Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій А 4)
Очікувана вартість
38 000,00 UAH
UA-2018-10-18-001759-b 5bb406722eb143a1ab6b92a3d96d82a9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Хрипченко Юлія Юріївна

+380612280611 ur.uzpp.zmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з питань праці Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41904647
Місцезнаходження: 69044, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, майдан Профспілок, 5
Контактна особа: Хрипченко Юлія Юріївна
+380612280611
ur.uzpp.zmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2018 14:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 14:25
Початок аукціону: 30 жовтня 2018 12:40
Очікувана вартість: 38 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69044, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, майдан Профспілок, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 19 жовтня 2018 09:53
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 10:54
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ви можете запропонувати еквівалент товару, якщо він буде повністю відповідати технічним та якісним вимогам, встановленим в оголошенні
Технічні вимоги
Дата подання: 22 жовтня 2018 16:21
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 16:34
Доброго дня! БФП Canon MF3010 не має чипів, які блокують друк. Чи є обов'язковою умовою відсутність чипів у витратних матеріалах, які блокують роботу пристрою після перезаправки?
Відповідь: Під час вибору БФП Замовником надається перевага пристрою,за технічними параметрами якого не передбачені чіпи, що блокують друк

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-18-001759-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП КАПУСТИНСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3426510392
Дата подання: 05 листопада 2018 19:51
Не обгрунтоване відхилення пропозиція
У Протоколі про відхилення пропозиції учасника електронної закупівлі № №5/1 від 05.11.2018р. замовник в пункті 9.Обгрунтування відхилення пропозиції вказує, що запропонований мною товар не відповідає технічним характеристикам замовника, прошу Вас пояснити, за якими такими характеристиками запропоновані мною БФП гірші, ніж Ви вимагали?
За багатьма ключовими показниками запропоновані мною БФП є навіть кращіми, ніж вимагалося замовником...
Прошу скасувати рішення про відхилення моєї пропозиції, яка є найнижчою...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 листопада 2018 14:41
Запропонований Вами, як учасником БФП марки HP LaserJet Pro M130a (G3Q57A) не відповідає технічним та якісним вимогам, заявленим замовником в оголошенні про закупівлю. Однією з обов’язкових вимог була заявлена необхідність сумісності БФП с картриджем «canon 725».
Згідно технічних характеристик картриджу «canon 725» та його аналогів, вони є сумісні з марками та моделями принтерів та БФП: CANON I-SENSYS LBP: 6000 , 6000B , 6020 , 6020B , 6030 , 6030B , LBP6030W; CANON I-SENSYS MF: 3010; HP LaserJet M1132/M1136; HP LaserJet MFP-M1210/ M1213/M1214; HP LaserJet P1100/P1102/P1006; HP LaserJet M1217NFW; HP LASERJET P: P1102, P1102W, M1217NFW, HP LASERJET PRO M: M1212NF, M1214NFH, та не сумісні з HP LaserJet Pro M130a (G3Q57A), запропонованим учасником.
Крім того, звертаємо увагу на те, що запропонований БФП HP LaserJet Pro M130a (G3Q57A) має чіповані витратні матеріали (картридж), що технічно ускладнює можливість обслуговування картриджу та фотобарабану відповідного пристрою, та передбачає додаткові фінансові витрати.
У звязку з вищевикладеним, вимогу про скасування рішення щодо дискваліфікації учасника відхилено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2018 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КАПУСТИНСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ 25 350,00
UAH з ПДВ
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 23 400,00
UAH з ПДВ
22 248,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кошлак Костянтин Ігорович 29 490,00
UAH з ПДВ
24 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА 30 005,00
UAH з ПДВ
25 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТИМА ЕВІС ГРУПП" 27 450,00
UAH з ПДВ
26 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 37 800,00
UAH з ПДВ
37 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧИРКОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" 38 000,00
UAH з ПДВ
38 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

23 жовтня 2018 15:16
Довідка з реквізитами.pdf
23 жовтня 2018 15:16
Технічний опис.pdf
23 жовтня 2018 15:16
Certificate-HP 130a.pdf
23 жовтня 2018 15:16
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2018 12:38
Уставні документи .pdf
29 жовтня 2018 12:38
Технічні вимоги.pdf
29 жовтня 2018 12:38
Пропозиція.pdf
29 жовтня 2018 12:38
Паспорт та код.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2018 13:28
Завірені.zip
29 жовтня 2018 13:28
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КАПУСТИНСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ФОП Кошлак Костянтин Ігорович

ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТИМА ЕВІС ГРУПП"

ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

ФОП "ЧИРКОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КАПУСТИНСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
#3426510392
Відхилено 20 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 11:53
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Відхилено 22 248,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 11:59
ФОП Кошлак Костянтин Ігорович
#3494301959
Відхилено 24 990,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 12:01
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
#3396310308
Відхилено 25 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 12:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТИМА ЕВІС ГРУПП"
#41596730
Відхилено 26 990,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 12:04
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
Переможець 37 800,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 12:05

Документи

05 листопада 2018 11:52
Протокол

Документи

05 листопада 2018 11:59
Протокол

Документи

05 листопада 2018 12:01
Протокол

Документи

05 листопада 2018 12:02
Протокол

Документи

05 листопада 2018 12:04
Протокол

Документи

05 листопада 2018 12:05
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2018 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
37 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2018 12:05
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Накладна та платіжне доручення укладений
04 січня 2019 14:52
договір укладений
13 листопада 2018 17:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 37 800,00
UAH з ПДВ