Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Твердопаливний котел з комплектуючими до нього потужність 500 кВт
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-10-23-000985-c 5e2a289c0a0c487e8820f0279c2901f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Склярова Світлана Євгенівна

+380434532274 dashiv2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дашівський навчально-реабілітаційниц центр Ілінецького району Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 20097792
Місцезнаходження: 22740, Україна , Вінницька обл., Іллінецький район, селище міського типу Дашів, вул. Лесі Українки (40-річчя Жовтня), 2
Контактна особа: Склярова Світлана Євгенівна
+380434532274
dashiv2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2018 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2018 00:00
Початок аукціону: 14 листопада 2018 15:22
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,33%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Твердопаливний котел з комплектуючими до нього потужність 500 кВт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22740, Україна, Вінницька область, смт Дашів, вул.Лесі Українки,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2018 22:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2018 21:59
Перелік змін до тендерної документації 06.11.pdf
06 листопада 2018 21:59
ТД_ котел_зміни.pdf
06 листопада 2018 22:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 23:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2018 21:59
Перелік змін до тендерної документації 06.11.pdf
06 листопада 2018 21:59
ТД_ котел_зміни.pdf
23 жовтня 2018 23:48
ТД_ котел.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнение
Дата подання: 23 жовтня 2018 18:20
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 23:49
Уточните пожалуйста тех. характеристики котла....
Відповідь: Доброго дня. ТД завантажено
роз'яснення
Дата подання: 24 жовтня 2018 08:46
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 10:25
Доброго дня Надайте роз'яснення щодо наступного: 1). додаток 4 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Габаритні розміри котла ( мм) В Н НІ Н2 НЗ L LI якою схемою ви керувались? ми пропонуємо еквівалент, як нам співставити розміри котла з вашою таблицею? 2). в списку обладнання написано Кран ВО верт.авт. 1/2 Са!е!А-1шт. що означає назва "Са!е!А"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерним комітетом буле відкориговано технічні вимоги для приведення їх у відповідність.
Тендерна документація
Дата подання: 24 жовтня 2018 10:49
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 10:26
Доброго дня! Просимо оприлюднити ТД у форматі ворд, для зручності підготовки встановлених Замовником форм.
Відповідь: Доброго дня. Тендерну документацію оприлюднено форматі, який допустимий системою електронних закупівель prozorro.gov.ua у форматі придатному для копіювання та використання в роботі
до технічного завдання
Дата подання: 25 жовтня 2018 16:45
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 10:27
Просимо розшифрувати і уточнити к-ть: 1.Кран шар (американка)1" A/Л/ в уп.7/28-1 шт (яка загальна кількість кранів)Будь ласка, напишіть загальну кількість по всім позиціям:група безпеки,, крани шарові, фільтр механічний,клапан зворотній? 2. ВКС 2 BRC20-90- назва предмету закупівлі? 3.Комплект консолей- де використовуються консолі, які саме треба? 4. Насос ТОР Б-такої марки не існує, уточніть коректну марку і кількість фаз? 5. Щит управління- вкажіть марку , комплектність шафи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерним комітетом буле відкориговано технічні вимоги для приведення їх у відповідність. Дякуємо , що повідомили про неточності
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 26 жовтня 2018 09:26
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 10:41
Вітаємо! При ознайомленні з ТД нами було виявлено ряд дискримінаційних вимог: 1. Габарити котла встановлені без можливості запропонувати еквівалент, тобто, прописані габарити котла конкретного виробника, ЩО Є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ. Просимо надати можливість запропонувати еквівалент, змінивши вимоги щодо втановлення сталих величин габаритів котла. Також, з таблиці про розмір не зрозуміло що саме означають позначення В Н НІ Н2 НЗ L LI, просимо надати їх розшифрування. Чи, можливо, свій учасник лише знає розшифрування габаритів? 2. В ТД йдеться мова про підключення та налаштування предмету закупівлі – котла. Але постає питання, як буде здійснюватися оплата цих робіт, адже Проектом договору передбачено лише поставка котлу, а отже, оплата також лише за поставку. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону, ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ НЕ МОЖУТЬ ЗМІНЮВАТИСЯ ПІСЛЯ ЙОГО ПІДПИСАННЯ ДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ СТОРОНАМИ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ. Отже, після проведення процедури закупівлі, Замовник та учасник-переможець, не зможуть додати до договору пункти про підключення та налаштування котлу, адже це буде зміною істотної умови договору. Тому, просимо виключити підключення та налаштування з ТД через іі дискримінаційність, та через те, що вони не мають відношення до предмету закупілі, та не передбачені проектом договору. Знову ж таки, якщо котел вже поставлений та змонтований, а закупівля проводиться для прикриття корупційних дій, є логічним включення до ТД незрозумілостей та дискримінаційних вимог, не відповідаючи при цьому на звернення учасників на майданчику! В такому випадку, будемо вимушені звернути увагу контролюючих органів на цю закупівлю!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. По суті вашого питання повідомляємо, що проекті договору було допущено описку, яка буде обовязково відкоригована. Щодо "ненадання вучасних відповідей на питання учасників" звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до ч. 1 ст. 23 "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом ТРЬОХ РОБОЧИХ днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону", з надання запитань пройшло менше 2-х робочих днів, тому Ваші звинувачення ні чим не обгрнтовані. Щодо Ваших популістичних тверджень про те що "закупівля проводиться для прикриття корупційних дій, а котел вже змонтований" звертаємо Вашу увагу, що як раз у тому разі якщо замовники купують подібні товари, а потім ще окремо сплачують за встановлення та налаштуання дійсно не відображається велика кількість перевитрат, так як послуга по великому рахунку поняття абстрактне. А Ви в свою чергу можете особисто приїхати і перевірити якіть того обладнання, яке наразі використовується для опалення приміщень, в яких навчаються діти в нашому закладі, тому придбання вищезазначеного обладнання є крайньою необхідністю для нашого закладу, особливо враховуючи темпереатурний режим за вікном. В нашому випадку ми намагаємось найбільш ефективно використати бюджетні кошти.
Повторне зверненняпо дискримінації
Дата подання: 26 жовтня 2018 13:04
Дата відповіді: 31 жовтня 2018 19:23
Повторне звернення по дискримінаційним вимогам: 1. Щодо «….тому придбання вищезазначеного обладнання є крайньою необхідністю для нашого закладу, особливо враховуючи темпереатурний режим за вікном…» то виникає логічне питання, чому не було здійснено закупівлю завчасно, а не в кінці жовтня місяця. Адже аукціон відбудеться лише 08.11, і в кращому випадку, укласти договір Ви зможете лише після 20.11, якщо не буде оскаржень. Поставка, як мінімум 2-3 дні, та ще й підключення та налаштування до 10 днів. Отже, виходимо на перші числа ГРУДНЯ!!! 2. Тендерний комітет так і не надав відповідь на попереднє запитання а саме: «Габарити котла встановлені без можливості запропонувати еквівалент, тобто, прописані габарити котла конкретного виробника, ЩО Є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ. Просимо надати можливість запропонувати еквівалент, змінивши вимоги щодо втановлення сталих величин габаритів котла. Також, з таблиці про розмір не зрозуміло що саме означають позначення В Н НІ Н2 НЗ L LI, просимо надати їх розшифрування. Чи, можливо, свій учасник лише знає розшифрування габаритів?»? Просимо надати відповідь, та виключити дану дискримінаційну вимогу, ЯКЩО ВИ ДІЙСНО БАЖАЄТЕ ЯКНАЙШВИДШЕ ЗІГРІВАТИ ДІТЕЙ, ТА ЕКОНОМИТИ БЮДЖЕТ. Габарити котла повинні мати діапазони, аби в закупівлі могли приймати участь більше виробників, що призведе до росту конкуренції та економії бюджетних коштів. 3. Щодо вашої відповіді стосовно проекту договору: про яку описку йде мова, адже в проекті договору взагалі не йде мова про підключення та налаштування, а отже, це НЕ Є ОПИСКОЮ. Радимо Тендерному комітету займатися проведенням закупівель без дискримінаційних вимог, а не займатися емоційними відписками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення розглянуто. Тендерним комітетом буде переглянуте технічне завдання. В разі необхідності в тендерну документацію буде внесено зміни
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-03-000020 ● 9fbf21c9b67047478bed78b9a30e705a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020 14:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.07.2020 №35
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.07.2020 №35
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2018-10-23-00985-с 23.10.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-07 15:26:29

