Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2018-10-16-001176-b f92a0cf50198425499aa251c2041aef3
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Федоров Ігор Миколайович

+380433522537 igorfedorov92@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41532621
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Контактна особа: Федоров Ігор Миколайович
+380433522537
igorfedorov92@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2018 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2018 14:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2018 14:51
Початок аукціону: 19 жовтня 2018 14:10
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Додаткові кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2018 14:49
Додаток 3.docx
16 жовтня 2018 14:47
Додаток 4.docx
16 жовтня 2018 14:47
Додаток 2.docx
16 жовтня 2018 14:47
Додаток 1.docx
16 жовтня 2018 14:47
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 17 жовтня 2018 09:38
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 10:30
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги та/або еквіваленти у пропозиціях учасників не приймаються.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-16-001176-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3097209703
Дата подання: 21 жовтня 2018 19:52
Дискваліфікація ТОВ "КомпаКом"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КомпаКом" в тендерній закупівлі UA-2018-10-16-001176-b, звертаємо Вашу увагу на те, що запропонований товар - Персональні комп’ютери не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- замовник в своїй тендерній документіції (Додаток 2) прописав вимоги - Зовнішні інтерфейси - не менше 2хUSB 3.0, 2хUSB 2.0; * HDMI, VGA, DVI або Display port сумісний з монітором та наявність кабелю (довжина не менш ніж 1,5 м) для підключення монітору до системного блоку; роз'єми для навушників і мікрофону. В пропозиції ТОВ "КомпаКом" замість трьох (HDMI, VGA, DVI або Display port ) тільки один VGA. Це означає, що Замовник не зможе підключити більш сучасні монітори, а також зображення буде передаватись в аналоговму, а не в цифровому форматі.
Згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 10.04.2014 № 1197- VII, ФОП Зуб О.О., як учасник торгів має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 вказаної статті встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі замовник, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні.
Розділом 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” №35 13.04.2016р. визначено, що у випадку виявлення порушення, Користувач може звернутися до Замовника із вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму. З огляду на наведене, на підставі положень, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р.,
1. Враховуючи наведене вище, керуючись п. 13, 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 ретельно розглянути пропозицію ТОВ "КомпаКом", та дискваліфікувати, як таку що не відповідає вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2018 12:45
Шановний Учасник, повідомляємо Вам наступне:
По-перше:
Дія Закону України «Про Публічні закупівлі» поширюється на закупівлі, що перевищують межі встановлені ч.1 ст. 20 цього Закону. Таким чином, положення статті 18, на яку Ви посилаєтесь у своєму листі, до даної закупівлі не застосовується.
По-друге:
Згідно листа Північного офісу Державної аудиторської служби № 26-02-05-14/4054 від 01.08.2017 абзац 11 «Щодо дотримання норм наказу «ДП Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Наказ №35) зазначаємо, що згідно з Наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2005 № 34/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.04.2005 та № 381/100661, нормативно-правовий акт – це офіційний документ, прийнятий уповноваженим на це суб’єктом нормотворення у визначеній законом формі та порядку, який встановляє норми права для визначеного кола осіб і розрахований на неодноразове застосування.
Нормативно-правові акти будь-якого виду незалежно від строку їх дії та характеру відомостей в яких є одна або більше норм, що мають міжвідомчий характер, тобто є обов’язковими для інших міністерств, органів виконавчої влади, а також органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, що не належать до сфери управління органу, який видав нормативно-правовий акт, підлягають державній реєстрації в Міністерстві юстиції України.
Однак Наказ №35, не пройшов державної реєстрації та не є нормативним актом обов’язкової дії для інших міністерств, органів виконавчої влади, а також органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2018 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 27 801,00
UAH з ПДВ
27 801,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 28 487,00
UAH з ПДВ
28 487,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубарик Олександр Васильович 29 250,00
UAH з ПДВ
29 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 29 778,00
UAH з ПДВ
29 778,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2018 14:33
Сертификаты GTL.rar
18 жовтня 2018 14:33
СервисЦентры.pdf
18 жовтня 2018 14:33
Опыт Поставок 2016-2017-2018.xls
18 жовтня 2018 14:33
Додаток 3.pdf
18 жовтня 2018 14:33
Додаток 2 .pdf
18 жовтня 2018 14:33
propozitsiya_27801.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2018 17:53
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"

ФОП Зубарик Олександр Васильович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Очікує рішення 27 801,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2018 14:43

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 жовтня 2018 16:23
Коментар щодо відміни: зміни у додатку до річного плану на 2018 рік.
Документи:
22 жовтня 2018 16:23
протокол