Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2018-10-16-001176-b ● f92a0cf50198425499aa251c2041aef3
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41532621 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1 |
Контактна особа: |
Федоров Ігор Миколайович +380433522537 igorfedorov92@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2018 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2018 14:51 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2018 14:51 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2018 14:10 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Додаткові кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2018 14:49 |
Додаток 3.docx |
16 жовтня 2018 14:47 |
Додаток 4.docx |
16 жовтня 2018 14:47 |
Додаток 2.docx |
16 жовтня 2018 14:47 |
Додаток 1.docx |
16 жовтня 2018 14:47 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 17 жовтня 2018 09:38
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 10:30
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналоги та/або еквіваленти у пропозиціях учасників не приймаються.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-16-001176-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3097209703
Дата подання: 21 жовтня 2018 19:52
Дискваліфікація ТОВ "КомпаКом"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КомпаКом" в тендерній закупівлі UA-2018-10-16-001176-b, звертаємо Вашу увагу на те, що запропонований товар - Персональні комп’ютери не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- замовник в своїй тендерній документіції (Додаток 2) прописав вимоги - Зовнішні інтерфейси - не менше 2хUSB 3.0, 2хUSB 2.0; * HDMI, VGA, DVI або Display port сумісний з монітором та наявність кабелю (довжина не менш ніж 1,5 м) для підключення монітору до системного блоку; роз'єми для навушників і мікрофону. В пропозиції ТОВ "КомпаКом" замість трьох (HDMI, VGA, DVI або Display port ) тільки один VGA. Це означає, що Замовник не зможе підключити більш сучасні монітори, а також зображення буде передаватись в аналоговму, а не в цифровому форматі.
Згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 10.04.2014 № 1197- VII, ФОП Зуб О.О., як учасник торгів має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 вказаної статті встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі замовник, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні.
Розділом 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” №35 13.04.2016р. визначено, що у випадку виявлення порушення, Користувач може звернутися до Замовника із вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму. З огляду на наведене, на підставі положень, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р.,
1. Враховуючи наведене вище, керуючись п. 13, 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 ретельно розглянути пропозицію ТОВ "КомпаКом", та дискваліфікувати, як таку що не відповідає вимогам закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
- замовник в своїй тендерній документіції (Додаток 2) прописав вимоги - Зовнішні інтерфейси - не менше 2хUSB 3.0, 2хUSB 2.0; * HDMI, VGA, DVI або Display port сумісний з монітором та наявність кабелю (довжина не менш ніж 1,5 м) для підключення монітору до системного блоку; роз'єми для навушників і мікрофону. В пропозиції ТОВ "КомпаКом" замість трьох (HDMI, VGA, DVI або Display port ) тільки один VGA. Це означає, що Замовник не зможе підключити більш сучасні монітори, а також зображення буде передаватись в аналоговму, а не в цифровому форматі.
Згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 10.04.2014 № 1197- VII, ФОП Зуб О.О., як учасник торгів має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 вказаної статті встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі замовник, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні.
Розділом 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” №35 13.04.2016р. визначено, що у випадку виявлення порушення, Користувач може звернутися до Замовника із вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму. З огляду на наведене, на підставі положень, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р.,
1. Враховуючи наведене вище, керуючись п. 13, 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 ретельно розглянути пропозицію ТОВ "КомпаКом", та дискваліфікувати, як таку що не відповідає вимогам закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2018 12:45
Шановний Учасник, повідомляємо Вам наступне:
По-перше:
Дія Закону України «Про Публічні закупівлі» поширюється на закупівлі, що перевищують межі встановлені ч.1 ст. 20 цього Закону. Таким чином, положення статті 18, на яку Ви посилаєтесь у своєму листі, до даної закупівлі не застосовується.
По-друге:
Згідно листа Північного офісу Державної аудиторської служби № 26-02-05-14/4054 від 01.08.2017 абзац 11 «Щодо дотримання норм наказу «ДП Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Наказ №35) зазначаємо, що згідно з Наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2005 № 34/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.04.2005 та № 381/100661, нормативно-правовий акт – це офіційний документ, прийнятий уповноваженим на це суб’єктом нормотворення у визначеній законом формі та порядку, який встановляє норми права для визначеного кола осіб і розрахований на неодноразове застосування.
Нормативно-правові акти будь-якого виду незалежно від строку їх дії та характеру відомостей в яких є одна або більше норм, що мають міжвідомчий характер, тобто є обов’язковими для інших міністерств, органів виконавчої влади, а також органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, що не належать до сфери управління органу, який видав нормативно-правовий акт, підлягають державній реєстрації в Міністерстві юстиції України.
Однак Наказ №35, не пройшов державної реєстрації та не є нормативним актом обов’язкової дії для інших міністерств, органів виконавчої влади, а також органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій.»
По-перше:
Дія Закону України «Про Публічні закупівлі» поширюється на закупівлі, що перевищують межі встановлені ч.1 ст. 20 цього Закону. Таким чином, положення статті 18, на яку Ви посилаєтесь у своєму листі, до даної закупівлі не застосовується.
По-друге:
Згідно листа Північного офісу Державної аудиторської служби № 26-02-05-14/4054 від 01.08.2017 абзац 11 «Щодо дотримання норм наказу «ДП Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Наказ №35) зазначаємо, що згідно з Наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2005 № 34/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.04.2005 та № 381/100661, нормативно-правовий акт – це офіційний документ, прийнятий уповноваженим на це суб’єктом нормотворення у визначеній законом формі та порядку, який встановляє норми права для визначеного кола осіб і розрахований на неодноразове застосування.
Нормативно-правові акти будь-якого виду незалежно від строку їх дії та характеру відомостей в яких є одна або більше норм, що мають міжвідомчий характер, тобто є обов’язковими для інших міністерств, органів виконавчої влади, а також органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, що не належать до сфери управління органу, який видав нормативно-правовий акт, підлягають державній реєстрації в Міністерстві юстиції України.
Однак Наказ №35, не пройшов державної реєстрації та не є нормативним актом обов’язкової дії для інших міністерств, органів виконавчої влади, а також органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2018 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" |
27 801,00
UAH з ПДВ
|
27 801,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" |
28 487,00
UAH з ПДВ
|
28 487,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зубарик Олександр Васильович |
29 250,00
UAH з ПДВ
|
29 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
29 778,00
UAH з ПДВ
|
29 778,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Очікує рішення |
27 801,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2018 14:43
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 22 жовтня 2018 16:23 |
Коментар щодо відміни: | зміни у додатку до річного плану на 2018 рік. |
Документи:
22 жовтня 2018 16:23
|
протокол |