Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 32001618 |
Вебсайт: | http://www.avtodor.dn.ua |
Місцезнаходження: | 85307, Україна , Донецька обл., Покровськ, ВУЛИЦЯ ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Гриженко Надія +380666661500 MTS.DPOAD@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2018 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2018 17:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2018 17:10 |
Очікувана вартість: | 5 627 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 137,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 56275.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 97% |
строк оплати: | 3% |
від 30 до 60 днів: | 3% |
до 30 банківських днів: | 0% |
18 жовтня 2018 17:05 |
типовий договір з доставкою.docx |
18 жовтня 2018 17:05 |
Типова тендерна документація.docx |
18 жовтня 2018 17:05 |
цінова пропозиція.docx |
18 жовтня 2018 17:05 |
Тендерне забезпечення.docx |
18 жовтня 2018 17:05 |
технічні вимоги.docx |
18 жовтня 2018 17:05 |
нецінові критерії.docx |
18 жовтня 2018 17:05 |
Зобовязання до тендерної документації.docx |
18 жовтня 2018 17:05 |
Кваліфікаційні критерії 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-31-004103 ● 0dbc5d3e419f4790a9ff57a7d73df880
- Статус: завершено ● Дата: 21 червня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2018 18:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.11.2018 № 262
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 12.11.2018 № 262
Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-11-15 18:54:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару бітум 60/90 (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-18-003052-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
З яких підстав зазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-11-22 14:44:00
закупівля бітуму 60/90
Надаємо інформацію, щодо Закону України «Про публічні Закупівлі» та повідомляємо наступне.
Статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), визначено його сферу застосування, зокрема:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищую 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищую 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
В свою чергу, згідно пункту 9 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
• юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
• органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
• у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
До замовників також належать юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання.
В свою чергу ДП «Донецький облавтодор» не є замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», що підтверджується наступним:
Наказом Державної служби автомобільних доріг України «Про створення дочірніх підприємств ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» № 156 від 09.04.2002 р. було утворено Дочірнє підприємство «Донецький облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України».
Статутом ДП «Донецький облавтодор» визначено, що засновником підприємства є ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» (далі – Компанія); майно підприємства складається з сукупності речей, майнових прав, інших цінностей, вартість яких відображається на самостійному балансі підприємства, яке передається засновником підприємству у господарське відання та іншого майна, набутого підприємством на засадах, не заборонених чинним законодавством та цим Статутом.
Також зі змісту Статуту ДП «Донецький облавтодор» вбачається, що підприємство утворено не на основі державної власності, а за рахунок коштів, що є власністю засновника - ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Відповідно п. 3.2. Статуту ДП «Донецький облавтодор» - Підприємство здійснює свою діяльність на комерційній основі відповідно до чинного законодавства та цього Статуту.
Отже, ДП «Донецький облавтодор» - є дочірнім підприємством ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» і створений на базі відокремленої частини його майна, а не створений безпосередньо державою або відповідним уповноваженим державним органом, із чого випливає, що Дочірнє підприємство «Донецький облавтодор», як і ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», не є державними підприємствами, в той час діють на комерційній основі, що виключає можливість віднесення ДП «Донецький облавтодор» до статусу Замовника в розумінні діючого законодавства.
Проте, з метою підвищення контролю, відкритості та ефективності закупівельної діяльності в частині економії і цільового використання коштів Засновником та її дочірних підприємств, на виконання рішення правління 01.08.2017 року було впроваджено систему електронних закупівель та затверджено відповідний Порядок її застосування.
Пунктом 7.1. ст..7 Статуту Підприємства визначено, що відносини підприємства з іншими підприємствами, організаціями та громадянами в усіх сферах діяльності здійснюється на засадах договорів, відповідно до встановленого Засновником порядку.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2018 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2018 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-10_3
RISK1-2_1
RISK2-5
RISK2-5_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2018 17:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІБРО ТРЕЙДІНГ" |
5 627 550,00
UAH з ПДВ
|
5 627 550,00
UAH з ПДВ
|
1.0309278351 | 5 458 723.50 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІБРО ТРЕЙДІНГ" #39525896 |
Переможець |
5 627 550,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2018 08:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Либро 275.pdf | укладений |
06 листопада 2018 11:20
|