Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 код 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини та курятини)
DK 021: 2015 Code 15110000-2 Meat (Meat of beef and chicken)
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2018-10-23-000514-b ff4f6db733734654a0f081b5326292cb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Додаткові контактні особи: Толок
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of education Solomyanskiy district in Kyiv state administration
National ID: 37485490
Contact point: Tolok Anastasiya Gennadiivna
380442423706
tolok_n@ukr.net
Additional contacts: Tolok
380442423706
tolok_n@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2018 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 20 грудня 2018 12:07
Очікувана вартість: 15 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH
Publication date: 23 жовтня 2018 10:23
Enquiries until: 12 листопада 2018 18:00
Complaints submission until: до 18 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 листопада 2018 18:00

Information

Estimated total value: 15 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 75 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДК 021-2015 код 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини та курятини)
DK 021: 2015 Code 15110000-2 Meat (Meat of beef and chicken)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165000 кілограми
ДК 021-2015 код 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини та курятини)
DK 021: 2015 Code 15110000-2 Meat (Meat of beef and chicken)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

DK 021: 2015 Code 15110000-2 Meat (Meat of beef and chicken)
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
165000 кілограми
ДК 021-2015 код 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини та курятини)
DK 021: 2015 Code 15110000-2 Meat (Meat of beef and chicken)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

