Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Легковий автомобіль типу "універсал" або еквівалент
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2018-10-17-000370-a ● 64ce8d336af14681907588cc5f1039cb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Новоаврамівської сільської ради Хорольського району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 41055082 |
Місцезнаходження: | 37842, Україна , Полтавська обл., село Новоаврамівка, Полтавська область Хорольський район с. Новоаврамівка вул. Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Руденко Віра Іванівна +380661697100 slnovarada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2018 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2018 11:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2018 11:15 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2018 12:47 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Легковий автомобіль типу "універсал" або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37842, Україна, Полтавська область, c.Новоаврамівка, вул.Центральна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2018 12:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2018 12:18 |
зміни до ТК.docx | |
18 жовтня 2018 12:17 |
Додаток 5_проект_договору_заміна.doc | |
18 жовтня 2018 12:17 |
Додаток 4 _заміна.doc | |
18 жовтня 2018 12:17 |
Додаток 3_заміна.doc | |
18 жовтня 2018 12:17 |
Додаток 2_заміна.doc | |
18 жовтня 2018 12:17 |
Додаток 1_заміна.doc | |
18 жовтня 2018 12:16 |
avto_заміна.doc | |
17 жовтня 2018 11:08 |
Додаток 5_проект_договору.doc | |
17 жовтня 2018 11:08 |
Додаток 4 .doc | |
17 жовтня 2018 11:08 |
Додаток 3.doc | |
17 жовтня 2018 11:08 |
Додаток 2.doc | |
17 жовтня 2018 11:08 |
Додаток 1.doc | |
17 жовтня 2018 11:08 |
avto.doc |
18 жовтня 2018 12:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 жовтня 2018 12:18 |
зміни до ТК.docx
|
|||
18 жовтня 2018 12:17 |
Додаток 5_проект_договору_заміна.doc
|
|||
18 жовтня 2018 12:17 |
Додаток 4 _заміна.doc
|
|||
18 жовтня 2018 12:17 |
Додаток 3_заміна.doc
|
|||
18 жовтня 2018 12:17 |
Додаток 2_заміна.doc
|
|||
18 жовтня 2018 12:17 |
Додаток 1_заміна.doc
|
|||
18 жовтня 2018 12:16 |
avto_заміна.doc
|
|||
17 жовтня 2018 11:08 |
Додаток 5_проект_договору.doc
|
|||
17 жовтня 2018 11:08 |
Додаток 4 .doc
|
|||
17 жовтня 2018 11:08 |
Додаток 3.doc
|
|||
17 жовтня 2018 11:08 |
Додаток 2.doc
|
|||
17 жовтня 2018 11:08 |
Додаток 1.doc
|
|||
17 жовтня 2018 11:08 |
avto.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ваша документація має дискримінаційні ознаки та відсутнє обгрунтування посилання на конкретну торговельну марку! Вимогаємо внести зміни!
Дата подання: 18 жовтня 2018 03:55
Дата відповіді: 18 жовтня 2018 12:24
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обгрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є ВИКЛЮЧНО характеристиками конкретної марки автомобіля конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів.
Учасники можуть запропонувати вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший та більш технологічний. Наприклад, обгрунтуйте двигун 1.6 GDI Gasoline? В іншому автомобілі буде встановлений двигун іншої модифікації що є не гіршим показником, і так само з чисельними характеристиками які мають дискримінаційний характер та виключають наявність еквіваленту.
Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого участника, який запропонував більш вигідну пропозицію.
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників.
Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі.
В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі.
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі.
Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2018 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне Акціонерне Товариство "Полтава-Авто" |
578 500,00
UAH з ПДВ
|
578 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ" |
599 900,00
UAH з ПДВ
|
599 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне Акціонерне Товариство "Полтава-Авто" #03118340 |
Переможець |
578 500,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2018 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 10:32
|
договір | укладений |
02 січня 2019 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2018 12:17
|
Договір | укладений |
19 листопада 2018 12:13
|