Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (Придбання комп’ютерної та офісної техніки)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2018-10-19-000656-a ● 8a3b11754cb14495a560b39208800cc7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 14373165 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, буд. 180а |
Контактна особа: |
Павло Межлумян +380974445331 yuriskonsult_dczn@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2018 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2018 15:04 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2018 14:01 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Комп’ютерне обладнання (Придбання комп’ютерної та офісної техніки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 Одиниця
Комп’ютерне обладнання (Придбання комп’ютерної та офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 листопада 2018
—
21 листопада 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2018 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2018 15:18 |
оголошення комп'ютери ч.2.docx | |
19 жовтня 2018 15:17 |
Оголошення ч.1.pdf | |
19 жовтня 2018 15:17 |
Протокол № 43 початок проведення торгів.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 22 жовтня 2018 10:55
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 11:19
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звернувши увагу на Ваше запитання стосовно предмета даної закупівлі, слід зазначити, що дійсно, згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, замовником у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) можуть бути вказані аналоги та/або еквіваленти, які прийматимуться у пропозиціях Учасника. Проте, Замовником у Додатку № 1 тендерної документації, вказана інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також слід зауважити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі.
З огляду на вищезазначене, при складанні тендерної пропозиції Учасником, вимагається пропонувати товар, що відповідає вимогам, зазначеним у Додатку № 1 «Інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника.
З огляду на вищезазначене, при складанні тендерної пропозиції Учасником, вимагається пропонувати товар, що відповідає вимогам, зазначеним у Додатку № 1 «Інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" |
49 800,00
UAH з ПДВ
|
49 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
49 777,00
UAH з ПДВ
|
49 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗОЛІН ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
49 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
49 999,98
UAH з ПДВ
|
49 999,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
49 300,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2018 15:34
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
49 499,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2018 15:35
|
ФОП "ЗОЛІН ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2987216139 |
Переможець |
49 500,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2018 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2018 11:30
|
Договір № 24.pdf | укладений |
02 листопада 2018 11:29
|