Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання контейнерів для побутових відходів)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2018-10-21-000009-b cab2e1f95d294ea29099d672832f3644
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2018 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2018 12:59
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2018 12:59
Початок аукціону: 14 листопада 2018 15:57
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

детальний обсяг закупівлі товару передбачено технічним завданням (згідно додатку 3 даної тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
298 шт
Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання контейнерів для побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, вул. Індустріальна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2018 16:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2018 16:48
681-18 від 05.11.2018 внесення змін_контейнери тпв.doc
05 листопада 2018 16:48
Додаток 1_зміни.doc
05 листопада 2018 16:48
ТД контейнера для відходів_зміни 1.doc
21 жовтня 2018 13:03
Додаток 5.pdf
21 жовтня 2018 13:03
Додаток 4.doc
21 жовтня 2018 13:03
Додаток 3.doc
21 жовтня 2018 13:03
Додаток 2.doc
05 листопада 2018 16:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2018 13:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2018 16:48
681-18 від 05.11.2018 внесення змін_контейнери тпв.doc
05 листопада 2018 16:48
Додаток 1_зміни.doc
21 жовтня 2018 13:03
Додаток 1.doc
05 листопада 2018 16:48
ТД контейнера для відходів_зміни 1.doc
21 жовтня 2018 13:03
ТД контейнера для відходів.pdf
21 жовтня 2018 13:03
Додаток 5.pdf
21 жовтня 2018 13:03
Додаток 4.doc
21 жовтня 2018 13:03
Додаток 3.doc
21 жовтня 2018 13:03
Додаток 2.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-21-000009-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 26 листопада 2018 22:19
Скарга щодо прийнятого рішення, дій чи бездіяльності замовника.
Скарга у відповідності до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2018 20:20
Рішення від 29.11.2018 № 12206 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 29 листопада 2018 20:20
Рішення від 14.12.2018 № 12765.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2018 18:21
Номер скарги: UA-2018-10-21-000009-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Монастирищенський котельний завод", Код ЄДРПОУ:38307385
Дата подання: 26 листопада 2018 17:03
Скарга
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі".
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2018 20:18
Рішення від 29.11.2018 № 12205 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 29 листопада 2018 20:18
Рішення від 14.12.2018 № 12764.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2018 18:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано - протокол тендерного комітету 708-18 від 26.12.2018
Дата виконання рішення замовником: 16 січня 2019 17:00

Документи подані скаржником

26 листопада 2018 22:19
платіжне доручення.pdf
26 листопада 2018 22:19
скарга.pdf

Документи подані скаржником

26 листопада 2018 17:03
Скарга
26 листопада 2018 17:03
Підтвердження оплати
26 листопада 2018 17:03
Картка
26 листопада 2018 17:03
Протокол
27 листопада 2018 08:48
Доповнення до скарги

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000258 ● 0187c546a6784491ae3eed76e4ec4bee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019 15:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

03.12.2019 № 205

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 205

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

20 UA-2018-10-21-000009-b 21.10.2018 Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (код ЄДРПОУ 34827358) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-4_1)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-05 11:05:17

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (оголошення за номером ID: UA-2018-10-21-000009-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Оскільки розкриття тендерних пропозицій учасників відбулося 14.11.2018, останнім робочим днем для розгляду тендерних пропозиції є 21.11.2018.
Чому тендерна пропозиція ТОВ «Хотей АС» розглянута Замовником 26.12.2018, що перевищує термін, визначений частиною 4 статті 28 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-10 18:27:33

Відповідь на запит

Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради уважно розглянуті питання, що постали у межах проведення моніторингу (ID: UA-2018-10-21-000009-b) закупівлі товару «ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (оголошення за номером ID: UA-2018-10-21-000009-b)», на які надаємо наступні пояснення.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 14.11.2018, після чого здійснювався розгляд тендерних пропозицій (кожної по черзі), а саме:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" розглянуто 16.11.2018р.
2. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД "НЕВА" розглянуто 16.11.2018р.
3. ТОВ "Монастирищенський котельний завод" розглянуто 16.11.2018р.
4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" розглянуто 16.11.2018р.
5. З 26.11.2018 по 19.12.2018 було оскарження процедури закупівлі в АМКУ.
6. 26.12.2018 департаментом виконано рішення АМКУ, а саме скасовано рішення щодо визначення переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"
7. 26.12.2018 проведено повторний розгляд пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС», з урахуванням зауважень АМКУ, та відхилено дану пропозицію.
8. ТОВ "Хотей АС" розглянуто 26.12.2018р. та ураховуючи, що це остання тендерна пропозиція то в електронну систему закупівель підвантажено протокол тендерного комітету (№711-18 від 26.12.2018) про відміну торгів, так як відхилено всі тендерні пропозиції.
Враховуючи наведене, повідомляємо, що Замовником проведено розгляд поданих на торги пропозицій та відмінено процедуру закупівлі в терміни встановлені законодавством, а також здійснено оприлюднення зазначених документів в електронній системі закупівель протягом строку визначеного Законом України «Про публічні закупівлі».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-11 16:59:37

