Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40301597 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Макаревич Марія Романівна +380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2018 19:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2018 15:53 |
Очікувана вартість: | 3 657 451,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 287,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2018 19:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2018 19:47 |
ПД Мостиська Перші -Львів - Шегині.pdf | |
24 жовтня 2018 19:47 |
ТД Мостиська Перші-Львів - Шегині.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-04-000055 ● 516b846b1bea40d998dcc6565505bef8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2019 11:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2019 №167
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2019 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-24-002879-c 24.10.2018. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У Замовника немає можливості усунути порушення, оскільки Договір № 51-12/18 від 06.12.2018р. було виконано. Звіт про виконання договору оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 24.10.2019 р.
2019-10-29 18:12:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-06-04-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2020 м. Львів № 101
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. №631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 04.06.2020 по 15.06.2020 перевірку закупівель UA-2018-10-24-000864-b, UA-2018-10-24-002879-c, UA-2019-07-04-001331-b, UA-2019-08-16-000484-a, здійснених Департаментом дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного фінансового інспектора відділу контролю у галузі ЖКГ, інфраструктури та зв’язку Андрія БРИКАЙЛА .
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
2020-06-04 12:00:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2018 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" |
3 474 579,00
UAH з ПДВ
|
302 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МПП НАРА |
3 189 157,00
UAH з ПДВ
|
3 189 157,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
3 580 644,00
UAH з ПДВ
|
3 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
3 640 000,00
UAH з ПДВ
|
3 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" #24565511 |
Відхилено |
302 800,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2018 18:12
|
МПП НАРА #22363217 |
Відхилено |
3 189 157,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2018 10:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
3 450 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2018 11:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2019 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2019 17:18
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
19 липня 2019 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2019 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 11:21
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2018 10:46
|
Договір про закупівлю | укладений |
10 грудня 2018 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми зобов'язань замовника |
Номер договору про закупівлю: | 51-12/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 51-12/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 51-12/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 51-12/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |