Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2018-10-23-000534-b ● db06aa7310094a9f8226e86dec72c945
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут проблем безпеки атомних електростанцій НАНУ |
Код ЄДРПОУ: | 13723792 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, Кірова 36а |
Контактна особа: |
Колісник Василь Петрович 380673887013 kolisv1961@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2018 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2018 00:00 |
Очікувана вартість: | 53 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, Кірова ,36-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2018
—
06 грудня 2018
ДК 021:2015: 48000000-8 — Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2018 10:23 |
Програмне забезпеч.Word.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерная документация
Дата подання: 24 жовтня 2018 12:28
Дата відповіді: 24 жовтня 2018 13:31
Уважаемый организатор торгов!
Большая просьба указать в приложении "ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТА НАДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОКУМЕНТАЦІЇ учасниками електронної закупівлі" - условия оплаты и дату аукциона.
с уважением, участник торгов.
Відповідь: Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи українською мовою у сканованому вигляді:
1. Пропозиція учасника з підписом уповноваженої особи та печаткою учасника. Форма пропозиції наведена у додатку 1.
2. Довідка у довільній формі, що містить загальні відомості про учасника:
- повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по-батькові (для фізичних осіб);
- юридична адреса, місцезнаходження;
- інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) та банківські реквізити;
- керівництво (прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон).
3. Статут учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) з діючими змінами (у разі їх наявності).
4. Виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
5. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (якщо є платником податку на додану вартість).
6. Свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо є платником єдиного податку).
7. Виписка або витяг про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця (якщо є платником єдиного податку).
8. Документи, які підтверджують повноваження особи на підписання договору на закупівлю.
9. Довідка у довільній формі, що містить підтвердження щодо:
- згоди на істотні умови договору Замовника;
- відсутності заборгованості зі сплати податків, зборів;
- відсутності відкритої ліквідаційної процедури відносно учасника.
10. Учасник для підтвердження якісних характеристик товару повинен надати копію сертифікату або інший документ, завірений підписом уповноваженої посадової особи Учасника, а також відбитком печатки (по кожній позиції).
1. Пропозиція учасника з підписом уповноваженої особи та печаткою учасника. Форма пропозиції наведена у додатку 1.
2. Довідка у довільній формі, що містить загальні відомості про учасника:
- повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по-батькові (для фізичних осіб);
- юридична адреса, місцезнаходження;
- інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) та банківські реквізити;
- керівництво (прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон).
3. Статут учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) з діючими змінами (у разі їх наявності).
4. Виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
5. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (якщо є платником податку на додану вартість).
6. Свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо є платником єдиного податку).
7. Виписка або витяг про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця (якщо є платником єдиного податку).
8. Документи, які підтверджують повноваження особи на підписання договору на закупівлю.
9. Довідка у довільній формі, що містить підтвердження щодо:
- згоди на істотні умови договору Замовника;
- відсутності заборгованості зі сплати податків, зборів;
- відсутності відкритої ліквідаційної процедури відносно учасника.
10. Учасник для підтвердження якісних характеристик товару повинен надати копію сертифікату або інший документ, завірений підписом уповноваженої посадової особи Учасника, а також відбитком печатки (по кожній позиції).
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 29 жовтня 2018 18:37 |
Коментар щодо відміни: | В зв’язку з допущеними помилками при поданні пропозиції на участь у процедурі закупівлі згідно п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель . Наказ ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. (ч.1 ст.30 Закон України №1197 «Про публічні закупівлі») |
Документи:
29 жовтня 2018 18:32
|
Протокол відміна .pdf |