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (оголошення за номером ID: UA-2018-10-21-000009-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету №711-18 від 26.12.2018 тендерним комітетом вирішено відмінити торги по закупівлі UA-2018-10-21-000009-b.
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.
Чому на дату початку моніторингу (04.12.2019р.) рішення щодо розгляду пропозицій учасників мають статус «Рішення скасоване» та процедура закупівлі перебуває у статусі «Кваліфікація переможця»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-16 15:02:28

пояснення

Враховуючи наведене, повідомляємо, що Замовником проведено розгляд поданих на торги пропозицій та відмінено процедуру закупівлі в терміни встановлені законодавством, а також здійснено оприлюднення зазначених документів в електронній системі закупівель протягом строку визначеного Законом України «Про публічні закупівлі».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення норм частини 3 статті 31 Закону повідомлення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися не оприлюднені в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2018 16:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" 1 341 000,00
UAH з ПДВ
1 341 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД "НЕВА" 1 786 212,00
UAH з ПДВ
1 786 212,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Монастирищенський котельний завод" 1 931 040,00
UAH з ПДВ
1 931 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" 1 999 580,00
UAH з ПДВ
1 979 316,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Хотей АС" 2 000 000,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2018 12:33
Електронний підпис
13 листопада 2018 12:32
Паспорт_М_В2015.pdf
13 листопада 2018 12:32
Наказ про призначення.PDF
13 листопада 2018 12:32
Витяг ПДВ.PDF
13 листопада 2018 12:32
Наказ про уповноваженого (2).pdf
13 листопада 2018 12:32
Лист зміна реквізитів.PDF
13 листопада 2018 12:32
Антикорупційна програма.PDF
13 листопада 2018 12:32
СТАТУТ 2018.pdf
13 листопада 2018 12:32
Протокол НР.pdf
13 листопада 2018 12:32
Копія Статуту.pdf
13 листопада 2018 12:32
ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПДВ.PDF
13 листопада 2018 12:32
Довідка з банку про рахунки.pdf
13 листопада 2018 12:32
Витяг з протоколу.pdf
13 листопада 2018 12:32
Фінансові звіти.pdf
13 листопада 2018 12:32
Технічні характеристики.pdf
13 листопада 2018 12:32
ПРОТОКОЛ ЗЗА 2018.pdf
13 листопада 2018 12:32
Інші документи.pdf
13 листопада 2018 12:32
Інформація згідно ст 16.pdf
13 листопада 2018 12:32
Довідка відповідно ст 17.pdf
13 листопада 2018 12:32
Відомості про підприємство.pdf
13 листопада 2018 12:32
ВИТЯГ З ЄДР.pdf
13 листопада 2018 12:32
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

13 листопада 2018 10:19
Електронний підпис
13 листопада 2018 10:09
гарантія.PDF
13 листопада 2018 10:09
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
13 листопада 2018 10:09
Підписаний_G1118-5071-GL_tender.pdf
13 листопада 2018 10:09
Додатки 4 5 інші док-ти.PDF
13 листопада 2018 10:09
Додаток 2.PDF
13 листопада 2018 10:09
Додатки 1 3.PDF

Публічні документи

21 листопада 2018 19:26
Електронний підпис
21 листопада 2018 19:26
кваліфікаційні.PDF
13 листопада 2018 12:14
Електронний підпис
13 листопада 2018 12:13
гарантія.PDF
13 листопада 2018 12:12
Лицензия.pdf
13 листопада 2018 12:12
Підписаний_G1118-4962-GL_tender.pdf
13 листопада 2018 12:12
документи.PDF
13 листопада 2018 12:12
кваліфікація та якість.PDF
13 листопада 2018 12:12
проект договору.PDF

Публічні документи

12 листопада 2018 12:47
Електронний підпис
12 листопада 2018 12:33
Документи підприємства.pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД "НЕВА"

ТОВ "Монастирищенський котельний завод"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"

ТОВ "Хотей АС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"
#41052558
Рішення скасоване 1 979 316,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 16:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Очікує рішення 1 341 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 17:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Рішення скасоване 1 341 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 17:00
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД "НЕВА"
#14307972
Рішення скасоване 1 786 212,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 17:00
ТОВ "Монастирищенський котельний завод"
#38307385
Рішення скасоване 1 931 040,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 17:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"
#41052558
Рішення скасоване 1 979 316,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 17:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Хотей АС"
#39867456
Рішення скасоване 2 000 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2019 17:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" #41052558

№ рішення у справі

54/61-р/к

Дата рішення у справі

12.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

16 листопада 2018 16:37
Електронний підпис
16 листопада 2018 16:36
брс.pdf

Документи

Документи

16 листопада 2018 16:24
Електронний підпис
16 листопада 2018 16:22
югсталь.pdf
14 листопада 2018 16:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 листопада 2018 16:27
Електронний підпис
16 листопада 2018 16:26
нева.pdf
16 листопада 2018 16:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 листопада 2018 16:32
Електронний підпис
16 листопада 2018 16:31
котельной завод.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" #41052558

№ рішення у справі

54/61-р/к

Дата рішення у справі

12.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

26 грудня 2018 16:47
Електронний підпис
26 грудня 2018 16:44
709.pdf
26 грудня 2018 16:44
708.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Хотей АС" #39867456

№ рішення у справі

54/44-р/к

Дата рішення у справі

31.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

26 грудня 2018 16:59
Електронний підпис
26 грудня 2018 16:55
711п.pdf