Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34827358 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14 |
Контактна особа: |
Кірсік Анна Вадимівна +380569237222 zakupki_34827358@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2018 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2018 12:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2018 12:59 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2018 15:57 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2018 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2018 16:48 |
681-18 від 05.11.2018 внесення змін_контейнери тпв.doc | |
05 листопада 2018 16:48 |
Додаток 1_зміни.doc | |
05 листопада 2018 16:48 |
ТД контейнера для відходів_зміни 1.doc | |
21 жовтня 2018 13:03 |
Додаток 5.pdf | |
21 жовтня 2018 13:03 |
Додаток 4.doc | |
21 жовтня 2018 13:03 |
Додаток 3.doc | |
21 жовтня 2018 13:03 |
Додаток 2.doc |
05 листопада 2018 16:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 листопада 2018 16:48 |
681-18 від 05.11.2018 внесення змін_контейнери тпв.doc
|
|||
05 листопада 2018 16:48 |
Додаток 1_зміни.doc
|
|||
05 листопада 2018 16:48 |
ТД контейнера для відходів_зміни 1.doc
|
|||
21 жовтня 2018 13:03 |
Додаток 5.pdf
|
|||
21 жовтня 2018 13:03 |
Додаток 4.doc
|
|||
21 жовтня 2018 13:03 |
Додаток 3.doc
|
|||
21 жовтня 2018 13:03 |
Додаток 2.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 26 листопада 2018 22:19
Дата подання: 26 листопада 2018 17:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-28-000258 ● 0187c546a6784491ae3eed76e4ec4bee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2019 15:10 |
03.12.2019 № 205
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 205
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2018-10-21-000009-b 21.10.2018 Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (код ЄДРПОУ 34827358) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-4_1)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-05 11:05:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (оголошення за номером ID: UA-2018-10-21-000009-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Оскільки розкриття тендерних пропозицій учасників відбулося 14.11.2018, останнім робочим днем для розгляду тендерних пропозиції є 21.11.2018.
Чому тендерна пропозиція ТОВ «Хотей АС» розглянута Замовником 26.12.2018, що перевищує термін, визначений частиною 4 статті 28 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-10 18:27:33
Відповідь на запит
Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради уважно розглянуті питання, що постали у межах проведення моніторингу (ID: UA-2018-10-21-000009-b) закупівлі товару «ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (оголошення за номером ID: UA-2018-10-21-000009-b)», на які надаємо наступні пояснення.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 14.11.2018, після чого здійснювався розгляд тендерних пропозицій (кожної по черзі), а саме:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" розглянуто 16.11.2018р.
2. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД "НЕВА" розглянуто 16.11.2018р.
3. ТОВ "Монастирищенський котельний завод" розглянуто 16.11.2018р.
4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" розглянуто 16.11.2018р.
5. З 26.11.2018 по 19.12.2018 було оскарження процедури закупівлі в АМКУ.
6. 26.12.2018 департаментом виконано рішення АМКУ, а саме скасовано рішення щодо визначення переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"
7. 26.12.2018 проведено повторний розгляд пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС», з урахуванням зауважень АМКУ, та відхилено дану пропозицію.
8. ТОВ "Хотей АС" розглянуто 26.12.2018р. та ураховуючи, що це остання тендерна пропозиція то в електронну систему закупівель підвантажено протокол тендерного комітету (№711-18 від 26.12.2018) про відміну торгів, так як відхилено всі тендерні пропозиції.
Враховуючи наведене, повідомляємо, що Замовником проведено розгляд поданих на торги пропозицій та відмінено процедуру закупівлі в терміни встановлені законодавством, а також здійснено оприлюднення зазначених документів в електронній системі закупівель протягом строку визначеного Законом України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-11 16:59:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (оголошення за номером ID: UA-2018-10-21-000009-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету №711-18 від 26.12.2018 тендерним комітетом вирішено відмінити торги по закупівлі UA-2018-10-21-000009-b.
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.
Чому на дату початку моніторингу (04.12.2019р.) рішення щодо розгляду пропозицій учасників мають статус «Рішення скасоване» та процедура закупівлі перебуває у статусі «Кваліфікація переможця»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-16 15:02:28
пояснення
Враховуючи наведене, повідомляємо, що Замовником проведено розгляд поданих на торги пропозицій та відмінено процедуру закупівлі в терміни встановлені законодавством, а також здійснено оприлюднення зазначених документів в електронній системі закупівель протягом строку визначеного Законом України «Про публічні закупівлі».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення норм частини 3 статті 31 Закону повідомлення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися не оприлюднені в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2018 16:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" |
1 341 000,00
UAH з ПДВ
|
1 341 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД "НЕВА" |
1 786 212,00
UAH з ПДВ
|
1 786 212,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Монастирищенський котельний завод" |
1 931 040,00
UAH з ПДВ
|
1 931 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" |
1 999 580,00
UAH з ПДВ
|
1 979 316,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Хотей АС" |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" #41052558 |
Рішення скасоване |
1 979 316,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2018 16:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" #37941143 |
Очікує рішення |
1 341 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2019 17:00
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" #37941143 |
Рішення скасоване |
1 341 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2019 17:00
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД "НЕВА" #14307972 |
Рішення скасоване |
1 786 212,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2019 17:00
|
|
ТОВ "Монастирищенський котельний завод" #38307385 |
Рішення скасоване |
1 931 040,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2019 17:00
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" #41052558 |
Рішення скасоване |
1 979 316,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2019 17:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Хотей АС" #39867456 |
Рішення скасоване |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2019 17:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |