Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу)
Очікувана вартість
459 866,00 UAH
UA-2018-10-18-002579-b 389b716fcd624388821c187a26f2e100
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) на закупівлю послуг по предмету закупівлі ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу) 12 вересня 2018 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2018-09-12-000537-b. Проте станом на 28 вересня 2018 року було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому 28 вересня 2018 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2018-09-28-000851-a. Проте, знову ж таки, станом на 15 жовтня 2018 року було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону. Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. У ході проведення переговорів, які відбулись 18 жовтня 2018 року, від ТОВ "Каскад-Сіті" отримано документи необхідні для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону, документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та цінову пропозицію. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: • звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-09-12-000537-b. Дата формування звіту: 28 вересня 2018 року. • звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-09-28-000851-a. Дата формування звіту: 15 жовтня 2018 року. • Протокол переговорів між Замовником та Учасником

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 16:36
Оскарження наміру укласти договір: 29 жовтня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (Очищення міських вулиць від снігу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Тендерна документація

18 жовтня 2018 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
Переможець 459 866,00
UAH
18 жовтня 2018 16:36

Документи

18 жовтня 2018 16:36
Електронний підпис
18 жовтня 2018 16:35
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 16:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
459 866,00
UAH
Документи

Документи

18 жовтня 2018 16:36
Електронний підпис
18 жовтня 2018 16:35
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 09:00
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 12:25
ДУ 2 Сніг 28.12.18.PDF зміни до договору
28 грудня 2018 12:21
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 18:19
1_271218_очищення від снігу.PDF зміни до договору
27 грудня 2018 18:18
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2018 09:23
Договір укладений
31 жовтня 2018 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пункту 11.2.1 Договору про закупівлю послуг від «31» жовтня 2018 р. № 393 (далі – Договір), враховуючи фактичне надання послуг протягом 2018 року, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення Ціни цього Договору на 296 527,50 грн (двісті дев’яносто шість тисяч п’ятсот двадцять сім гривень, 50 копійок). 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 163 338,50 грн (сто шістдесят три тисячі триста тридцять вісім гривень, 50 копійок) з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 393
Договір:
Номер додаткової угоди: 393
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору про закупівлю послуг від «31» жовтня 2018 р. № 393 (далі – Договір) Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.01.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 393
Договір:
Номер додаткової угоди: 393
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2018 — 31 січня 2019
Сума оплати за договором: 163 338,50
UAH