DK 021: 2015 Code 15110000-2 Meat (Meat of beef and chicken)
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2018 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2018 15:51
Перелік змін (м'ясо, від 01.11).docx
02 листопада 2018 15:50
ТД М'ясо охолоджене (яловичина, курятина) (зі змінами від 01.11).docx
02 листопада 2018 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2018 15:51
Перелік змін (м'ясо, від 01.11).docx
02 листопада 2018 15:50
ТД М'ясо охолоджене (яловичина, курятина) (зі змінами від 01.11).docx
23 жовтня 2018 10:22
ТД М'ясо охолоджене (яловичина, курятина).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення тендерної документації
Дата подання: 23 жовтня 2018 16:28
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 10:05
Шановний Замовник, відповідно до Вашої документації, на підтвердження виконання аналогічного договору потрібно надати акти-прийому передачі, накладні, або інші документи що підтверджують виконання вищезазначених договору . Питання : Необхідно надати абсолютно всі видаткові накладні (враховуючи що таких може бути безліч), чи достатнім буде надати декілька видаткових ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Достатнім буде надати декількі з різних проміжків часу.
Роз'яснення документації
Дата подання: 23 жовтня 2018 16:36
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 10:05
Замовник, М'ясо яловичини - охолоджене, предмет має відповідати ДСТУ, якого саме внесіть зміни, конкретизуйте ?!?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Зміни будуть внесені.
Розяснення документації
Дата подання: 23 жовтня 2018 16:46
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 10:06
Замовник, ви вимагаєте відповідність товару ДСТУ , наполегливо просимо зазначити відповідність якого саме ДСТУ ви вимагаєте ? По кожній позиції предмету Будь-ласка роз'яність, шляхом внесення змін, та зазначення Номеру ДСТУ !
Відповідь: Дякуємо за запитання! Зміни будуть внесені.
Роз'яснення
Дата подання: 24 жовтня 2018 15:27
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 11:14
Замовник, вви вимагаєте підтвердження аналогічного договору за 2018 рік ! По-перше рік ще не закінчився, по-друге ця вимога є дискримінаційною, оскільки учасники у яких є виконані аналогічні договори раінше 2018 року, фактично не можуть прийняти участь на рівних засадах. Вимагаємо усунути дану дискримінаціну вимогу щодо надання аналгічного договору виключно за 2018 !!!! У випадку не усунення аудиторська служба України відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та положення про службу, внесе дану закупівлю як !закупівля із РИЗКОМ! !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни.
Роз'яснення документації
Дата подання: 25 жовтня 2018 15:17
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 10:07
1. М'ясо яловичини - охолоджене, у відрубах без кісток - м'ясо яловичини охолоджене з температурою в товщині м’якоті від +4 до 0°С. Поверхня м’яса рівна необвітрена, зачищена від сухожиль і грубих поверхневих плівок. Колір від - світло - червоного до червоного. Смак і запах характерний для доброякісного м’яса без сторонніх смаків і запахів. Консистенція - ніжна, м’яка. І категорія - Ви вимагаєте відповідність ДСТУ, якого саме, номер, конкретизуйте яка частина лопаткова, шийна, тазостегнова, Замовник ? 2. М'ясо яловичини – заморожене, І категорія (вимоги відповідно до ДСТУ), без кісток повинно бути знято з відповідної частини напівтуші, зачищене від сухожиль і грубих поверхневих плівок, у вигляді шматків (передній бік, окіст, грудина, корейка, лопатка).. Ви вимагаєте відповідність ДСТУ,, якого саме, номер конкретизуйте Замовник ? Конкретизуйте предмет, внесіть зміни, зазначте яка саме частина. ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Зміни будуть внесені.
Усунення порушення
Дата подання: 01 листопада 2018 15:47
Дата відповіді: 02 листопада 2018 13:34
Замовник в тендерній документації, ви зазначаєте що Аналогічними є договори, які відповідають аналогічним обсягам та конкретній закупівлі. Вимагаємо усунути дану дискримінаціну вимогу щодо надання аналгічного договору який має відповідати обсягам та конкреній закупівлі. Відповідно до роз'яснення МЕРТ, аналогічни договром є договір на закупівлю відповідно до показників певної цифри згідно ДК 021:2015. Таким чином в конкретній закупівлі аналогічним договром буде договір на поставку м'яса з кодо який починається на 1511....... Таким чином, обмедення учасників за "обсягами" є дискримінаційним підходом ! Фактичне порушення ! У зв'язку із чим, вимагаємо усунути порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" які містяться в тендерній документації., шляхом внесення змін, та усунення вимоги щодо "Обсягів" та "конкретній закупівлі" виключивши дані слова із документації ! У випадку не усунення Громадські організації, які займаються моніторингом даної закупівлі будуть вимушені звернутись до аудиторської служба України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Зміни будуть внесені.
Роз'яснення умов !
Дата подання: 09 листопада 2018 09:52
Дата відповіді: 09 листопада 2018 11:34
Шановний замовник, ви з 24.10.2018 по 09.11.2018 року не можете внести зміни щодо усунення дискримінаціних умов ТД щодо наання аналогічних договорів з аналогічниими об'ємами за 2018 рік !?!?! Ви зазначили, що внесете зміни ! В чому питання, !? Чому не вносите зміни !?! Дуже цікаво
Відповідь: Шановний учаснику! Тенедрна документація зі змінами опублікована
Роз'яснення документації
Дата подання: 09 листопада 2018 10:13
Дата відповіді: 09 листопада 2018 12:46
Шановний Замовник, відповідно до умов документаціх, ви вимагаєте колоьорові скан копії деяких документів! Враховуючи, що умовами документаціх передбачена відповідальність учасників за подання недостовірної інформації, такми чином вся відповідальність за подану інформацію на учасниках, в тому числі кримінальна відповідальність за підроблення документів. Таким чином, питання в чому необхідність в поданні саме кольорових-скан копії деяких документів, це є дискримінаційною вимогою. Внесіть зміни забезпечте можливість подання ЗАВІРЕНИХ копій документів для учасників. ! Вимога про надання КОЛЬОРОВИХ скан копій дискримінаційна.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, слід зазначити, що дискримінація в даній вимозі відсутня, оскільки Замовником не обмежено учасників у наданні документів.
Крім того повідомляємо, що відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Роз'яснення умов
Дата подання: 09 листопада 2018 12:21
Дата відповіді: 09 листопада 2018 12:47
Учасники несуть відповідальінсть за подану інформацію відповідно до чинного законодавства ! Тому подання оригіналів скан копій документів є дискримінація! Для усунення необхідно надати пожливість подання завірених учасником копій документів !
Відповідь: Слід зазначити, що дискримінація в даній вимозі відсутня, оскільки Замовником не обмежено учасників у наданні договору наприклад тільки з виробником.
Крім того повідомляємо, що відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Роз'яснення документації
Дата подання: 09 листопада 2018 14:28
Дата відповіді: 12 листопада 2018 15:28
Шановний Замовник, будь-ласка досить маніпулюювати становищем. Ви себе дискредитуєте! Вас просять внести зміни в частини надання можливості учасникам подати замість скан копій оригіналів документів, - ЗАВІРЕНІ УЧАСНИКОМ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ. Відчуваєте різницю ?! Юридична силу документу не змінується від цього чи надає учасник копію або скан-копію оригіналу ! Тому внесіть зміни, забезпечте можливість прийняти участь тим учасникам у я ких є документи завірені КОПІЇ !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії. Одним із таких критеріїв є надання скан-копій оригіналів документів. Оскільки засвідченню підлягають копії тільки тих документів, що виходять від підприємств, організацій, установ та стосуються особистих прав і законних інтересів громадян, а також частішають випадки підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів Учасниками, у зв'язку з чим Замовником встановлена вимога надання скан-копій саме оригіналів документів. Розділом III тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Слід зазначити, що дискримінація в даній вимозі відсутня, оскільки Замовником не обмежено учасників у наданні даних документів.
Роз'яснення документації
Дата подання: 12 листопада 2018 16:10
Дата відповіді: 13 листопада 2018 09:26
Шановний Замовник, все зрозуміло. Готуйте відповідь для Слідчого який буде задавати Вам запитання, на предмет того, в чому була необхідність вимагати від учасника скан-копію оригіналу, та як саме члени тендерного комітету відрізняли скан-копію оригіналу від скан-копії копії ? Ви усвідомлюєте, що такими умовами, ви себе дискредитуєте. Чи думає ЗАмовник на крок вперед, Чи лише про неправомірну вигоду думає ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії. Одним із таких критеріїв є надання скан-копій оригіналів документів. Окремо зазначаємо, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Якщо у нас як у Замовника виникне необхідність перевірити подану учасником інформацію ми обов'язково звернемось за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Роз'яснення документації
Дата подання: 12 листопада 2018 17:38
Дата відповіді: 15 листопада 2018 13:09
