Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Покрівельні роботи
Очікувана вартість
12 684 791,00 UAH
UA-2018-10-18-002668-b 4f7cc962af784c2f9b29310680a8b95a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відерська Олеся Іванівна

380974830294 viderskayaolesya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Якушинецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04330021
Місцезнаходження: 23222, Україна , Вінницька обл., с.Якушинці, вул.Новоселів, 1
Контактна особа: Відерська Олеся Іванівна
380974830294
viderskayaolesya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 09:00
Початок аукціону: 06 листопада 2018 14:51
Очікувана вартість: 12 684 791,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 423,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху та фасадів Якушинецької середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів по вул.Б.Хмельницького, 60 в с.Якушинці, ВІнницького району, ВІнницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23222, Україна, Вінницька область, с.Якушинці, Новоселів ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2018 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 16:00
Додаток 3 ТД (5).docx
18 жовтня 2018 16:33
Додаток 2 ТД (7).docx
18 жовтня 2018 16:12
ДОДАТОК 4 ТД (3).docx
18 жовтня 2018 16:11
ДОДАТОК 1 ТД (4).docx
18 жовтня 2018 16:11
Тендерна документація (6).docx
19 жовтня 2018 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 16:00
Додаток 3 ТД (5).docx
18 жовтня 2018 16:11
Додаток 3 ТД (3).docx
18 жовтня 2018 16:33
Додаток 2 ТД (7).docx
18 жовтня 2018 16:12
ДОДАТОК 4 ТД (3).docx
18 жовтня 2018 16:11
ДОДАТОК 1 ТД (4).docx
18 жовтня 2018 16:11
Тендерна документація (6).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальні запитання щодо оголошення
Дата подання: 24 жовтня 2018 08:35
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 08:50
1. ст2. Додатку 2 -копії трудових книжок всіх працівників, що працюють на підставі трудових договорів, відображених у довідці, із відмітками про останніх два місця роботи у кольоровому вигляді в форматі PDF, doc , docx або інші; - копії цивільно-правових договорів з особами, визначеними у довідці, як такі, що залучаються до виконання робіт. Ця вимога є незаконною, оскільки запитувана інформація є конфіденційною. Просимо видалити 2. П11.2 Договору Підпадає під форсмажорні обставини і не може бути таким, що не підлягає компенсації. Просимо видалити. 3. П12.7 Договору Один екземпляр проектної документації може зберігатись у підрядника, а не за місцем виконання робіт (оскільки цілодобово представники підрядника там не перебувають). За місцем виконання робіт може знаходитись копія дефектного акту. 4. П18.1 Договору Прохання внести уточнення що "Приймання – передача закінчених робіт згідно Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ3 та актуприймання виконаних будівельних робіт КБ2в" 5. П19. Договору Гарантійний термін зменшити до 4 років (згідно ДБН В.2.6-14-97 С.102)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якушинецькою сільською радою, керуючись ч.1 ст.23 Закону України «Про Публічні закупівлі», було розглянуто Ваші запитання, направлені в електронному вигляді через електронну систему закупівель ProZorro. За результатами розгляду повідомляємо нижченаведене.
Предметом закупівлі, згідно оголошення UA-2018-10-18-002668-b є код ДК 021: 2015 (CPV) 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт даху та фасадів Якушинецької середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Богдана Хмельницького, 60 в с. Якушинці, Вінницького району Вінницької області).
Обсяги робіт, що підлягають виконанню згідно проектно-кошторисної документації відображено у Дефектному акті, який міститься у Технічному завданні та технічних характеристиках на виконання вищевказаних робіт (Додаток 1 до Тендерної документації). Зі змісту вказаних документів вбачається те, що окрім робіт з капітального ремонту покрівлі технічне завдання містить потребу у виконанні ряду інших робіт, зокрема, робіт по капітальному ремонту фасадів.
Дійсно, відповідно до п.2.18 Розділу «Гарантійні строки безремонтної служби покрівлі» Державних будівельних норм України «КОНСТРУКЦIЇ БУДИНКIВ I СПОРУД ПОКРИТТЯ БУДИНКIВ I СПОРУД» ДБН В.2.6-14-95 Том 3 Експлуатація (ДБН В.2.6-14-97 Том 1, 2 і 3) мінімальним гарантійним строком безремонтної служби покрівлі є 4 роки. В той же час, згідно п.5.8.4 ДСТУ Б В.2.6-34:2008 «КОНСТРУКЦІЇ ЗОВНІШНІХ СТІН ІЗ ФАСАДНОЮ ТЕПЛОІЗОЛЯЦІЄЮ. КЛАСИФІКАЦІЯ І ЗАГАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Мінімальний гарантійний термін конструкцій зовнішніх стін із фасадною теплоізоляцією повинен встановлюватися не менше ніж 5 років.
