Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Благоустрій дитячого майданчика по вул. Паркова в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2018-10-24-001592-a 314ec46976034ffd9370b2045e63e444
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуслистий Сергій Олександрович

+380682838097 novool11kab@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40201087
Вебсайт: http://novooleksandrivka.com.ua
Місцезнаходження: 52070, Україна , Дніпропетровська обл., с Новоолександрівка, вул Сурська буд 74
Контактна особа: Гуслистий Сергій Олександрович
+380682838097
novool11kab@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2018 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2018 17:11
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2018 17:11
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Благоустрій дитячого майданчика по вул. Паркова в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52070, Україна, Дніпропетровська область, с. Новоолександрівка, вул. Паркова, дитячий майданчик поблизу будинку № 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2018 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 16:00
Зміни до ТД.docx
07 листопада 2018 16:00
Майданчик ЗІ ЗМІНАМИ.docx
24 жовтня 2018 17:08
Майданчик СКАН.docx
07 листопада 2018 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2018 16:00
Зміни до ТД.docx
07 листопада 2018 16:00
Майданчик ЗІ ЗМІНАМИ.docx
24 жовтня 2018 17:08
Майданчик СКАН.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо предмета закупівлі
Дата подання: 29 жовтня 2018 15:13
Дата відповіді: 01 листопада 2018 16:54
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454, встановлено: «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Згідно тендерної документації назва предмета закупівлі зазначена ДСТУ Б Д.1.1-1:201345110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи, однак згідно технічного завдання жодних робіт зі знесення будівель або земляних робіт непередбачено, більш того замовник зазначає в технічному завданні, що всі роботи з підготовки майданчика вже проведені. Отже, предмет закупівлі не відповідає вищезазначену класифікатору та технічному завданню замовника. При цьому звертаю Вашу увагу що національним класифікатором України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” визначений предмет закупівлі за кодом «45112723-9 Благоустрій ігрових майданчиків», який безпосередньо стосується технічного завдання встановленого Замовником. Прошу Вас пояснити на підставі чого Вами було визначено предметом закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:201345110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи»? Чи не буде це підставою для відмови оплати послуг Держказначейством (після виконання робіт учаником) через невідповідність предмета закупівлі з реально проведеними роботами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до наказу №454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та додатку до нього «порядок визначення предмета закупівлі» - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Виконавчим комітетом під час складання річного плану закупівель було вказано код класифікатору 45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи за четвертим знаком, як того вимагає закон а сам код закупівлі за яким відбувалось планування є код класифікатора ДК 021:2015 45112723-9 Благоустрій ігрових майданчиків. Дана закупівля запланована та оголошена тендерним комітетом відповідно до норм діючого законодавства.
Питання відностно надання аналогічниого договору
Дата подання: 29 жовтня 2018 15:29
Дата відповіді: 01 листопада 2018 16:55
Замовником в тендерній документації для участі в процедурі закупівлі було встановлено кваліфікаційний критерій, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати Довідку у формі табл. № 2, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних робіт. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надається один сканований оригінал одного договору, відгук контрагента по даному договору та сканкопії актів виконаних робіт по такому договорі. По яким критеріям визначається аналогічний договір? Чи буде вважатися, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації у разі, якщо Учасником буде надано відгук, видаткова накладна та аналогічний договір на поставки гумового покриття, при цьому згідно договору буде вбачатися що постачальник провів укладку гумового покриття?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У оголошеній тендерній закупівлі вимагалось у тому числі і наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Дана норма була установлена для того, щоб дійсно у майбутньому заключити договір з учасником, який виконував раніше схожі договори та має досвід у наданні послуг ідентичних до тих які ми закуповуємо. Тендерний комітет при вивченні документації наданих учасником буде кожен документ ретельно вивчати на предмет відповідності як умовам тендерної документації так і нормам діючого законодавства. Що до конкретно взятого аналогічного договору – тендерний комітет проводить аналогію саме по реально виконаному спектру послуг які виконувались згідно заключного договору а не за автентичністю назви договору.
Технічне завдання
Дата подання: 29 жовтня 2018 15:53
Дата відповіді: 01 листопада 2018 16:55
Відповідно до технічного завдання передбачено, що гумове покриття повинно бути з EPDM-гранулами. Який % повинен бути EPDM-гранул та якого кольору? Навіщо EPDM-гранули, якщо вся поверхня покриття буде зеленого та червоного (коричневого) кольору, колір буде наданий відповідним пігментом?
Відповідь: При оголошенні тендерної процедури про закупівлю послуг з «Благоустрою дитячого майданчика по вул. Паркова в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області шляхом укладання гумового покриття з EPDM-гранулами» малось на увазі матеріал з якого вироблені секції. Додаткового шару окремих непресованих (несклеєних) гранул не вимагається. Технічне завдання яке є додатком до тендерної документації передбачає конкретні параметри, розміри та елементи які потрібні для виконання даної послуги – не передбачає також закупівлі даних гранул.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2018 17:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОВОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ" 289 850,00
UAH з ПДВ
289 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2018 12:17
Тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2018 12:17
Статут новый 2018.pdf
14 листопада 2018 12:17
проект договору.pdf
14 листопада 2018 12:17
пояснення щодо ліцензії.pdf
14 листопада 2018 12:17
Попередній кошторис.pdf
14 листопада 2018 12:17
календарний графік.pdf
14 листопада 2018 12:17
Виписка 04.2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОВОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ"

Інформація про відміну

Дата відміни
14 листопада 2018 17:11
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій