Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Замки, ключі та петлі" (Замки, ключі та петлі)
Очікувана вартість
870 462,00 UAH
UA-2018-10-18-002258-b ● aff5b25d1cd14fc1bfeb9c0d3cbedc5e
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13 |
Контактна особа: |
Сергій Павлович Ковшар +380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2018 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2018 09:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2018 09:30 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2018 12:13 |
Очікувана вартість: | 870 462,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 704,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Замки, дверна, віконна та меблева фурнітура, в кількості 186 комплектів, 3591 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3591 штука
"Замки, ключі та петлі", в кількості 186 комплектів, 3591 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2018 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2018 15:20 |
замки, дверна, віконна та меблева фурнітура.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні уточнення
Дата подання: 23 жовтня 2018 15:37
Дата відповіді: 24 жовтня 2018 08:37
Будьте ласкаві, дайте роз'яснення щодо позиції 26, а саме: - Ручка під скло, накладна , 40 мм? Що за ручка, де 40 мм? На заміну старих або для нового використання? Фото дуже допомогло б. Маємо намір запропонувати до закупівлі саме необхідний Вам товар
Відповідь: Ручка під скло 4-6 мм, довжина 40 мм, ширина до 25 мм, колір хром
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-18-002258-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Мілова Ірина Миколаївна", Код ЄДРПОУ:2295801448
Дата подання: 06 листопада 2018 18:02
Корупційні дії Замовника. Безпідставне рішення про дискваліфікацію.
Безпідставне рішення про дискваліфікацію. Після проведення аукціону Замовник нібито провів за шість днів якийсь "аналіз", про що було завантажено однойменний файл з безглуздим висновком щодо непідтвердження Учасником своєї пропозиції. Беручи до уваги незмінність пропозиції протягом проведеного аукціону, незрозуміло бажання Замовника побачити дублікати вже завантажених документів. Тобто, Замовник відверто не зміг побачити скановані й заздалегідь завантажені в систему копії документів, цінову пропозицію тощо та купу листів, які гарантують поставку, якість, відповідність, екологічність та відсутність підстав для дискваліфікації з усіх можливих та неможливих причин.
Вимагаємо Замовника надати роз'яснення, що саме він не зміг підтвердити в наданій Учасником пропозиції? Що або хто змусив Замовника перейти до розгляду пропозиції, яка майже в ТРИ рази дорожча (+289%)!!!? Чому більш ніхто з Учасників не завантажив будь яких документів до закупівлі?
На виконання ст.9 п.2 Наказу ДП Зовнішторгвидав №35 від 13.04.2016 р. вимагаємо скасування рішення про дискваліфікацію та неупередженого ставлення до всіх Учасників!
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо Замовника надати роз'яснення, що саме він не зміг підтвердити в наданій Учасником пропозиції? Що або хто змусив Замовника перейти до розгляду пропозиції, яка майже в ТРИ рази дорожча (+289%)!!!? Чому більш ніхто з Учасників не завантажив будь яких документів до закупівлі?
На виконання ст.9 п.2 Наказу ДП Зовнішторгвидав №35 від 13.04.2016 р. вимагаємо скасування рішення про дискваліфікацію та неупередженого ставлення до всіх Учасників!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2018 08:50
Пропозиція ФОП Мілова І.М. не відповідає технічним вимогам Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-10-18-002258-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Мілова Ірина Миколаївна", Код ЄДРПОУ:2295801448
Дата подання: 08 листопада 2018 12:16
Безпідставна дискваліфікація та невиконання законної вимоги
Замовник відверто ігнорує положення Закону України "Про публічні закупівлі"! Будь ласка, знайдіть в "роз'ясненні" Замовника хоча б одну відповідь на запитання Учасника, наведені в вимозі. Більш того, Замовник послідовно продовжує демонструвати порушення та свої помилки. Тепер вже навмисне спотворюється інформація про згоду з договором Замовника - відкрита брехня - Учасник надав в складі своєї пропозиції цю згоду. Зверніть увагу, до кого звертався Учасник з вимогою? Сподіваємось на аналогічну відповідь керівника державного підприємства?
Ще раз стверджуємо, що Учасником ФОП Мілова І.М. виконано всі без виключення вимоги Замовника, цінова пропозиція надана в повному обсязі і не змінювалась, згоду на договір надано, що ще Вам потрібно? Довідку про згоду на згоду? Нагадуємо, про відповідальність за наслідки, які можуть бути заподіяні. Очікуємо відповіді на поставлені запитання в першій вимозі (речення, які закінчуються знаком"?"). Вимагаємо визнання "прикрої" помилки Замовника, повернення на етап кваліфікації та виконання основної мети PROZORRO. Випадки зміни рішень вже були, але на відміну від "аналізу" та "роз'яснення" це буде насправді відповідальне рішення, яке може підняти як рейтинг Замовника (в очах постачальників та правоохоронців тощо), так і заощадити значні кошти платників податків.
Розгорнути
Згорнути
Ще раз стверджуємо, що Учасником ФОП Мілова І.М. виконано всі без виключення вимоги Замовника, цінова пропозиція надана в повному обсязі і не змінювалась, згоду на договір надано, що ще Вам потрібно? Довідку про згоду на згоду? Нагадуємо, про відповідальність за наслідки, які можуть бути заподіяні. Очікуємо відповіді на поставлені запитання в першій вимозі (речення, які закінчуються знаком"?"). Вимагаємо визнання "прикрої" помилки Замовника, повернення на етап кваліфікації та виконання основної мети PROZORRO. Випадки зміни рішень вже були, але на відміну від "аналізу" та "роз'яснення" це буде насправді відповідальне рішення, яке може підняти як рейтинг Замовника (в очах постачальників та правоохоронців тощо), так і заощадити значні кошти платників податків.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2018 15:05
Пропозиція ФОП Мілова І.М. не відповідає технічним вимогам Замовника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2018 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" |
240 887,00
UAH з ПДВ
|
240 887,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСЕТ" |
698 460,00
UAH з ПДВ
|
698 460,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВОРОНЕЦЬКА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
725 000,00
UAH з ПДВ
|
725 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВОЛОЩУК ІРИНА ІВАНІВНА" |
855 000,00
UAH з ПДВ
|
855 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" #2295801448 |
Відхилено |
240 887,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2018 13:26
|
ФОП "ВОРОНЕЦЬКА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" #2593011980 |
Очікує рішення |
725 000,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2018 12:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСЕТ" #41719031 |
Відхилено |
698 460,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2018 12:35
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 14 листопада 2018 11:49 |
Коментар щодо відміни: | у зв'язку з необхідністю внесення змін в технічні вимоги |
Документи:
14 листопада 2018 11:49
|
Електронний підпис |
14 листопада 2018 11:48
|
Рішення про відміну торгів.pdf |