Оскільки максимальні гарантійні терміни не можуть перевищувати довговічності конструктивного елемента збірної системи з найгіршими показниками надійності (з найменшою довговічністю), Замовником, визначаючи умовами закупівлі гарантійні строки експлуатації об’єкта, було дотримано Державних будівельних норм та стандартів України.
З приводу Ваших посилань на потребу коригування Проекту Договору (Додаток 3 до Тендерної документації), то звертаємо Вашу увагу на наступне.
Дійсно п.11.2 проекту договору, що є додатком до Тендерної документації, визначено те, що ГЕНПІДРЯДНИК не має права вимагати плату за роботу або відшкодування витрат, які виникли у нього в разі руйнування або пошкодження об’єкта внаслідок дії непереборної сили, до спливу встановленого Договором строку введення в експлуатацію об’єкта, а також у разі неможливості завершити виконання робіт з інших причин, що не залежать від ЗАМОВНИКА. При цьому, вказаний пункт Договору повністю узгоджується з ч.5 ст.879 Цивільного кодексу України, якою встановлено те, що у разі руйнування або пошкодження об'єкта будівництва внаслідок непереборної сили до спливу встановленого договором будівельного підряду строку здачі об'єкта, а також у разі неможливості завершити будівництво (будівельні роботи) з інших причин, що не залежать від замовника, підрядник не має права вимагати від замовника плату за роботу або оплату витрат, якщо інше не встановлено договором.
Стосовно п.12.7 проекту Договору звертаємо Вашу увагу на те, що вказаний пункт передбачає зберігання ГЕНПІДРЯДНИКОМ одного екземпляру проектної документації по місту виконання робіт, а не «за місцем». Включення до договору вказаного пункту обґрунтовується тим, що з метою реалізації умов договору та використання проектно-кошторисної документації Замовник має мати безперешкодний доступ до документації. У випадку якщо учасник-переможець закупівлі буде із іншого міста або із іншої країни перебування проектно-кошторисної документації за адресою його міста розташування може уповільнювати реалізацію договірних прав Замовника.
Що стосується п.18.1 проекту договору, то дана умова повністю узгоджується з нормами діючого законодавства у т.ч. п.88 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою КМУ №668 від 1 серпня 2005 року.
З приводу включення до умов закупівлі вимоги щодо надання копій трудових книжок всіх працівників, що працюють на підставі трудових договорів, відображених у довідці, із відмітками про останніх два місця роботи у кольоровому вигляді в форматі PDF, doc , docx або інші та копій цивільно-правових договорів з особами, визначеними у довідці, як таким, що залучаються до виконання робіт повідомляємо те, що згідно правового визначення Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень (ст.21 Закону України «Про інформацію»). Інформація про фізичну особу (персональні дані) - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. До
конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження (ч.ч.1,2ст.11 Закону України «Про інформацію»). Відтак, вказана у Додатку 2 до Тендерної документації вимога Замовника є цілком законною. Крім того, витребовувана Замовником інформація необхідна йому для встановлення відповідності наданої до пропозицій учасників інформації щодо наявності у них працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених умовами закупівлі.
Тому, виходячи з вищенаведеного та беручи до уваги те, що умови (вимоги) закупівлі визначено Замовником з урахуванням норм діючого законодавства, у останнього відсутні правові підстави для задоволення вимог, відображених у Вашій заяві.
Загальне питання щодо закупівлі
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:09
Дата відповіді: 29 жовтня 2018 16:26
П.22,23 ( на товщ. 30мм виконується стяжка 1 648 м2, при цьому наступною розцінкою зменшується до товщ. 20 мм 3 296 м2) та П27. 28 потребують уточнення ( на товщ. 30мм виконується стяжка 1 648 м2, при цьому наступною розцінкою збільшується до товщ. 40 мм 3 296 м2 при чому розцінку застосовано зі знаком "-")
Відповідь: По п.27,28 дійсно була допущена помилка - коефіцієнт на збільшення було помилково проведено коефіцієнтом на зменшення. На разі вирішується питання щодо внесення змін до проектно-кошторисної документації і , як наслідок вирішується питання щодо можливості подальшого проведення закупівлі.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 жовтня 2018 18:29
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (допущена помилка в проектно-кошторисній документації).
Документи:
30 жовтня 2018 18:22
ПРОТОКОЛ відміна Якушинці docx.docx