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі твердопаливного котла з комплектуючими до нього потужністю 500 кВт ДК 021:2015: 44620000-2 — «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-10-23-000985-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 30 листопада 2018 року №227 ?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-13 09:59:22

щодо моніторингу

Ознайомившись із запитом замовнику на пояснення, зазначаємо, що звіт про виконання договору від 30 листопада 2018 року №227 не було оприлюднено у зв’язку з технічними неполадками в роботі електронного майданчика.
Окрім того, частиною 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Враховуючи той факт, що строк дії Договору (за процедурою закупівлі № UA-2018-10-23-000985-c) до 31.12.2018 року і є таким, що минув, то дана закупівля не може бути об’єктом моніторингу.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Отримано висновок по моніторингу до закупівлі "Твердопаливний котел з комплектуючими до нього потужність 500 кВт ( UA-2018-10-23-000985-с)" встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, зобовязуємось здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, а саме -опублікувати звіт про виконання договору протягом пяти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель

2020-07-22 15:02:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом із змінами установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (із змінами)).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2018 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДЗЕНЗЕЛІВСЬКИЙ КОТЛОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД 216 600,00
UAH з ПДВ
169 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» 238 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Черепаха Олександр Анатолійович 290 000,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2018 10:17
Документи переможця.pdf
14 листопада 2018 16:56
Цінова пропозиція оновлена
13 листопада 2018 17:33
ТОВ ДКЗ.pdf

Публічні документи

13 листопада 2018 15:09
Електронний підпис
13 листопада 2018 15:08
20. Реєстр докумнтів.PDF
13 листопада 2018 15:08
19. Проект договору.PDF
13 листопада 2018 15:08
17. Довідка про товар.PDF
13 листопада 2018 15:08
16. Технічні характеристики.PDF
13 листопада 2018 15:08
14. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
13 листопада 2018 15:08
13. Копія статут.PDF
13 листопада 2018 15:08
12. Наказ № 3.PDF
13 листопада 2018 15:08
10. Довідка ст.17.6.PDF
13 листопада 2018 15:08
9. Довідка ст.17.5.PDF
13 листопада 2018 15:08
8. Довідка ст.17.4.PDF
13 листопада 2018 15:08
7. Довідка ст.17.2.PDF
13 листопада 2018 15:08
6. Довідка ст.17.1.PDF
13 листопада 2018 15:08
2. Довідка персонал.PDF
13 листопада 2018 15:08
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

13 листопада 2018 20:50
Електронний підпис
13 листопада 2018 20:45
пропозиція.pdf
13 листопада 2018 15:57
Електронний підпис
13 листопада 2018 15:42
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДЗЕНЗЕЛІВСЬКИЙ КОТЛОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД

ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»

ФОП Черепаха Олександр Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДЗЕНЗЕЛІВСЬКИЙ КОТЛОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД
#39623796
Переможець 169 999,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 17:53

Документи

19 листопада 2018 17:53
Електронний підпис
19 листопада 2018 17:47
протокол-4.pdf
14 листопада 2018 15:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2018 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДЗЕНЗЕЛІВСЬКИЙ КОТЛОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД
#39623796
169 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2018 17:53
Електронний підпис
19 листопада 2018 17:47
протокол-4.pdf
14 листопада 2018 15:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 16:37
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 18:24
договір 227.pdf укладений
30 листопада 2018 18:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 169 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 333,00 UAH)