Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kievzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23 |
Контактна особа: |
Дарморос Олена Олексіївна +380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2018 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2018 15:12 |
Очікувана вартість: | 2 727 892,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 639,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2018 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2018 14:51 |
Технічні вимоги (Додаток 4).docx | |
18 жовтня 2018 14:51 |
Лист-згода (Додаток 3).docx | |
18 жовтня 2018 14:51 |
Проект договору (Додаток 2).docx | |
18 жовтня 2018 14:51 |
Форма пропозиція (Додаток 1).docx | |
18 жовтня 2018 14:51 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-30-000017 ● 2c4d6d53977e4cc980cd80db63367f43
- Статус: вирішено ● Дата: 20 березня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2019 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.01.2019 № 16
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.01.2019 №16
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-10-18-000540-а 18.10.2018
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник О. КАРАБАНОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-04 15:09:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу капітального ремонту скверу по вул. Ю. Шумського 1-Б-3 у Дніпровському районі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-18-000540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір до 31 грудня 2019 року додатковою угодою № 2 від 28.11.2018 до договору від 02.11.2018 № 237/11?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-07 18:13:59
Пояснення
29.11.2018 укладений Договір №237/11 на виконання будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт скверу по вул. Ю. Шумського 1-Б-3 у Дніпровському районі» вартість якого складає - 2 627 828,15 грн
Кошторисна вартість проекту, який затверджений ТОВ «ПРОЕКСП» позитивним експертним звітом №0930-18/ПРОЕКСП від 04.09.2018 складає - 2 795 582,00 грн.
Програма економічного та соціального розвитку міста Києва на 2018 рік передбачала фінансування по об’єкту «Капітальний ремонт скверу по вул. Ю. Шумського 1-Б-3 у Дніпровському районі», але в результаті об’єкт профінансовано тільки частково в сумі - 1 353 000,00 грн
Залишок вартості фінансування об’єкту по договору в сумі - 1 274 828,15 грн внесено до Програми економічного та соціального розвитку міста Києва на 2019 рік.
Як наслідок, виникла потреба підписати додаткову угоду № 2 від 28.12.2018 на продовження терміну дії договору до 31.12.2019 для подальшого виконання робіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-13 15:15:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу капітального ремонту скверу по вул. Ю. Шумського 1-Б-3 у Дніпровському районі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-18-000540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Поясніть чому в додатковій угоді від 28.12.2018 № 2 зазначено посилання на договір від 02.11.2018, тоді як, в оприлюдненому договорі зазначено від 29.11.2018?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-15 17:13:17
Пояснення
Під час укладання Додатокової угоди № 2 від 28.12.2018 року до Договору підряду № 237/11 від 29.11.2018 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Ю. Шумського 1-Б-3 у Дніпровському районі» в частині посилання на цифрову дату Договору, а саме замість цифри 29 була допущена технічна описка цифра 02, яка не впливає на зміст та умови Додаткової угоди.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результат моніторингу закупівлі : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по вул. Ю. Шумського 1-Б-3 у Дніпровському районі», повідомляємо наступне: 28 грудня 2018 року до Договору була укладена Додаткова угода № 2 до Договору від 29.11.2018 № 237/11 про продовження терміну його дії, оскільки: 1. Умовою Договору від 29.11.2018 № 237/11 про закупівлю передбачено внесення змін до Договору, а саме згідно п.п. 12.8 вищезазначеного Договору «Будь-які доповнення, зміни до цього Договору вносяться в письмовій формі, підписуються уповноваженими представниками Сторін і скріплюються печатками Сторін. Усі додаткові угоди до цього Договору, а також інші документи, що виникають при його виконанні, є його невід’ємною частиною». Відповідно до ст. 654 Цивільного кодексу України (ЦК України) «Зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту». Тому зміни в Договір були внесені у формі письмової додаткової угоди. 2. Умовами вищезазначеного Договору зазначено: «1.1. Підрядник зобов’язується на свій ризик, власними і залученими силами та засобами здійснити «Капітальний ремонт скверу на вул. Ю. Шумського 1-Б-3 у Дніпровському районі» за ДК 021:2015 (CPV)-(45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація), згідно Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.10.2018 року № 1941 «Про внесення змін до адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах затверджених бюджетних призначень на 2018 рік Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», виконання яких передбачено даним Договором у відповідності до затвердженої кошторисної документації та згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.» «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором згідно з Договірною ціною яка є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток 1), складає 2 627 828, 15 грн (два мільйони шістсот двадцять сім тисяч вісімсот двадцять вісім грн 15 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 437 971,36 грн з них: - 1 353 000,00 грн (один мільйон триста п’ятдесят три тисячі грн 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 225 500,00 грн – фінансування яких передбачено у 2018 році згідно Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.10.2018 №1941 ; - 1 274 828,15 грн (один мільйон двісті сімдесят чотири тисячі вісімсот двадцять вісім грн 15 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 212 471,36 грн – за рахунок господарських коштів.» «2.5. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету.» Таким чином, виходячи з умов Договору вищезазначений об’єкт підлягає фінансуванню згідно чинного на момент укладання Договору Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.10.2018 року № 1941, де містяться сума видатків на 2018 рік призначених для виконання робіт з капітального ремонту в межах затверджених бюджетних призначень на 2018 рік Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, яке є Головним розпорядником коштів (копія Розпорядження в частині посилання на об’єкт додається). Залишок вартості бюджетного фінансування по об’єкту внесено до Програми економічного та соціального розвитку міста Києва на 2019 рік. 3. У відповідності до ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом». Згідно ст. 652 ЦК України «У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання. Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах» У відповідності п.п. 3.1. Договору «Термін виконання робіт: згідно Календарного графіку виконання робіт (Додаток №7 до Договору). За Календарним графіком виконання робіт Підрядник зобов’язаний визначити, а Замовник погодити, загальний строк виконання всіх робіт за Договором та строки виконання робіт за окремими етапами. Етапність визначається виходячи з проектно-кошторисної документації, її розділів тощо.» п.18 Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 “Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві” передбачає «Установлення сторонами у договорі підряду строків виконання робіт (будівництва об'єкта) може пов'язуватися з виконанням замовником певних зобов'язань (надання підряднику будівельного майданчика (фронту робіт), передача проектної документації, відкриття фінансування, сплата авансу тощо)». В п. 19. вищезазначеної Постанови зазначено «Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у договір підряду в разі: - виникнення обставин непереборної сили; - невиконання або неналежного виконання замовником своїх зобов'язань (порушення умов фінансування, несвоєчасне надання будівельного майданчика (фронту робіт), проектної документації, ресурсів тощо); - внесення змін до проектної документації; - дій третіх осіб, що унеможливлюють належне виконання робіт, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від підрядника обставинами; - виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт (будівництва об'єкта). Згідно листа Товариства з обмеженою відповідальністю «Альянс Будівельників України» від 26.12.2018 № 1-2612/18 відправленого на адресу Замовника, Підрядник повідомив про настання несприятливих погодних умов, які унеможливлюють виконання робіт у встановлені строки та звернувся з проханням про пролонгацію Договору від 29.11.2018 № 237/11 посилаючись на п.п. 3.3, 12.8 Договору. Оскільки у відповідності до п.п. 6.1.1. Договору «Сторони мають право здійснити часткове прийняття робіт за певний період та/або щодо певних завершених обсягів за певним етапом». Замовник прийняв фактично виконані роботи. Залишок робіт та суму перенесеного бюджетного фінансування на 2019 рік, після затвердження відповідного Розпорядження щодо внесення змін до Програми економічного та соціального розвитку міста Києва на 2019 рік, буде скориговано шляхом укладання наступної додаткової угоди до Договору. Виходячи з вищенаведеного можна дійти висновку, що Замовником не було порушено умови ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», адже відсутність повного бюджетного забезпечення фінансування об’єкту капітального ремонту та перенесення термінів виконання робіт на 2019 рік, що врегульовано ст. 652 ЦК України, є об’єктивною обставиною згідно ч. 4 ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” для продовження терміну дії Договору.
2019-03-01 18:06:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
-
2019-03-20 12:22:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «Альянс Будівельників України» |
2 627 828,15
UAH з ПДВ
|
2 627 828,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "БУДІКОМ-ПЛЮС" |
2 720 000,00
UAH з ПДВ
|
2 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони" |
2 722 704,29
UAH з ПДВ
|
2 722 704,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Альянс Будівельників України» #37354345 |
Переможець |
2 627 828,15
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2018 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2019 11:26
|
умови припинення контракту | укладений |
31 травня 2019 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 15:30
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2018 18:03
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2018 17:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2018 16:46
|
договір | укладений |
30 листопада 2018 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 237/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 237/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 31.12.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 237/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 237/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 листопада 2018 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
1 343 350,44
UAH (в тому числі ПДВ 223 891,74 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Частиною 4 статті 849 Цивільного кодексу України, визначено, що Замовник має право у будь-який час до закінчення роботи відмовитися від договору підряду, виплативши підрядникові плату за виконану частину роботи. Таким чином, Замовнику законом та Договором надано право відмовитися в односторонньому порядку від договору підряду у будь-який час до закінчення роботи і визначене цією нормою право не може бути обмежене. Отже, договір підряду може бути розірваний в результаті односторонньої відмови від нього у повному обсязі, тобто в результаті вчинення Замовником одностороннього правочину, який тягне припинення зобов'язань його сторін. В силу ч. 3 ст. 651 ЦК України у разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Відповідно до ч. 2 ст. 653 ЦК України у разі розірвання договору зобов'язання сторін припиняються. Враховуючи вищевикладене, повідомляємо Вас про односторонню відмову від Договору та звертаємо Вашу увагу, що одностороння відмова від договору в такому випадку не потребує узгодження з Підрядником, так як самостійний юридичний факт зумовлює його розірвання, беручи до уваги пункт 11.2 Договору, додатково повідомляємо Вам, що договір вважається припиненим з 30.05.2019 року |