бітум 60/90
Очікувана вартість
5 627 550,00 UAH
UA-2018-10-18-003052-b 7c3973d6316d49b58e9deef779d248b8
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 32001618
Вебсайт замовника: http://www.avtodor.dn.ua
Місцезнаходження замовника: 85307, Україна, Донецька обл., Покровськ, ВУЛИЦЯ ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 2
Контактна особа замовника: Гриженко Надія
+380666661500
MTS.DPOAD@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2018 17:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2018 17:10
Очікувана вартість: 5 627 550,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56 275,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 137,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 т
бітум 60/90
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44113610-4 — Бітум

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 97%
строк оплати: 3%
від 30 до 60 днів: 3%
до 30 банківських днів: 0%

Тендерна документація

18 жовтня 2018 17:05
типовий договір з доставкою.docx
18 жовтня 2018 17:05
Типова тендерна документація.docx
18 жовтня 2018 17:05
цінова пропозиція.docx
18 жовтня 2018 17:05
Тендерне забезпечення.docx
18 жовтня 2018 17:05
технічні вимоги.docx
18 жовтня 2018 17:05
нецінові критерії.docx
18 жовтня 2018 17:05
Зобовязання до тендерної документації.docx
18 жовтня 2018 17:05
Кваліфікаційні критерії 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-31-004103 ● 0dbc5d3e419f4790a9ff57a7d73df880
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2018-11-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2018-11-13 18:44:04
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.11.2018 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Голова Л. ГАВРИЛОВА

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 12.11.2018 № 262


Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-11-15 18:54:57

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару бітум 60/90 (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-18-003052-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
З яких підстав зазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-11-22 14:44:00

закупівля бітуму 60/90

Надаємо інформацію, щодо Закону України «Про публічні Закупівлі» та повідомляємо наступне.
Статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), визначено його сферу застосування, зокрема:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищую 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищую 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
В свою чергу, згідно пункту 9 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
• юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
• органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
• у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
До замовників також належать юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання.
В свою чергу ДП «Донецький облавтодор» не є замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», що підтверджується наступним:
Наказом Державної служби автомобільних доріг України «Про створення дочірніх підприємств ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» № 156 від 09.04.2002 р. було утворено Дочірнє підприємство «Донецький облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України».
Статутом ДП «Донецький облавтодор» визначено, що засновником підприємства є ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» (далі – Компанія); майно підприємства складається з сукупності речей, майнових прав, інших цінностей, вартість яких відображається на самостійному балансі підприємства, яке передається засновником підприємству у господарське відання та іншого майна, набутого підприємством на засадах, не заборонених чинним законодавством та цим Статутом.
Також зі змісту Статуту ДП «Донецький облавтодор» вбачається, що підприємство утворено не на основі державної власності, а за рахунок коштів, що є власністю засновника - ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Відповідно п. 3.2. Статуту ДП «Донецький облавтодор» - Підприємство здійснює свою діяльність на комерційній основі відповідно до чинного законодавства та цього Статуту.
Отже, ДП «Донецький облавтодор» - є дочірнім підприємством ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» і створений на базі відокремленої частини його майна, а не створений безпосередньо державою або відповідним уповноваженим державним органом, із чого випливає, що Дочірнє підприємство «Донецький облавтодор», як і ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», не є державними підприємствами, в той час діють на комерційній основі, що виключає можливість віднесення ДП «Донецький облавтодор» до статусу Замовника в розумінні діючого законодавства.
Проте, з метою підвищення контролю, відкритості та ефективності закупівельної діяльності в частині економії і цільового використання коштів Засновником та її дочірних підприємств, на виконання рішення правління 01.08.2017 року було впроваджено систему електронних закупівель та затверджено відповідний Порядок її застосування.
Пунктом 7.1. ст..7 Статуту Підприємства визначено, що відносини підприємства з іншими підприємствами, організаціями та громадянами в усіх сферах діяльності здійснюється на засадах договорів, відповідно до встановленого Засновником порядку.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 грудня 2018

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", 32001618, Україна, Покровськ, ВУЛИЦЯ ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: бітум 60/90, 5627550UAH, 44113610-4, ДК021, 300, т
  3. Інформація про оприлюднення: 7c3973d6316d49b58e9deef779d248b8, 2018-10-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Допорогові закупівлі
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 13 листопада 2018

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 4 грудня 2018 року. Предметом аналізу були питання дотримання підприємством законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію та документи, розміщені в електронній системі закупівель за номером UA-2018-10-18-003052-b; пояснення підприємства від 22.11.2018, отримане через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі, беручи до уваги пояснення підприємства та за відсутності інформації, отриманої у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», яка підтверджувала б зворотне, станом на 04.12.2018 порушень не встановлено., 04 грудня 2018
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування та оприлюднення інформації про закупівлю не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_3

RISK1-2_1

RISK2-5

RISK2-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2018 17:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІБРО ТРЕЙДІНГ" 5 627 550,00
UAH з ПДВ
5 627 550,00
UAH з ПДВ
1.0309278351 5 458 723.50 Документи

Публічні документи

31 жовтня 2018 14:05
Наявність працівників.pdf
31 жовтня 2018 14:04
Нецінові критерії.pdf
31 жовтня 2018 14:04
Паспорт якості.pdf
31 жовтня 2018 14:04
ПДВ.pdf
31 жовтня 2018 14:04
Сертифікат.pdf
31 жовтня 2018 14:04
Статут.pdf
31 жовтня 2018 14:04
Технічні вимоги.pdf
31 жовтня 2018 14:04
Гарантія 960.pdf
31 жовтня 2018 14:04
Гарантія 960.pdf.(1).P7S
31 жовтня 2018 14:04
Гарантія 960.pdf.(2).P7S
31 жовтня 2018 14:04
Свідоцтво uaA_.pdf
31 жовтня 2018 14:04
Свідоцтво ТФС.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІБРО ТРЕЙДІНГ"
#39525896
Переможець 5 627 550,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 08:34

Документи

01 листопада 2018 08:34
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2018 08:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІБРО ТРЕЙДІНГ"
#39525896
5 627 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2018 08:34
001.jpg

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Либро 275.pdf укладений
06 листопада 2018 11:20

Актуальні тендери

До пошуку