Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мастильні засоби
Очікувана вартість
78 100,00 UAH
UA-2018-10-23-000928-a ● 9ac0ae85bc914977bbd2fc12e70a2c05
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359121 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Контактна особа: |
Магрело Марина Олександрівна 380444625215 sheupodoltender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2018 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2018 16:55 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2018 16:55 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2018 14:31 |
Очікувана вартість: | 78 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 391,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Мастильні засоби
Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Строк дії пропозиції: протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.
4. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Замовником протягом 2-х. робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується.
5. Строк поставки товару, протягом 1-го робочого дня з дати отримання заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
3. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ).
4. Копія Статуту (для юридичної особи)*.
5. Копія паспорту (для фізичних осіб )*
6. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)*
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Копії документу (-ів), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Строк дії пропозиції: протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.
4. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Замовником протягом 2-х. робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується.
5. Строк поставки товару, протягом 1-го робочого дня з дати отримання заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
3. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ).
4. Копія Статуту (для юридичної особи)*.
5. Копія паспорту (для фізичних осіб )*
6. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)*
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Копії документу (-ів), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 штуки
Мастильні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, Київ, Київ, вул. Електриків,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2018 16:49 |
Документація.docx |
23 жовтня 2018 16:49 |
Договір проект.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 24 жовтня 2018 09:35
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 15:37
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перевага надається товару визначеному в документації
Аналоги
Дата подання: 24 жовтня 2018 09:40
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 15:37
Вы принимаете к рассмотрению АНАЛОГИ указанных масел в тендендерной документации ?
Відповідь: Перевага надається товару визначеному в документації
Еквівалент
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:12
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 15:42
Доброго дня. Не зрозумілий п.4. "Згідно чинного законодавства еквівалент товару замовником не розглядається".Згідно чинного законодавства ви також маєте можливість РОЗГЛЯДАТИ еквівалент (аналог)товару.
P.S.Якщо на закупівлю не було подано жодної пропозиції,то,можливо,є сенс внести якісь зміни у закупівлю?
Відповідь: Перевага надається товару визначеному в документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-23-000928-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», Код ЄДРПОУ:41468654
Дата подання: 01 листопада 2018 16:44
Причини відхилення
Замовником не зазначено жодної невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФПК "РЕСУРСГРУП" вимогам документації. Просимо надати перелік невідповідностей у пропозиції учасника.
Скасована
Дата: 05 листопада 2018 14:07
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 листопада 2018 16:07
Вимога учасника не відповідає п. 14.1. Наказу № 35 від 13.04.2016 року.
Номер вимоги: UA-2018-10-23-000928-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП», Код ЄДРПОУ:41468654
Дата подання: 02 листопада 2018 16:28
Причини відхилення
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" відхилило пропозицію ТОВ "ФПК "РЕСУРСГРУП" без зазначення фактів невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам документації до закупівлі UA-2018-10-23-000928-a.
ТОВ "ФПК "РЕСУРСГРУП" (01004, м. Київ, вул. Червоноармійська/Басейна, 1-3/2 літ. «А», Код ЄДРПОУ 41468654) вимагає від замовника надати перелік фактів невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам документації до закупівлі UA-2018-10-23-000928-a або скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "ФПК "РЕСУРСГРУП".
Розгорнути
Згорнути
ТОВ "ФПК "РЕСУРСГРУП" (01004, м. Київ, вул. Червоноармійська/Басейна, 1-3/2 літ. «А», Код ЄДРПОУ 41468654) вимагає від замовника надати перелік фактів невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам документації до закупівлі UA-2018-10-23-000928-a або скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "ФПК "РЕСУРСГРУП".
Скасована
Дата: 05 листопада 2018 14:07
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2018 12:05
Для обгрунтованої відповіді на Вашу вимогу просимо надати оригінали всіх документів до Вашої пропозиції в термін до 05 листопада 2018 року 16:00 год. за адресою вул. Кирилівська 15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2018 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» |
78 043,80
UAH з ПДВ
|
78 043,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА - ТРЕЙД" |
78 081,67
UAH з ПДВ
|
78 081,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» #41468654 |
Рішення скасоване |
78 043,80
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2018 14:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА - ТРЕЙД" #37935978 |
Рішення скасоване |
78 081,67
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2018 14:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» #41468654 |
Переможець |
78 043,80
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2018 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 363 від 07.11.2018 року.pdf | укладений |
08 листопада 2018 14:51
|