Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компьютерне обладнання.
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2018-10-16-001144-b f4eb1a83422a475bb0c777496cd82570
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Ткач

+380567446134 pravobuh@dmr.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23928294
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Олена Ткач
+380567446134
pravobuh@dmr.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2018 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2018 13:59
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Багатофункціональні пристрої та принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр.Д.Яворницького,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2018  —  09 листопада 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2018 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 14:49
оголошення МФУ.pdf
18 жовтня 2018 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2018 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 14:49
оголошення МФУ.pdf
16 жовтня 2018 14:41
Оголошення меблі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 17 жовтня 2018 09:38
Дата відповіді: 17 жовтня 2018 10:28
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку 2 до оголошення про закупівлю вказано:У кожному випадку, де у тексті згадуються посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз «або еквівалент».
Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності.
Прохання замінити тендерну документацію
Дата подання: 17 жовтня 2018 23:55
Дата відповіді: 18 жовтня 2018 14:50
Просимо заменити тендерну документацію на вірну. Ви завантажили ТД на меблі,
Відповідь: Документацію замінено

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 жовтня 2018 14:23
Коментар щодо відміни: Відсутність планових асигнувань
Документи:
23 жовтня 2018 14:23
Електронний підпис
23 жовтня 2018 11:29
Рішення скасування.pdf