Шановний Замовник В-ДРУГЕ ставимо вимогу щодо внесення ЗМІН. Замовник в тендерній документації, ви зазначаєте що Аналогічними є договори, які відповідають аналогічним обсягам та конкретній закупівлі. Вимагаємо усунути дану дискримінаціну вимогу щодо надання аналгічного договору який має відповідати обсягам та конкреній закупівлі. Відповідно до роз'яснення МЕРТ, аналогічни договром є договір на закупівлю відповідно до показників певної цифри згідно ДК 021:2015. Таким чином в конкретній закупівлі аналогічним договром буде договір на поставку м'яса з кодо який починається на 1511....... Таким чином, обмедення учасників за "обсягами" є дискримінаційним підходом ! Фактичне порушення ! У зв'язку із чим, вимагаємо усунути порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" які містяться в тендерній документації., шляхом внесення змін, та усунення вимоги щодо "Обсягів" та "конкретній закупівлі" виключивши дані слова із документації ! У випадку не усунення Громадські організації, які займаються моніторингом даної закупівлі будуть вимушені звернутись до аудиторської служба України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умова щодо надання аналогічних договорів, а саме договорів, що відповідають аналогічним обсягам та конкретній закупівлі була встановлена з метою виявлення наявності в учасника потенціалу на виконання поставок ДК 021-2015 код 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини та курятини) в дуже великій кількості, а встановлений аналогічний обсяг є лише наближеним до обсягу закупівлі. Якщо учасник Процедури закупівлі має досвід у виконанні поставок м’яса об’ємом 10 кг до однієї організації, то навряд чи можна вважати такий договір аналогічним для нашої закупівлі, адже обсяги є набагато більшими і поставки треба буде виконувати за різними адресами навчальних закладів району одночасно.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-23-000514-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 12 листопада 2018 17:52
Дискримінаційна умова щодо аналогічних договорів !
Шановний Замовник, ви зазначаєте, що внсли зміни в частині дискримінаційної вимоги щодо наданя аналогічних договорів з аналогічнмими обсягами. Однак дана інформація є такою, що не відповідає дійсності. Ви умисно пишите недостовірну інформацію.
Замовник в тендерній документації, зазначаєте що Аналогічними є договори, які відповідають аналогічним обсягам та конкретній закупівлі. Вимагаємо усунути дану дискримінаціну вимогу щодо надання аналгічного договору який має відповідати аналогічним обсягам.
Відповідно до роз'яснення МЕРТУ, аналогічни договром є договір на закупівлю відповідно до показників певної цифри згідно ДК 021:2015. Таким чином в конкретній закупівлі аналогічним договром буде договір на поставку м'яса з кодом який починається на 1511....... Таким чином, обмеження учасників за "обсягами" є дискримінаційним підходом ! Фактичне порушення !
У зв'язку із чим, вимагаємо усунути порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" які містяться в тендерній документації, шляхом внесення змін, та усунення вимоги щодо "аналогічних Обсягів" та виключивши дані слова із документації !
Оскільки така Ваша вимога є ВІДВЕРТО ДИСКРИМІНАЦІНОЮ, тому що учасники які здійснювали аналогічні договри, однак не мали аналогічні об'єми в таких договорах, фактично УСУНУТІ від участі в даній закупівлі. Порушення Закону !
Вимагаємо усунути вимогу про надання аналогічних договорів саме з АНАЛОГІЧНИМИ ОБСЯГАМИ !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2018 13:08
Шановний учаснику! Умова щодо надання аналогічних договорів, а саме договорів, що відповідають аналогічним обсягам та конкретній закупівлі була встановлена з метою виявлення наявності в учасника потенціалу на виконання поставок ДК 021-2015 код 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини та курятини) в дуже великій кількості, а встановлений аналогічний обсяг є лише наближеним до обсягу закупівлі. Якщо учасник Процедури закупівлі має досвід у виконанні поставок м’яса об’ємом 10 кг до однієї організації, то навряд чи можна вважати такий договір аналогічним для нашої закупівлі, адже обсяги є набагато більшими і поставки треба буде виконувати за різними адресами навчальних закладів району одночасно.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-23-000514-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 16 листопада 2018 17:34
Скарга на умови
Викладено в скарзі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 21 листопада 2018 12:20
Скарга відкликана скаржником
Причина: У Скаржника відпала потреба в участі у даній закупівлі.
Дата: 21 листопада 2018 16:59
рішення від 20.11.2018 №11832+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2018 12:20
рішення від 06.12.2018 № 12506.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2018 15:49

Документи подані скаржником

16 листопада 2018 17:33
Платіжне доручення_.PDF
16 листопада 2018 17:33
Скарга на умови_.PDF

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 грудня 2018
UA-2018-10-23-000514-bff4f6db733734654a0f081b5326292cb
Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна, Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП Торгпродсервіс
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

14 грудня 2018 12:34
SCAN_20181214_122654803_3.pdf
14 грудня 2018 12:45
Електронний підпис

Публічні документи

22 листопада 2018 15:18
Електронний підпис
22 листопада 2018 15:16
Електронний підпис
22 листопада 2018 15:15
Статут ТОВ Гранат.pdf
22 листопада 2018 15:15
Транспорт_оригінал.pdf
22 листопада 2018 15:15
Транспорт.pdf
22 листопада 2018 15:15
Статутні.pdf
22 листопада 2018 15:15
Фінансова звітність.pdf
22 листопада 2018 15:15
СТ 17 п.1-2.pdf
22 листопада 2018 15:15
Штатний розпис.pdf
22 листопада 2018 15:15
Щодо ліцензування.pdf
22 листопада 2018 15:15
Субпідряд.pdf
22 листопада 2018 15:15
Працівники.pdf
22 листопада 2018 15:15
Наказ, протоколи.pdf
22 листопада 2018 15:15
Паспорт.pdf
22 листопада 2018 15:15
Лист-згона на обробку.pdf
22 листопада 2018 15:15
Про довкілля.pdf
22 листопада 2018 15:15
Лист щодо автотранспорту.pdf
22 листопада 2018 15:15
Договір купівлі-продажу.pdf
22 листопада 2018 15:15
Лист Держпродспоживслужби.pdf
22 листопада 2018 15:15
Експлуатаційний дозвіл.pdf
22 листопада 2018 15:15
гарантійний лист.pdf
22 листопада 2018 15:15
Акти сан.обробка авто 2018.pdf
22 листопада 2018 15:15
Витяг.pdf
22 листопада 2018 15:15
Вимірювальна техніка.pdf
22 листопада 2018 15:14
Гарантійний лист санкції.pdf
22 листопада 2018 15:14
Відомості про учасника.pdf
22 листопада 2018 15:14
Аналогічні договори - мясо.pdf
22 листопада 2018 15:14
Проект договору.pdf
22 листопада 2018 15:14
Довіреність_121 завірена.zip
22 листопада 2018 15:14
Гарантия 7372.zip
22 листопада 2018 15:14
Технічні вимоги.pdf
22 листопада 2018 15:14
Ліцензія завірена.zip
22 листопада 2018 15:14
Договір ТОВ КиївАгробест.pdf
22 листопада 2018 15:14
Пояснювальна записка.pdf
22 листопада 2018 15:14
Сертифікати.pdf
22 листопада 2018 15:14
Пропозиція.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

14 грудня 2018 12:34
SCAN_20181214_122654803_3.pdf
14 грудня 2018 12:46
Електронний підпис

Публічні документи

21 грудня 2018 17:00
документи переможця
22 листопада 2018 16:28
Електронний підпис
22 листопада 2018 16:28
Електронний підпис
22 листопада 2018 16:24
Лицензия.zip
22 листопада 2018 16:24
Доверенность 121.zip
22 листопада 2018 16:24
Гарантия 7429.zip
22 листопада 2018 16:24
Істотні умови до договору.pdf
22 листопада 2018 16:24
Довідка про ліцензію.pdf
22 листопада 2018 16:24
Лист-гарантія ст.17.pdf
22 листопада 2018 16:24
Проект договору.pdf
22 листопада 2018 16:23
Лист згода на обробку ПД.pdf
22 листопада 2018 16:23
паспорт директора.PDF
22 листопада 2018 16:23
копія Статуту.PDF
22 листопада 2018 16:23
Оригінали відгуків.pdf
22 листопада 2018 16:23
Оригінали накладних.pdf
22 листопада 2018 16:23
штатний розпис на 2018р.PDF
22 листопада 2018 16:23
Довідка про працівників3.pdf
22 листопада 2018 16:23
експлуатаційний дозвіл .PDF
22 листопада 2018 16:23
Накладна на ваги 2.PDF
22 листопада 2018 16:23
накладна ваги 1.pdf
22 листопада 2018 16:23
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”

