Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

закупівля офісних меблів
Очікувана вартість
191 400,00 UAH
UA-2018-10-24-001739-a 6bcd1ba19bf9454ab0c93f2d15ddc579
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швадченко Олена

380954512281 tu.dbr.fes@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Миколаєві
Код ЄДРПОУ: 42341034
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Адміральська, будинок 22
Контактна особа: Швадченко Олена
380954512281
tu.dbr.fes@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

технічні та якісні характеристики товару, який поставляється відповідає характеристикам та сертифікатам якості фірм-виробників, технічним вимогам виробника, державним стандартам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
шафа для одягу 700*350*1900
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2018  —  17 листопада 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
17 штуки
шафа для паперів 700*350*1900
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2018  —  17 листопада 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
35 штуки
стіл комп'ютерний 1500*650*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2018  —  17 листопада 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
33 штуки
Тумба приставна 900*500*740
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2018  —  17 листопада 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
шафа для паперів 2600*400*1200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2018  —  17 листопада 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
стіл комп'ютерний 900*600*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2018  —  17 листопада 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
стіл комп'ютерний 1200*600*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2018  —  17 листопада 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

24 жовтня 2018 20:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 19:35
договір 1.PDF
24 жовтня 2018 20:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 20:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 19:35
договір 1.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Анічкін Володимир Валерійович
#2738707196
Переможець 191 400,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2018 21:08

Документи

24 жовтня 2018 20:00
Електронний підпис
24 жовтня 2018 19:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2018 21:13
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2018 21:12
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2018 21:12
договір 1.PDF укладений
24 жовтня 2018 21:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
шафа для одягу 700*350*1900 16 штуки 1 800,00
UAH з ПДВ
шафа для паперів 700*350*1900 17 штуки 1 800,00
UAH з ПДВ
стіл комп'ютерний 1500*650*750 35 штуки 2 220,00
UAH з ПДВ
Тумба приставна 900*500*740 33 штуки 1 500,00
UAH з ПДВ
шафа для паперів 2600*400*1200 1 штуки 1 800,00
UAH з ПДВ
стіл комп'ютерний 900*600*750 1 штуки 1 300,00
UAH з ПДВ
стіл комп'ютерний 1200*600*750 1 штуки 1 700,00
UAH з ПДВ