Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дашівський навчально-реабілітаційниц центр Ілінецького району Вінницької обласної Ради |
Код ЄДРПОУ: | 20097792 |
Місцезнаходження: | 22740, Україна , Вінницька обл., Іллінецький район, селище міського типу Дашів, вул. Лесі Українки (40-річчя Жовтня), 2 |
Контактна особа: |
Склярова Світлана Євгенівна +380434532274 dashiv2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2018 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2018 15:22 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,33% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2018 22:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2018 21:59 |
Перелік змін до тендерної документації 06.11.pdf | |
06 листопада 2018 21:59 |
ТД_ котел_зміни.pdf |
06 листопада 2018 22:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 листопада 2018 21:59 |
Перелік змін до тендерної документації 06.11.pdf
|
||||||
06 листопада 2018 21:59 |
ТД_ котел_зміни.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-03-000020 ● 9fbf21c9b67047478bed78b9a30e705a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 14:48 |
ЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.07.2020 №35
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.07.2020 №35
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2018-10-23-00985-с 23.10.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-07 15:26:29
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі твердопаливного котла з комплектуючими до нього потужністю 500 кВт ДК 021:2015: 44620000-2 — «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-10-23-000985-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 30 листопада 2018 року №227 ?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-13 09:59:22
щодо моніторингу
Ознайомившись із запитом замовнику на пояснення, зазначаємо, що звіт про виконання договору від 30 листопада 2018 року №227 не було оприлюднено у зв’язку з технічними неполадками в роботі електронного майданчика.
Окрім того, частиною 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Враховуючи той факт, що строк дії Договору (за процедурою закупівлі № UA-2018-10-23-000985-c) до 31.12.2018 року і є таким, що минув, то дана закупівля не може бути об’єктом моніторингу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Отримано висновок по моніторингу до закупівлі "Твердопаливний котел з комплектуючими до нього потужність 500 кВт ( UA-2018-10-23-000985-с)" встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, зобовязуємось здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, а саме -опублікувати звіт про виконання договору протягом пяти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель
2020-07-22 15:02:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом із змінами установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (із змінами)).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2018 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ДЗЕНЗЕЛІВСЬКИЙ КОТЛОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД |
216 600,00
UAH з ПДВ
|
169 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» |
238 000,00
UAH з ПДВ
|
170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Черепаха Олександр Анатолійович |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДЗЕНЗЕЛІВСЬКИЙ КОТЛОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД #39623796 |
Переможець |
169 999,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2018 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2020 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2020 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2018 18:24
|
договір 227.pdf | укладений |
30 листопада 2018 18:20
|