ПП Торгпродсервіс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2018 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс 14 869 000,00
UAH з ПДВ
14 869 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” 14 987 700,00
UAH з ПДВ
14 987 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2018 17:00
документи переможця
22 листопада 2018 16:28
Електронний підпис
22 листопада 2018 16:28
Електронний підпис
22 листопада 2018 16:24
Лицензия.zip
22 листопада 2018 16:24
Доверенность 121.zip
22 листопада 2018 16:24
Гарантия 7429.zip
22 листопада 2018 16:24
Істотні умови до договору.pdf
22 листопада 2018 16:24
Довідка про ліцензію.pdf
22 листопада 2018 16:24
Лист-гарантія ст.17.pdf
22 листопада 2018 16:24
Проект договору.pdf
22 листопада 2018 16:23
Лист згода на обробку ПД.pdf
22 листопада 2018 16:23
паспорт директора.PDF
22 листопада 2018 16:23
копія Статуту.PDF
22 листопада 2018 16:23
Оригінали відгуків.pdf
22 листопада 2018 16:23
Оригінали накладних.pdf
22 листопада 2018 16:23
штатний розпис на 2018р.PDF
22 листопада 2018 16:23
Довідка про працівників3.pdf
22 листопада 2018 16:23
експлуатаційний дозвіл .PDF
22 листопада 2018 16:23
Накладна на ваги 2.PDF
22 листопада 2018 16:23
накладна ваги 1.pdf
22 листопада 2018 16:23
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 15:18
Електронний підпис
22 листопада 2018 15:16
Електронний підпис
22 листопада 2018 15:15
Статут ТОВ Гранат.pdf
22 листопада 2018 15:15
Транспорт_оригінал.pdf
22 листопада 2018 15:15
Транспорт.pdf
22 листопада 2018 15:15
Статутні.pdf
22 листопада 2018 15:15
Фінансова звітність.pdf
22 листопада 2018 15:15
СТ 17 п.1-2.pdf
22 листопада 2018 15:15
Штатний розпис.pdf
22 листопада 2018 15:15
Щодо ліцензування.pdf
22 листопада 2018 15:15
Субпідряд.pdf
22 листопада 2018 15:15
Працівники.pdf
22 листопада 2018 15:15
Наказ, протоколи.pdf
22 листопада 2018 15:15
Паспорт.pdf
22 листопада 2018 15:15
Лист-згона на обробку.pdf
22 листопада 2018 15:15
Про довкілля.pdf
22 листопада 2018 15:15
Лист щодо автотранспорту.pdf
22 листопада 2018 15:15
Договір купівлі-продажу.pdf
22 листопада 2018 15:15
Лист Держпродспоживслужби.pdf
22 листопада 2018 15:15
Експлуатаційний дозвіл.pdf
22 листопада 2018 15:15
гарантійний лист.pdf
22 листопада 2018 15:15
Акти сан.обробка авто 2018.pdf
22 листопада 2018 15:15
Витяг.pdf
22 листопада 2018 15:15
Вимірювальна техніка.pdf
22 листопада 2018 15:14
Гарантійний лист санкції.pdf
22 листопада 2018 15:14
Відомості про учасника.pdf
22 листопада 2018 15:14
Аналогічні договори - мясо.pdf
22 листопада 2018 15:14
Проект договору.pdf
22 листопада 2018 15:14
Довіреність_121 завірена.zip
22 листопада 2018 15:14
Гарантия 7372.zip
22 листопада 2018 15:14
Технічні вимоги.pdf
22 листопада 2018 15:14
Ліцензія завірена.zip
22 листопада 2018 15:14
Договір ТОВ КиївАгробест.pdf
22 листопада 2018 15:14
Пояснювальна записка.pdf
22 листопада 2018 15:14
Сертифікати.pdf
22 листопада 2018 15:14
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Торгпродсервіс

Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Переможець 14 869 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 13:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

21 грудня 2018 13:05
Електронний підпис
21 грудня 2018 13:04
SCAN_20181221_125048637_3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2018 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс
#30757072
14 869 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2018 13:05
Електронний підпис
21 грудня 2018 13:04
SCAN_20181221_125048637_3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 18:51
3 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:18
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 17:27
2 до 1.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 16:32
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 15:45
дод уг ТРС.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 16:34
договор № 1.pdf укладений
04 січня 2019 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 964 552,72
UAH (в тому числі ПДВ 1 327 425,45 UAH)