Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-А в м. Вишгород Київської області
Очікувана вартість
39 120 933,20 UAH
UA-2018-10-18-001362-b 983766196803475392da0c50f7544eb0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2018 10:00
Початок аукціону: 05 листопада 2018 15:56
Очікувана вартість: 39 120 933,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 120,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 190000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-А в м. Вишгород Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Богдана Хмельницького, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2018 13:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 13:03
ДОДАТОК 3 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
18 жовтня 2018 13:03
Додаток № 1 до дог.doc
18 жовтня 2018 13:03
Додаток № 3 до дог.xlsx
18 жовтня 2018 13:03
Додаток № 3-18 до дог.xlsx
18 жовтня 2018 13:03
ТЕНДЕРНА ДОК.docx
18 жовтня 2018 13:03
ДОДАТОК 2 до ТД.docx
18 жовтня 2018 13:03
ДОДАТОК 1 до ТД.docx
18 жовтня 2018 13:03
Додаток_№ 2 до дог.xlsx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-21-000016 ● 0dc5865a1c7b4346b1bf8ad65c88faa9
  • Статус: вирішено ● Дата: 09 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019 16:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.10.2019 № 195
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-10-18-001362-b 18.10.2018
інформація, отримана від органів державноївлади, органів місцевогосамоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-24 15:47:33

Запит про надання пояснень

1. Чому календарний графік Додаток № 2 до договору від 26.11.2018 № 85-18, складено не у відповідності до календарного графіку учасника переможця?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-28 14:27:05

Відповідь

Під час проведення торгів учасник не має інформації стосовно точної дати укладення договору. Одночасно з цим, предмет закупівлі передбачав виконання робіт до 31.12.2019 року, однак інформація стосовно обсягу бюджетних асигнувань, передбачених на виконання робіт у 2018 році, не надавалась учасникам торгів. У зв'язку із зазначеним, строки виконання робіт під час укладання договору коригувались відповідно до інформації на дату укладення договору та обсягів фінансування на виконання робіт у 2018 році.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ На висновок моніторингу по процедурі закупівлі Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-А в м. Вишгород Київської області 14 листопада 2019 року вами опубліковано висновок за результатами моніторингу процедури відкритих торгів: Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-А в м. Вишгород Київської області, в якому зазначено, що «Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що тендерна пропозиція ПП «АНАБУД» (далі – Переможець) не відповідає вимогам п. 5 Розділу ІІІ ТД, яким вимагалась надання листа-відгуку підписаного керівником контрагента та адресованого Замовнику, а у випадку, якщо лист-відгук підписаний не керівником, у складі пропозиції має міститися сканована копія завіреного належним чином документу, яким іншій особі надано право підпису. Проте, у складі пропозиції Переможця відсутні підтверджуючі документи щодо підписання в.о. директора департаменту листа-відгуку. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 26.11.2018 № 85-18 (далі – Договір) на загальну суму 39 113 315,12 грн.» Департамент регіонального розвитку не погоджується з вашими доводами виходячи з наступного. Дійсно, вимогами тендерної документації передбачалося надання учасниками в складі тендерної пропозиції листа-відгука підписаного керівником. Однак, поряд з тим, пункт 1 розділу 3 тендерної документації містив умову за якої: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він обов’язково надає в складі пропозиції лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання чи причини неможливості подання відповідних документів. В складі тендерної пропозиції ПП «АНАБУД» міститься лист-відгук підписаний в.о. директора. У висновку ви зазначаєте, що «у складі пропозиції Переможця відсутні підтверджуючі документи щодо підписання в.о. директора департаменту листа-відгуку.» Однак, поряд з цим, у «Файл 2 Кваліфікаційні вимоги та вимоги встановлені статтею 17 Закону» також міститься файл «Довідка про підписанта відгуку.pdf», в якій зазначено, що відгук підписаний виконуючою обов’язки директора департаменту у зв’язку з тим, що директор знаходиться у відпустці. Тож, надавши обґрунтування неможливості подання відгуку підписаного директором, учасник переможець повністю виконав умови тендерної документації в цій частині, а тому законних підстав для відхилення його тендерної пропозиції не було. Враховуючи викладене, процедура відкритих торгів: Реконструкція дошкільного навчального закладу «Ластівка» по вул. Богдана Хмельницького, 4-А в м. Вишгород Київської області була проведена департаментом у повній відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», а тому порушення порядку її проведення відсутні.

2019-11-18 14:06:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2019-12-09 11:59:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС" 38 642 184,69
UAH з ПДВ
38 642 184,69
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕСТ КОНСТРАКШН" 39 080 354,40
UAH з ПДВ
39 080 354,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП АНАБУД 39 113 315,12
UAH з ПДВ
39 113 315,12
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Моноліт-Будсіті" 39 120 000,00
UAH з ПДВ
39 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2018 16:59
Електронний підпис
02 листопада 2018 16:55
3. Субпідрядна організація.pdf
02 листопада 2018 16:55
3. 571.imd
02 листопада 2018 16:55
4.Довідки.pdf
02 листопада 2018 16:55
2. аналогічний.rar
02 листопада 2018 16:55
3. Кошториси.pdf
02 листопада 2018 16:55
5.Паспорт директора.PDF
02 листопада 2018 16:55
5.Статут.PDF
02 листопада 2018 16:55
5. Витяг ПДВ.pdf
02 листопада 2018 16:55
5. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
02 листопада 2018 16:55
3. Довідки.pdf
02 листопада 2018 16:55
3. Календарний графік.pdf
02 листопада 2018 16:55
5. Проект договору.pdf
02 листопада 2018 16:55
5.Дозвіл.pdf
02 листопада 2018 16:55
5. Довідки.pdf
02 листопада 2018 16:55
5.Опис.PDF
02 листопада 2018 16:55
2. Атикорупційна програма.pdf
02 листопада 2018 16:55
2. Довідки.pdf
02 листопада 2018 16:55
5.Ліцензія.PDF
02 листопада 2018 16:55
5.Наказ призначення.PDF
02 листопада 2018 16:55
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 листопада 2018 17:12
Електронний підпис
01 листопада 2018 17:09
інші документи.rar
01 листопада 2018 17:09
технічні вимоги.rar
01 листопада 2018 17:09
кваліфікаційні критерії.rar
01 листопада 2018 17:09
тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

08 листопада 2018 14:31
Електронний підпис
08 листопада 2018 14:11
довідка з податкової
07 листопада 2018 13:49
Електронний підпис
07 листопада 2018 13:30
довідка з податкової
07 листопада 2018 13:30
довідка про несудимість
02 листопада 2018 14:38
Електронний підпис
02 листопада 2018 14:26
Тендер развернутый 2.rar
02 листопада 2018 14:26
Тендер развернутый 4.rar
02 листопада 2018 14:26
Тендер развернутый 1.rar
02 листопада 2018 14:26
Тендер развернутый 3.rar
02 листопада 2018 14:26
Розрахунок до ЛК 2.pdf
02 листопада 2018 14:26
Розрахунок до ЛК 1.pdf
02 листопада 2018 14:26
Підсумкова відомість 3.pdf
02 листопада 2018 14:26
Підсумкова відомість 2.pdf
02 листопада 2018 14:26
Підсумкова відомість 1.pdf
02 листопада 2018 14:26
Локальний кошторис 6.pdf
02 листопада 2018 14:26
Локальний кошторис 5.pdf
02 листопада 2018 14:26
Локальний кошторис 4.pdf
02 листопада 2018 14:26
Локальний кошторис 3.pdf
02 листопада 2018 14:26
Локальний кошторис 2.pdf
02 листопада 2018 14:26
Локальний кошторис 1.pdf
02 листопада 2018 14:26
43.imd
02 листопада 2018 14:26
Кошторисна частина 1.rar
02 листопада 2018 14:26
Файл 5 Інші документи.rar
02 листопада 2018 14:26
Файл 3 Технічні вимоги.rar
02 листопада 2018 14:26
Файл 1.Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

02 листопада 2018 14:43
Файл 2.rar
02 листопада 2018 14:43
Файл 1.rar
02 листопада 2018 14:43
5 Файл.rar
02 листопада 2018 14:43
Файл 3.rar
02 листопада 2018 14:43
Файл 4.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕСТ КОНСТРАКШН"

ПП АНАБУД

ТОВ "Моноліт-Будсіті"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС"
#40227482
Відхилено 38 642 184,69
UAH з ПДВ
06 листопада 2018 17:09
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕСТ КОНСТРАКШН"
#41627192
Відхилено 39 080 354,40
UAH з ПДВ
06 листопада 2018 17:12
ПП АНАБУД
#31564367
Переможець 39 113 315,12
UAH з ПДВ
06 листопада 2018 17:14

Документи

06 листопада 2018 17:09
Електронний підпис
06 листопада 2018 17:08
Відхилення 1 учасника.PDF
05 листопада 2018 16:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 листопада 2018 17:12
Електронний підпис
06 листопада 2018 17:10
Відхилення 2 учасника.PDF
06 листопада 2018 17:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 листопада 2018 17:14
Електронний підпис
06 листопада 2018 17:13
Протокол про намір.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2018 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АНАБУД
#31564367
39 113 315,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2018 17:14
Електронний підпис
06 листопада 2018 17:13
Протокол про намір.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:00
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 11:23
Додаткова угода № 8 вІд 15.03.2021_ до договору №85-18.PDF зміни до договору
15 березня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:39
Додаткова угода № 7від 28.12.2020_85-18.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:15
Додаткова угода № 7 від 28.12.2020_ №85-18.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 11:13
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:56
DOC.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 17:54
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 09:53
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 09:52
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 10:09
Договір № 85-18.pdf укладений
26 листопада 2018 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №85-18
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №85-18
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №85-18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №85-18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №85-18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 36 838 961,97
UAH (в тому числі ПДВ 6 139 826,99 UAH)