.2018. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У Замовника немає можливості усунути порушення, оскільки Договір № 51-12/18 від 06.12.2018р. було виконано. Звіт про виконання договору оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 24.10.2019 р.

2019-10-29 18:12:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-06-04-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

04.06.2020 м. Львів № 101


Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. №631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 04.06.2020 по 15.06.2020 перевірку закупівель UA-2018-10-24-000864-b, UA-2018-10-24-002879-c, UA-2019-07-04-001331-b, UA-2019-08-16-000484-a, здійснених Департаментом дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного фінансового інспектора відділу контролю у галузі ЖКГ, інфраструктури та зв’язку Андрія БРИКАЙЛА .
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2020-06-04 12:00:27


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2018 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 3 474 579,00
UAH з ПДВ
302 800,00
UAH з ПДВ
Документи
МПП НАРА 3 189 157,00
UAH з ПДВ
3 189 157,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 3 580 644,00
UAH з ПДВ
3 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 3 640 000,00
UAH з ПДВ
3 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2018 10:42
Лист
08 листопада 2018 12:28
Електронний підпис
08 листопада 2018 12:27
17. Відгук .pdf
08 листопада 2018 12:27
8. Погодження з проектом.pdf
08 листопада 2018 12:27
7. Проект договору.pdf
08 листопада 2018 12:27
6. Дефектний акт.pdf
08 листопада 2018 12:27
5. Вимоги.pdf
08 листопада 2018 12:27
15. Договір субпідряду 70 К.pdf
08 листопада 2018 12:27
14. Гарантійни листи.pdf
08 листопада 2018 12:27
3. Відомість про учасника.pdf
08 листопада 2018 12:27
12. Підтвердження МТБ.pdf

Публічні документи

09 листопада 2018 09:13
Досвід договір 132 2015.pdf
09 листопада 2018 09:13
Досвід договір 102 2016.pdf
09 листопада 2018 09:13
Досвід договір 101 2016.pdf
09 листопада 2018 09:13
Досвід договір 92 2017.pdf
09 листопада 2018 09:13
Відгук.pdf
09 листопада 2018 09:13
Установчі_Ліцензія_ПДВ.pdf
09 листопада 2018 09:13
Статут.pdf
09 листопада 2018 09:13
Пацівники накази.pdf
09 листопада 2018 09:13
Оренда ШРБУ 88.pdf
09 листопада 2018 09:13
Оренда АвтоДар.pdf
09 листопада 2018 09:13
Листи орендодавців.pdf
09 листопада 2018 09:13
Директор.pdf

Публічні документи

26 листопада 2018 18:11
dpi.pdf
25 листопада 2018 16:21
mvs.pdf
25 листопада 2018 16:21
244_st17.pdf
09 листопада 2018 09:34
Електронний підпис
09 листопада 2018 09:12
NM_1-6_8-15.pdf
09 листопада 2018 09:12
nakazy_2210.pdf
09 листопада 2018 09:12
Статут нова редакція.pdf
09 листопада 2018 09:12
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
09 листопада 2018 09:12
витяг_23.08.pdf
09 листопада 2018 09:12
244_povnovazhennia.pdf
09 листопада 2018 09:12
244_dod2-4.sub.pdf
09 листопада 2018 09:11
244_dod1.pdf

Публічні документи

08 листопада 2018 20:23
Електронний підпис
08 листопада 2018 20:22
1.3. Наявність досвіду.pdf
08 листопада 2018 20:22
1.2. Трудові книжки ч5.pdf
08 листопада 2018 20:22
1.2. Трудові книжки ч4.pdf
08 листопада 2018 20:22
1.2. Трудові книжки ч3.pdf
08 листопада 2018 20:22
1.2. Трудові книжки ч2.pdf
08 листопада 2018 20:22
1.2. Трудові книжки ч1.pdf
08 листопада 2018 20:22
1.2. Наявність працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

МПП НАРА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
Відхилено 302 800,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 18:12
МПП НАРА
#22363217
Відхилено 3 189 157,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2018 10:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 3 450 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2018 11:05

Документи

19 листопада 2018 18:12
Електронний підпис
12 листопада 2018 16:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 листопада 2018 10:57
Електронний підпис
19 листопада 2018 18:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 листопада 2018 11:05
Електронний підпис
21 листопада 2018 10:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2018 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
3 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2018 11:05
Електронний підпис
21 листопада 2018 10:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 14:37
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 17:18
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
19 липня 2019 17:17
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 17:10
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 11:21
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 11:19
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 10:46
Договір про закупівлю укладений
10 грудня 2018 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми зобов'язань замовника
Номер договору про закупівлю: 51-12/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 51-12/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 51-12/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 51-12/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 513 475,78
UAH (в тому числі ПДВ 418 912,63 UAH)