Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Друкована продукція
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2018-10-17-000205-a ● 0231461753234067ab0a6562e7fd0437
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
17 жовтня 2018
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківська обласна дитяча клінічна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01993256 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Євгена Коновальця будинок 132 |
Контактна особа: |
Мазур Любов Любомирівна 380342530655 lubovmazur.00@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Продукції 7 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
Медична картка стац.хвогоро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
3000 штуки
Темпер.листок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
3000 штуки
Листок призначень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
3000 штуки
Інформ.згода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
1000 штуки
Направлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
500 штуки
Екстрене повідомлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
2000 штуки
Направлення на дослідження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Тендерна документація
17 жовтня 2018 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Гусак І.М #2833603236 |
Переможець |
8 000,00
UAH
|
17 жовтня 2018 10:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2018 10:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Медична картка стац.хвогоро | 3000 | штуки |
1,50
UAH
|
Темпер.листок | 3000 | штуки |
0,30
UAH
|
Листок призначень | 3000 | штуки |
0,30
UAH
|
Інформ.згода | 3000 | штуки |
0,30
UAH
|
Направлення | 1000 | штуки |
0,30
UAH
|
Екстрене повідомлення | 500 | штуки |
0,20
UAH
|
Направлення на дослідження | 2000 | штуки |
0,20
UAH
|