Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2018 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2018 15:56 |
Очікувана вартість: | 39 120 933,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 120,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 190000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2018 13:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2018 13:03 |
ДОДАТОК 3 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
18 жовтня 2018 13:03 |
Додаток № 1 до дог.doc | |
18 жовтня 2018 13:03 |
Додаток № 3 до дог.xlsx | |
18 жовтня 2018 13:03 |
Додаток № 3-18 до дог.xlsx | |
18 жовтня 2018 13:03 |
ТЕНДЕРНА ДОК.docx | |
18 жовтня 2018 13:03 |
ДОДАТОК 2 до ТД.docx | |
18 жовтня 2018 13:03 |
ДОДАТОК 1 до ТД.docx | |
18 жовтня 2018 13:03 |
Додаток_№ 2 до дог.xlsx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-21-000016 ● 0dc5865a1c7b4346b1bf8ad65c88faa9
- Статус: вирішено ● Дата: 09 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2019 № 195
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-10-18-001362-b 18.10.2018
інформація, отримана від органів державноївлади, органів місцевогосамоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-24 15:47:33
Запит про надання пояснень
1. Чому календарний графік Додаток № 2 до договору від 26.11.2018 № 85-18, складено не у відповідності до календарного графіку учасника переможця?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-28 14:27:05
Відповідь
Під час проведення торгів учасник не має інформації стосовно точної дати укладення договору. Одночасно з цим, предмет закупівлі передбачав виконання робіт до 31.12.2019 року, однак інформація стосовно обсягу бюджетних асигнувань, передбачених на виконання робіт у 2018 році, не надавалась учасникам торгів. У зв'язку із зазначеним, строки виконання робіт під час укладання договору коригувались відповідно до інформації на дату укладення договору та обсягів фінансування на виконання робіт у 2018 році.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ На висновок моніторингу по процедурі закупівлі Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-А в м. Вишгород Київської області 14 листопада 2019 року вами опубліковано висновок за результатами моніторингу процедури відкритих торгів: Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-А в м. Вишгород Київської області, в якому зазначено, що «Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що тендерна пропозиція ПП «АНАБУД» (далі – Переможець) не відповідає вимогам п. 5 Розділу ІІІ ТД, яким вимагалась надання листа-відгуку підписаного керівником контрагента та адресованого Замовнику, а у випадку, якщо лист-відгук підписаний не керівником, у складі пропозиції має міститися сканована копія завіреного належним чином документу, яким іншій особі надано право підпису. Проте, у складі пропозиції Переможця відсутні підтверджуючі документи щодо підписання в.о. директора департаменту листа-відгуку. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 26.11.2018 № 85-18 (далі – Договір) на загальну суму 39 113 315,12 грн.» Департамент регіонального розвитку не погоджується з вашими доводами виходячи з наступного. Дійсно, вимогами тендерної документації передбачалося надання учасниками в складі тендерної пропозиції листа-відгука підписаного керівником. Однак, поряд з тим, пункт 1 розділу 3 тендерної документації містив умову за якої: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він обов’язково надає в складі пропозиції лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання чи причини неможливості подання відповідних документів. В складі тендерної пропозиції ПП «АНАБУД» міститься лист-відгук підписаний в.о. директора. У висновку ви зазначаєте, що «у складі пропозиції Переможця відсутні підтверджуючі документи щодо підписання в.о. директора департаменту листа-відгуку.» Однак, поряд з цим, у «Файл 2 Кваліфікаційні вимоги та вимоги встановлені статтею 17 Закону» також міститься файл «Довідка про підписанта відгуку.pdf», в якій зазначено, що відгук підписаний виконуючою обов’язки директора департаменту у зв’язку з тим, що директор знаходиться у відпустці. Тож, надавши обґрунтування неможливості подання відгуку підписаного директором, учасник переможець повністю виконав умови тендерної документації в цій частині, а тому законних підстав для відхилення його тендерної пропозиції не було. Враховуючи викладене, процедура відкритих торгів: Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-А в м. Вишгород Київської області була проведена департаментом у повній відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», а тому порушення порядку її проведення відсутні.
2019-11-18 14:06:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2019-12-09 11:59:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС" |
38 642 184,69
UAH з ПДВ
|
38 642 184,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕСТ КОНСТРАКШН" |
39 080 354,40
UAH з ПДВ
|
39 080 354,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП АНАБУД |
39 113 315,12
UAH з ПДВ
|
39 113 315,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Моноліт-Будсіті" |
39 120 000,00
UAH з ПДВ
|
39 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС" #40227482 |
Відхилено |
38 642 184,69
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2018 17:09
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕСТ КОНСТРАКШН" #41627192 |
Відхилено |
39 080 354,40
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2018 17:12
|
ПП АНАБУД #31564367 |
Переможець |
39 113 315,12
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2018 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2021 11:23
|
Додаткова угода № 8 вІд 15.03.2021_ до договору №85-18.PDF | зміни до договору |
15 березня 2021 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:39
|
Додаткова угода № 7від 28.12.2020_85-18.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:15
|
Додаткова угода № 7 від 28.12.2020_ №85-18.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:56
|
DOC.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2018 09:53
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2018 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2018 10:09
|
Договір № 85-18.pdf | укладений |
26 листопада 2018 10:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | №85-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | №85-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №85-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №85-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №85-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |