Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні комп’ютери (ноутбуки)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2018-10-22-000410-b 73720bb85791482f9690396c0a1326a8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Редванська Людмила

380474621040 monasturushecentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНАСТИРИЩЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" МОНАСТИРИЩЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41368558
Місцезнаходження: 19100, Україна , Черкаська обл., Монастирище, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 1
Контактна особа: Редванська Людмила
380474621040
monasturushecentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено відкриті торги згідно предмету закупівлі «Код (ДК 021:2015) - 30210000-9 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Портативні комп’ютери (ноутбуки))» через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 31 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель №№ UA-2018-08-28-000118-c та UA-2018-09-17-000681-c відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2018 10:44
Оскарження наміру укласти договір: 02 листопада 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вимого щодо товару визначені в Додаток 1 до протоколу переговорів Технічне завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Портативні комп’ютери (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19900, Україна, Черкаська область, Монастирище, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів Монастирищенського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

22 жовтня 2018 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАНДРИК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
#3006120732
Переможець 198 000,00
UAH
22 жовтня 2018 10:44

Документи

22 жовтня 2018 10:43
Електронний підпис
22 жовтня 2018 10:43
ПРОТОКОЛ_ПРО_НАМІР.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2018 10:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАНДРИК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
#3006120732
198 000,00
UAH
Документи

Документи

22 жовтня 2018 10:43
Електронний підпис
22 жовтня 2018 10:43
ПРОТОКОЛ_ПРО_НАМІР.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 19:00
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2018 14:42
Додаткова угода 1 від 12.11.2018.docx зміни до договору
12 листопада 2018 14:41
Електронний підпис укладений
02 листопада 2018 12:21
Договір 68 від 02.11.2018.docx укладений
02 листопада 2018 12:17
Договір 68 від 01.11.2018.docx укладений
02 листопада 2018 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди 1 від 12.11.2018
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH