Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги швидкої допомоги та спеціалізованого санітарного транспорту)
Очікувана вартість
10 800 000,00 UAH
UA-2018-10-17-001430-b ● 87cf63ffacb14f50a16aab2555fb8055
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26136949 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Наталія Аркадієвна Шаповал +380965539026 shapoval-natasha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно рішень Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання, Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради, Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області та в м. Дніпро тільки Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради є єдиним постачальником послуг з перевезення хворих спеціальними машинами швидкої допомоги, за тарифами погодженими Департаментом охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради за наказом Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради № 131 від 16.11.2017 року
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Завірена копія листа Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області від 23.11.2017 р. №31/4-4329.
2. Завірена копія листа Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання від 29.11.2017 р. №12/20 ПК/ОЗ.
3. Завірена копія Статуту Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради.
4. Завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
5. Завірена копія ліцензії на право здійснення діяльності «Медична практика» Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР серія АЕ №571775 від 11.12.2014 р.
6. Проект Договору про закупівлю автопослуг з завіреною копією наказу Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради № 131 від 16.11.2017 р. до проекту Договору на тарифи користування спецавтотранспорту, погодженими Департаментом охорони здоров'я населення Дніпровської міської ради.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Завірена копія листа Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області від 23.11.2017 р. №31/4-4329.
2. Завірена копія листа Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання від 29.11.2017 р. №12/20 ПК/ОЗ.
3. Завірена копія Статуту Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради.
4. Завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
5. Завірена копія ліцензії на право здійснення діяльності «Медична практика» Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР серія АЕ №571775 від 11.12.2014 р.
6. Проект Договору про закупівлю автопослуг з завіреною копією наказу Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради № 131 від 16.11.2017 р. до проекту Договору на тарифи користування спецавтотранспорту, погодженими Департаментом охорони здоров'я населення Дніпровської міської ради.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2018 09:56 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 жовтня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі": відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних питань) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутність при цьому альтернативи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги швидкої допомоги та спеціалізованого санітарного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Синельникове, вул. Володимира Антоновича, 65; вул. Всеволода Нестайко, 5; вул. Талаліхіна, 6; вул. Полігонна, 18-а; вул. Каруни, 93, м. Дніпро, вул. Миру, 52, м. Синельникове
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Тендерна документація
17 жовтня 2018 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2018 14:25 |
поведом..PDF | |
17 жовтня 2018 14:25 |
Пр-л перемож..PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #01995663 |
Переможець |
10 800 000,00
UAH
|
18 жовтня 2018 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2019 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2018 13:39
|
Д-к 1.PDF | зміни до договору |
16 листопада 2018 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2018 10:41
|
Д-к 1.PDF | зміни до договору |
09 листопада 2018 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2018 09:10
|
Д-р №991.PDF | укладений |
09 листопада 2018 09:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшена сума договору на 800000,00 грн. без ПДВ і сума договору становить 10000000,00 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 991 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д.у. №1 к договору № 991 від 10.05.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшена сума договору на 800000,00 грн. без ПДВ і сума договору становить 10000000,00 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 991 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д.у. №1 к договору № 991 від 09.11.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |