Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яловичина охолоджена, печінка яловича заморожена, філе куряче (М'ясо)
Очікувана вартість
449 877,00 UAH
UA-2018-10-17-000005-b 6e848c3251c04450a473a178bd868753
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Капацин

+380676372645 vozakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41118550
Місцезнаходження: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5
Контактна особа: Інна Капацин
+380676372645
vozakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2018 00:26
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2018 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2018 23:55
Очікувана вартість: 449 877,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Товар

Тендерна документація

17 жовтня 2018 00:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2018 00:26
ТД - общая.docx
17 жовтня 2018 00:26
Додатки до ТД -общая.doc
17 жовтня 2018 00:26
Договір (проект) ТД общая.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-26-000059 ● 786b4a50036e43108b0960665c1062b7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2019 12:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

25.03.2019 № 61

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника В. ДОВГИЙ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 61
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-08-000858-a 08.01.2019
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у м.Кривому Розі ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

2 UA-2018-10-17-000005-b 17.10.2018
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

3 UA-2019-02-18-000315-с 18.02.2019
Виконавчий комітет Індустріальної районної у місті Дніпрі ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-14-002702-b 14.02.2019
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


5 UA-2019-02-07-000031-а 07.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

6 UA-2019-01-18-000653-b 18.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-02-21-000174-b 21.02.2019
Комунальний заклад «Криворізька міська лікарня № 17» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2019-02-11-002477-b 11.02.2019
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

9 UA-2019-02-19-000859-b 19.02.2019
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

10 UA-2019-03-20-002872-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

11 UA-2019-03-20-002866-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

12 UA-2019-03-18-002651-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

13 UA-2019-02-19-001806-а 19.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

14 UA-2019-02-06-003225-b 06.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

15 UA-2019-01-29-003393-b 29.01.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

16 UA-2019-01-30-003087-b 30.01.2019
Державне підприємство «Комбінат «Салют» Державного агентства резерву України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

17 UA-2019-01-28-001785-b 28.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

18 UA-2018-03-29-001454-а 29.03.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

19 UA-2018-11-22-001772-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

20 UA-2018-11-22-001709-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства

21 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

22 UA-2019-02-14-003507-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

23 UA-2019-02-14-003478-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

24 UA-2019-02-14-003466-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

25 UA-2019-02-14-003448-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


26 UA-2019-02-14-003425-b
14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

27 UA-2018-08-17-001864-c 17.08.2018
Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

28 UA-2019-03-11-001357-b 11.03.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

29 UA-2019-02-07-003289-b 07.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

30 UA-2018-03-05-001316-с 05.03.2018
Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

31 UA-2018-01-25-002600-b 25.01.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

32 UA-2018-02-20-001718-с 20.02.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

33 UA-2018-03-13-002000-с 13.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

34 UA-2018-03-21-000922-с 21.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

35 UA-2018-04-02-002117-а 02.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

36 UA-2018-04-05-001181-а 05.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

37 UA-2019-02-26-001469-b 26.02.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-26 15:19:42

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-17-000005-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1. Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 №490, зі змінами (далі – наказ №490) визначено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Відповідно інформації розділу «Плани закупівель» системи електронних закупівель PROZORRO встановлено, що Замовником заплановано проведення закупівлі за кодом ДК021-2015: 15110000-2 — М’ясо номер плану UA-P-2018-10-12-005115-b очікуваною вартістю 445 764,00 грн.
Проте, фактично Замовником оголошено проведення закупівлі м’яса очікуваною вартістю 449 877,00 грн., тобто на вартість більшу ніж заплановано, без внесення змін до річного плану.
Просимо пояснити, чому процедура закупівлі оголошена та проведена без внесення змін до річного плану?
2. Згідно з вимогами п.п.1-2 п.2 Додатку 3 тендерної документації, учасником надаються: скан-копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підписання документів тендерної пропозиції представляти інтереси Учасника, зокрема, копія паспорту; скан-копії документів, що підтверджують повноваження особи щодо правомірності укладання та підписання договору про закупівлю, зокрема, копія паспорту.
Аналізом інформації розміщеною в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гарант-2010» надано копію сторінок паспорту не в повному обсязі, як того вимагав Замовник, а саме, відсутні копії сторінок 8-9 та 12-16 паспорту особи, уповноваженої на підписання документів.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проте, Замовником визнано учасника ТОВ «Гарант-2010» переможцем за результатами розгляду тендерних пропозицій та укладено 3 договори про закупівлю: філе куряче від 18.11.2018 №485 на суму 265 280,40 грн.; печінка яловича від 16.11.2018 №486 на суму 50 943,60 грн.; яловичина від 16.11.2018 №487 на суму 125 805,84 грн.
Просимо пояснити, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Гарант-2010» у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації?
3. Відповідно до абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, - повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з внесення змін.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що Додаткові угоди:
№1/485 до договору №485 від 18.11.2018, №1/486 до договору №486 від 16.11.2018, №1/487 до договору №487 від 16.11.2018, укладено 29.12.2018, а опубліковано 10.01.2019, що на 9 днів пізніше ніж визначено абзацом 9 частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»;
№2/485 до договору №485 від 18.11.2018, №2/486 до договору №486 від 16.11.2018, №2/487 до договору №487 від 16.11.2018, укладено 02.01.2019, а опубліковано 10.01.2019, що на 2 дні пізніше ніж визначено абзацом 9 частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»;
№3/485 до договору №485 від 18.11.2018, №3/486 до договору №486 від 16.11.2018, №3/487 до договору №487 від 16.11.2018, укладено 03.01.2019, а опубліковано 10.01.2019, що на 2 дні пізніше ніж визначено абзацом 9 частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»;
Просимо пояснити, чому Замовником порушено строки оприлюднення Додаткових угод?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-29 20:51:40

Відповідь Відділа освіти Дніпровського району, Дніпропетровської області на запитання від аудиторської служби по закупівлі: UA-M-2019-03-26-000059.

Відділу освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області опрацювавши звернення Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) надає пояснення з приводу планів закупівлі: UA-P-2018-10-12-005115-b - (М'ясо)» очікуваною вартістю 455764 гривні 00 копійок визначеною згідно протоколу ТК від 10.10.2018 року, відповідно яких оголошено закупівлю.
Повідомляємо наступне: що в протоколі тендерного комітету від 10.10.2018 року сума закупівлі складає: 455 764 гривні 00 копійок. Під час публікації плану закупівель, допущено механічну помилку та сума плана викладена в електронній системі закупівель не коректно. Оголошення на закупівлю оприлюднено з врахуванням суми визначенної в протоколі тендерного комітету від 10.10.2018 року.
Отже, закупівля проведенна в межах планових призначень .
Відповідно до Вашого запиту встановленно факт механічної помилки та складено протокол тендерного комітету з метою недопущення в подальшому таких випадків та підвищення контролю з боку голови тендерного комітету за дії працівників тендерного комітету.
Копія протоколу засідання тендерного комітету 10.10.2018 року надається та копія протоколу від 28.03.2019 року за результатами перевірки також надається.

Відповідь до п. 2
Згідно з вимогами п.п.1-2, п.2 Додатку 3 Тендерної документації, учасниками надаються скан.-копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підписання документів тендерної пропозиції, представляти інтереси Учасника зокрема, копія паспорту .
У складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію паспорту зі сторінками, що містять будь –яку інформацію щодо Учасника та інші документи які вимагались відповідно до п.п.1-2 п.2 Додатку № 5 до тендерної документації.
Тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області у складі Додатку № 3 не вимагав наявність всіх сторінок паспорту, отже наявність скан- копії паспорту зі сторінками, які мають інформацію щодо підтвердження особи Учасника та сторінок з пропискою вважається достатньою інформацією для підтвердження особи Учасника.
Крім того пропозиція Учасника підписана ЕЦП (Електронно цифровим підписом) Учасника виданого в центрі сертифікації ключів України, що додатково підтверджує особу Учасника.

Додатки до пояснення додаються (Протокол ТК )





















Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-03-29 21:02:15

Відповідь Відділа освіти Дніпровського району, Дніпропетровської області на запитання від аудиторської служби по закупівлі: UA-M-2019-03-26-000059.

Пояснення надано

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в порушення частини 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" провів процедуру закупівлі без внесення її до річного плану)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: М'ясо (Яловичина охолоджена)
Опис предмету закупівлі:
Товар
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 126 806,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 634,03 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 листопада 2018 13:54
Закінчення: 02 листопада 2018 14:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

893 кг
М'ясо (Яловичина охолоджена)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт.Слобожанське, смт. Теплична ,5
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2018 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Копчай Ольга Борисівна" 126 448,80
UAH з ПДВ
126 448,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 126 448,80
UAH з ПДВ
125 805,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2018 10:00
ДОГОВІР.rar
01 листопада 2018 10:00
АНАЛОГ. ДОГОВОРИ.rar
01 листопада 2018 10:00
ДОВІДКИ АВТО.rar
01 листопада 2018 10:00
ДОВІДКА ПРО ПРАЦІВНИКІВ.rar
01 листопада 2018 10:00
2 РЕКВІЗИТИ ФОП КОПЧАЙ О.Б.rar
01 листопада 2018 10:00
1. ПРОПОЗИЦІЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Копчай Ольга Борисівна"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Переможець 125 805,84
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 15:20

Документи

05 листопада 2018 15:20
Електронний підпис
02 листопада 2018 14:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2018 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
125 805,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2018 15:20
Електронний підпис
02 листопада 2018 14:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 18:07
Доп. угода 3.487 ялович..pdf зміни до договору
14 січня 2019 18:05
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2019 23:08
Д.У 3.487.pdf зміни до договору
10 січня 2019 23:07
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2019 23:06
Д.У 2.487.pdf зміни до договору
10 січня 2019 23:05
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2019 23:04
Д.У 1.487.pdf зміни до договору
10 січня 2019 23:03
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 14:52
487.pdf укладений
16 листопада 2018 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до договору
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 487
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до договору
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 487
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до договору
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 487
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до договору
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 487
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML