Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Замки, ключі та петлі, код 44520000-1 за ДК 021:2015 (замки врізні, накладні, навісні, кодово-механічні, поворотно-притискні)»
Очікувана вартість
1 277 799,72 UAH
UA-2018-10-18-000872-a ● 1c25ef5119934544b22aee0663796cf7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Сонько Валентина Григорівна 044 238-58-07 V.Sonko@metro.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2018 18:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2018 12:28 |
Очікувана вартість: | 1 277 799,72 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 389,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4909 шт
замки врізні, накладні, навісні, кодово-механічні, поворотно-притискні.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02100, Україна, Київська обл., Київ, вул. Червоноткацька, 1-А, Головний матеріальний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2018 18:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2018 18:46 |
ТД.doc | |
18 жовтня 2018 18:46 |
Додаток 6.doc | |
18 жовтня 2018 18:46 |
Додаток 5.doc | |
18 жовтня 2018 18:46 |
Додаток 3.doc | |
18 жовтня 2018 18:46 |
Додаток 2.doc | |
18 жовтня 2018 18:46 |
Додаток 4.doc | |
18 жовтня 2018 18:46 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка товару
Дата подання: 20 жовтня 2018 12:55
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 14:16
Чи можемо ми поставити товар однією партією одразу після підписання договору
Відповідь: Розділом 5 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено:
«5.1. Товар має бути поставлений Постачальником Покупцю партіями за окремими письмовими замовленнями Покупця, виходячи з його фінансових можливостей та виробничих потреб. Замовлення направляється Постачальнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
5.2. Поставка партії товару здійснюється протягом _____(________) календарних днів з дати отримання Постачальником письмового замовлення від Покупця (строк поставки товару визначається пропозицією переможця процедури закупівлі, але не повинен перевищувати 15 (п’ятнадцяти) календарних днів)».
«5.1. Товар має бути поставлений Постачальником Покупцю партіями за окремими письмовими замовленнями Покупця, виходячи з його фінансових можливостей та виробничих потреб. Замовлення направляється Постачальнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
5.2. Поставка партії товару здійснюється протягом _____(________) календарних днів з дати отримання Постачальником письмового замовлення від Покупця (строк поставки товару визначається пропозицією переможця процедури закупівлі, але не повинен перевищувати 15 (п’ятнадцяти) календарних днів)».
Поставка товару
Дата подання: 20 жовтня 2018 12:56
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 14:14
Для прорахунку вартості потрібно розуміти кількість поставок.
Відповідь: Розділом 5 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено:
«Товар має бути поставлений Постачальником Покупцю партіями за окремими письмовими замовленнями Покупця, виходячи з його фінансових можливостей та виробничих потреб. Замовлення направляється Постачальнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
«Поставка партії товару здійснюється протягом _____(________) календарних днів з дати отримання Постачальником письмового замовлення від Покупця (строк поставки товару визначається пропозицією переможця процедури закупівлі, але не повинен перевищувати 15 (п’ятнадцяти) календарних днів)».
«Товар має бути поставлений Постачальником Покупцю партіями за окремими письмовими замовленнями Покупця, виходячи з його фінансових можливостей та виробничих потреб. Замовлення направляється Постачальнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
«Поставка партії товару здійснюється протягом _____(________) календарних днів з дати отримання Постачальником письмового замовлення від Покупця (строк поставки товару визначається пропозицією переможця процедури закупівлі, але не повинен перевищувати 15 (п’ятнадцяти) календарних днів)».
Асортимент
Дата подання: 20 жовтня 2018 13:15
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 14:14
Чи можемо ми запропонувати аналоги товару?
Відповідь: Додатком 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації, Замовником передбачено надання еквіваленту товару, технічні, якісні та функціональні характеристики (показники) еквіваленту, повинні відповідати характеристикам (показникам), встановленим Замовником в технічній специфікації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС" |
1 277 777,70
UAH з ПДВ
|
1 277 777,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТОКС ЛТД" |
1 277 790,84
UAH з ПДВ
|
1 277 790,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС" #38473245 |
Переможець |
1 277 777,70
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2018 09:10
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 листопада 2018 09:10
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС" #38473245 |
1 277 777,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2018 10:24
|
771_НХ-18 від 04.12.18 - ТВП Максус - ДУ1 (1).pdf | зміни до договору |
04 грудня 2018 10:24
|
1_771_НХ-18 від 04.12.18 - ТВП Максус - ДУ1.pdf | укладений |
04 грудня 2018 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2018 10:01
|
771_НХ-18 від 04.12.18 - ТВП Максус.pdf | укладений |
04 грудня 2018 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За згодою Сторін - здійснено коригування (зниження) цін за одиницю товару з метою приведення даних цін товару з ПДВ до двох знаків після коми. |
Номер договору про закупівлю: | 771/НХ-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 771/НХ-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |