Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з фізичної охорони об’єктів КП «ДОБРО» Добропільської міської ради
Services in physical protection of objects KP "DOBRO" Dobropolskaya city Council
Очікувана вартість
8 890 200,00 UAH
UA-2018-10-23-002725-b a9cf8654f08c41a1b1931c839b9e523c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Евгений Рубан

+380661578625 rubankpdobro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРО" ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40507613
Місцезнаходження: 85001, Україна , Донецька область обл., м. Добропілля, ПРОВУЛОК ЛУГАНСЬКИЙ, будинок 2А
Контактна особа: Евгений Рубан
+380661578625
rubankpdobro@ukr.net
Додаткові контактні особи: Evgeniy Ruban
+380661578625
rubankpdobro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "DOBRO" DOBROPILSKOYi MISKOYi RADY
National ID: 40507613
Contact point: Evgeniy Ruban
+380661578625
rubankpdobro@ukr.net
Additional contacts: Evgeniy Ruban
+380661578625
rubankpdobro@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2018 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2018 16:12
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2018 16:12
Початок аукціону: 02 січня 2019 11:10
Очікувана вартість: 8 890 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 451,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 жовтня 2018 16:20
Enquiries until: 13 листопада 2018 16:12
Complaints submission until: до 19 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 листопада 2018 16:12

Information

Estimated total value: 8 890 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 44 451 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192720 година
Послуги з фізичної охорони об’єктів КП «ДОБРО» Добропільської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85001, Україна, Донецька область, Добропілля, Луганський 2а
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Services in physical protection of objects KP "DOBRO" Dobropolskaya city Council
CPV: 79710000-4
Період постачання: з 01 січня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2018 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 16:20
ТД Добро Охорона 2019_22102018.doc
23 жовтня 2018 16:20
Договор на охранные услуги проект тендерный.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо Додатку 1 тендерної документації
Дата подання: 30 жовтня 2018 11:18
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 13:09
Відповідно до п. 1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної пропозиції» просимо роз’яснити що мається на увазі в Додатку 1 до тендерної документації Специфікація № з/п 14 в частині надання копії документів про право власності або оренди приміщення які б підтверджували адресу розташування мобільної ( швидкого реагування) групи дислокованної в м. Добропілля або Добропідьському ройоні. Група швидкого реагування є рухомим (мобільним) об'єктом (автомобіль з працівниками охоронного підприємства) і знаходиться там, де є потреба у відповідності до обставин що склалися. І тому не зрозуміло яке до автомобіля можуть мати відношення договори оренди та інші документи в частині підтвердження його місцезнаходження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В п.14 додатку 1 до тендерної документації Специфікація, зазначено:
Вказати адресу її розташування (надати копії документів про право власності або оренди на приміщення, завірені підписом та печаткою Учасника) об’єкту в якому дислокується група мобільного (швидкого) реагування в м.Добропілля та/або Добропільському районі.
Щодо розташування груп швидкого реагування.
Дата подання: 09 листопада 2018 11:50
Дата відповіді: 13 листопада 2018 11:20
На запитання потенційного Учасника Ви відповили " п.14 додатку 1 до тендерної документації Специфікація, зазначено: Вказати адресу її розташування (надати копії документів про право власності або оренди на приміщення, завірені підписом та печаткою Учасника) об’єкту в якому дислокується група мобільного (швидкого) реагування в м.Добропілля та/або Добропільському районі." Шановний Замовник з Вашої відповіді не зрозуміло, при чем тут документи про право власності "НА ПРИМІЩЕННЯ" до автомобіля ГШР? Автомобіль дислокується на вулиці, тому що він рухається на виклики, при чому цілодобово і йому не потрібно приміщення. Тому Ми вважаємо, що ця вимога не доречна та просимо видалити ії з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник на ваше запитання: «Шановний Замовник з Вашої відповіді не зрозуміло, при чем тут документи про право власності "НА ПРИМІЩЕННЯ" до автомобіля ГШР?»
Відповідаємо Вам, що відповідно до найменування та опису послуг, що вимагаються замовником
згідно умов Тендерної документації закупівлі щодо документів про автомобіль ГШР не йдеться мова.
Щодо ГШР у Добропіллі
Дата подання: 12 листопада 2018 15:53
Дата відповіді: 14 листопада 2018 10:05
Встановивши дану вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та створюєте дискримінаційні умови для участі. Так як для відповідності даній вимозі, учасник як мінімум повинен бути зареєстрований у м.Добропілля, тому і матиме групи швидкого реагування на даний момент у м.Добропіллі, а ті учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг з охорони, достатню кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також досвід надання аналогічних послуг, але на даний момент не мають груп швидкого реагування у м. Добропілля, не мають змогу бути допущеними до оцінки та визнання переможцем даної процедури закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що наявність груп швидкого реагування у м.Добропілля в учасників на даний момент (на момент оголошення процедури закупівлі) є необгрунтованою та недоцільною для учасників, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України. При визнанні учасника переможцем даної процедури не є проблемою для будь-якого учасника передислокувати групу швидкого реагування у м.Добропілля на час дії договору про надання послуг з охорони. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу наявність групи швидкого реагування у м.Добропіллі як таку, що є дискримінаційною та такою,що обмежує коло учасників. Цим самим порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція між учасниками (тому що явну перевагу мають підприємства-учасники, що зареєстровані чи знаходяться на даний момент у м.Добропілля), недискримінація учасників), а також частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо вилучити дану вимогу з Тендерної документації, замінивши її на надання учасником в складі пропозиції зобов'язання забезпечити групу швидкого реагування у м.Добропілля на час дії договору про надання послуг з охорони відповідно до даної процедури закупівлі, внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до найменування та опису послуг, що вимагаються замовником згідно умов Тендерної документації закупівлі щодо реєстрації учасника у м.Добропілля дані вимоги відсутні.
Всвою чергу послуги, що пропонуються учасником повинні відповідають вимогам замовника, одними з яких це:
- Прийняти об`єкти під охорону в день підписання договору;
- Виставлення Виконавцем постів контрольно – пропускного режиму;
- Здійснення контролю за цілісністю об’єктів та схоронністю товарно-матеріальних цінностей, що на них зберігається, в тому числі за допомогою технічних засобів охорони, встановлених на об’єктах;
- Здійснення контролю за ввезенням та вивезенням (внесенням та винесенням) товарно матеріальних цінностей на територію та з території об’єктів за правилами та відповідною документацією, що встановлено та узгоджено з Замовником;
- Здійснення заходів оперативного реагування на безпосередні правопорушення проти працівників та майна Замовника на об’єктах;
- Наявність мобільної (швидкого реагування) групи дислокованої в м.Добропілля та/або Добропільському районі;
- Забезпечення оперативного прибуття мобільної групи на об`єкт охорони (не більш ніж за 30 хвилин).
дані послуги в сукупністі забезпечить надання учасниками своечасно якісних послуг з охорони.
В зв’язку з чим дані вимоги несуперечать нормам чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статті 3 та частині 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Та коло учасників не обмежується, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та не створює дискримінаційні умови для участі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 листопада 2018 15:56
Коментар щодо відміни: Зв’язку з суттєвими змінами умов тендерної документації та відсутності подальшої потреби закупівлі відповідно до умов викладених в Тендерній документації затвердженої протоколом тендерного комітету від 22.10.2018 року.
Документи:
22 листопада 2018 15:56
Електронний підпис
22 листопада 2018 15:55
Сканировать1.PDF