Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капуста, морква, буряк, цибуля ріпчаста
Очікувана вартість
243 600,00 UAH
UA-2018-10-16-001267-b ● ff0036e64b4547b0a11d86d07299ac99
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4 |
Код ЄДРПОУ: | 30212155 |
Вебсайт: | http://kmkl4.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , Київська обл., Киев, вул. Солом'янська, 17 |
Контактна особа: |
Антоніна Іванівна Петренко +380672201072 antonina.ivanivna56@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2018 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2018 11:42 |
Очікувана вартість: | 243 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 436,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16500 кілограм
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Солом’янська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2500 кілограм
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Солом’янська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
7000 кілограм
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Солом’янська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1400 кілограм
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Солом’янська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2018 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2018 15:04 |
Додаток 2.PDF | |
16 жовтня 2018 15:04 |
Додаток 6.PDF | |
16 жовтня 2018 15:04 |
Додаток 4.pdf | |
16 жовтня 2018 15:04 |
Тендерна документація.pdf | |
16 жовтня 2018 15:04 |
Додаток 5.PDF | |
16 жовтня 2018 15:04 |
Додаток 1.PDF | |
16 жовтня 2018 15:04 |
Додаток 3.PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-16-001267-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ", Код ЄДРПОУ:39787081
Дата подання: 15 листопада 2018 17:40
Вимога щодо неправомірного визначення переможця
ТОВ «ТК «Світ продуктів» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Супрун М.О., а саме:
1. Відповідно до пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник мав надати інформацію про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (згідно Додатку 3 до Тендерної документації). Учасник надав відповідний документ, текст якого повністю скопійовано з тендерної документації та не підтверджує відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, оскільки містить слова «ПОВИННО», «МАЄ БУТИ», що не відповідає умовам тендерної документації. Наприклад: «Продукція має бути ціла, чиста».
2. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати скан-копію аналогічного договору та скан-копію відгуку, виданого замовником, з яким було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків.
Фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович надав відгук від КМКЛ №10 про виконання договору №987 від 02.10.2018 р. Разом з цим, в вищевказаному відгуку відсутня інформації про належне виконання договору стосовно строків, як вимагалось в тендерній документації.
3. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. ФОП Супрун М.О. надав вищевказаний документ, але в довідці наявна інформація лише про одного працівника. Виходячи зі змісту тендерної документації учасник мав надати «довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації», що передбачає надання інформації щодо як мінімум двох працівників. ФОП Супрун М.О. надав інформацію лише щодо одного працівника. Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1786-р/пк-пз від 30.11.2016 року (індивідуальний номер закупівлі UA-2016-10-05-001047-b) в якому зазначено, що відповідно до умов документації, в якій вказано «надати довідку про працівників відповідної кваліфікації», учасники повинні надати у складі Пропозицій інформацію про щонайменше двох працівників, пропозиція ФОП Супрун М.О. не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Супрун М.О. не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена. Просимо замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник мав надати інформацію про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (згідно Додатку 3 до Тендерної документації). Учасник надав відповідний документ, текст якого повністю скопійовано з тендерної документації та не підтверджує відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, оскільки містить слова «ПОВИННО», «МАЄ БУТИ», що не відповідає умовам тендерної документації. Наприклад: «Продукція має бути ціла, чиста».
2. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати скан-копію аналогічного договору та скан-копію відгуку, виданого замовником, з яким було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків.
Фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович надав відгук від КМКЛ №10 про виконання договору №987 від 02.10.2018 р. Разом з цим, в вищевказаному відгуку відсутня інформації про належне виконання договору стосовно строків, як вимагалось в тендерній документації.
3. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. ФОП Супрун М.О. надав вищевказаний документ, але в довідці наявна інформація лише про одного працівника. Виходячи зі змісту тендерної документації учасник мав надати «довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації», що передбачає надання інформації щодо як мінімум двох працівників. ФОП Супрун М.О. надав інформацію лише щодо одного працівника. Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1786-р/пк-пз від 30.11.2016 року (індивідуальний номер закупівлі UA-2016-10-05-001047-b) в якому зазначено, що відповідно до умов документації, в якій вказано «надати довідку про працівників відповідної кваліфікації», учасники повинні надати у складі Пропозицій інформацію про щонайменше двох працівників, пропозиція ФОП Супрун М.О. не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Супрун М.О. не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена. Просимо замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 листопада 2018 14:34
Вимога ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" по закупівлі 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Капуста, морква, буряк, цибуля ріпчаста) є необгрунованою та безпідставною, та такою, що підлягає відхиленню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-10-16-001267-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ", Код ЄДРПОУ:39787081
Дата подання: 23 листопада 2018 16:22
Дата подання: 23 листопада 2018 16:22
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
16.10.18 КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4 оголоcили відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі».
У аукціоні 02.11.18 взяли участь:
1) ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ".
2) Фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович.
3) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ.
4) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА.
5) ФОП Густі Валентина Олександрівна.
13.11.2018 Замовником визначено переможцем ФОП Супрун М. О. та направлено повідомлення про намір укласти договір. Проте Замовник визначивши переможцем ФОП Супрун М. О порушив наші права як учасника процедури на неупереджену та справедливу оцінку тендерних пропозицій, недискримінації учасників, адже пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Наприклад:
1) Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати Довідку складену за формою на фірмовому бланку учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням, кількості співробітників (№ п/п), посади, спеціальності, стажу роботи:
№
п/п Посада П.І.Б. Штатний/
найманий
працівник Кваліфікація
(спеціаль¬
ність) Досвід роботи (стаж роботи) за
спеціальністю
1 2 3 4 5 6
Отже, згідно умов тендерної документації Учасник має надати інформацію про наявність не менше двох працівників.
ФОП Супрун М.О. надав вищевказаний документ, але в довідці наявна інформація лише про одного працівника. Отже, ФОП Супрун М. О. не підтвердив наявність працівників (не менше двох), а тому не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію згідно ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації.
2) Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати скан-копію аналогічного договору та скан-копію відгуку, виданого замовником, з яким було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків.
Фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович надав відгук від КМКЛ №10 про виконання договору №987 від 02.10.2018 р. Разом з цим, в вищевказаному відгуку відсутня інформації про належне виконання договору стосовно строків, як вимагалось в тендерній документації.
Враховуючи вище зазначене,
ПРОСИМО
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3) Додатково перевірити тендерну пропозицію Фізичної особи - підприємця Супрун Максим Олександрович у відкритих торгах на закупівлю послуг за кодом товару за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи, та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника.
4) Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Фізичної особи - підприємця Супрун Максим Олександрович у відкритих торгах на закупівлю послуг за кодом товару за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи.
Додатки: платіжне доручення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2018 19:38
Рішення від 27.11.2018 № 12091 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 27 листопада 2018 19:38
Рішення від 11.12.2018 № 12642.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2018 16:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2018 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА |
192 978,00
UAH з ПДВ
|
129 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович |
159 112,00
UAH з ПДВ
|
152 399,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" |
242 600,00
UAH з ПДВ
|
213 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Густі Валентина Олександрівна |
231 180,00
UAH з ПДВ
|
231 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
237 600,00
UAH з ПДВ
|
237 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424 |
Рішення скасоване |
129 300,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2018 16:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424 |
Відхилено |
129 300,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2018 16:12
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
фізична особа - підприємець Супрун Максим Олександрович #3084821555 |
Переможець |
152 399,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2018 16:14
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 04 грудня 2018 12:57 |
Коментар щодо відміни: | Керуючись ч.1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, пунктом 1 “Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися” розділу “Результати торгів та укладання договору про закупівлю” тендерної документації на закупівлю 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Капуста, морква, буряк, цибуля ріпчаста), в зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів – овочів у кількості, заявленій 16.10.2018р. тендерний комітет прийняв рішення про відміну процедури закупівлі. |
Документи:
04 грудня 2018 12:57
|
Електронний підпис |
04 грудня 2018 12:53
|
Протокол №99.PDF |