Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об'єктів нерухомості ВПСГ "Польок")
Очікувана вартість
654 166,00 UAH
UA-2018-10-16-001083-a ● be426681121b494b8a5f43def03eed7f
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС |
Код ЄДРПОУ: | 00131334 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1 |
Контактна особа: |
Орлова Ірина +380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2018 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2018 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2018 14:10 |
Очікувана вартість: | 654 166,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,76% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об'єктів нерухомості ВПСГ "Польок")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об'єктів нерухомості ВПСГ "Польок")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 листопада 2018
—
29 лютого 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2018 09:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2018 15:58 |
ТД Польок.doc | |
16 жовтня 2018 15:58 |
додаток до ТЗ.doc | |
16 жовтня 2018 15:58 |
Положення.doc |
18 жовтня 2018 09:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 жовтня 2018 15:58 |
ТД Польок.doc
|
|||
16 жовтня 2018 15:58 |
додаток до ТЗ.doc
|
|||
16 жовтня 2018 15:58 |
Положення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо працівників
Дата подання: 22 жовтня 2018 10:26
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 16:02
Чи можна замість трудових книжок надати трудові угоди на керівника пультової охорони та спеціаліста з процесу охорони. Адже стаття 21 Кодексу законів про працю України дозволяє працевлаштування по трудовій угоді. Просимо надати відповідь.
Відповідь: Можна
п.2 « Кваліфікаційні критерії до учасників»:
- Трудові книжки або інші документи/договори/угоди, що підтверджують прийом на роботу наступного персоналу – на посади охоронників не менше 10, диспетчерів пультової охорони не менше 3, керівника пультової охорони 1, спеціаліста з організації процесу охорони 1
п.2 « Кваліфікаційні критерії до учасників»:
- Трудові книжки або інші документи/договори/угоди, що підтверджують прийом на роботу наступного персоналу – на посади охоронників не менше 10, диспетчерів пультової охорони не менше 3, керівника пультової охорони 1, спеціаліста з організації процесу охорони 1
Щодо аналогічних
Дата подання: 22 жовтня 2018 10:33
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 16:04
Виходячи, з вимоги документації, потрібно надати 3 аналогічні договори щодо державного\комунального майна.
Шановний замовнику, дана вимога є дискримінаційною та неправомірною одночасно з наступних причин, а саме: 1) згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може встановити один з таких критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічнОГО договорУ, тобто одного. Чому законодавець прописує одну вимогу, а Ви прописуєте іншу? Чому 3 договори? Чому не 33? 2) стаття 16 вищезгаданого Закону не визначає суб'єкта, з яким має бути укладено аналогічний договір. Чому це робите Ви? Чим викликана вимога про державне\комунальне майно? На підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом фінансування, а виходить і права власності (адже, приватні структури не можуть мати державне\комунальне майно? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити договори лише з охорони державногоїкомунального майна? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для державних\комунальних установ та установ, що фінансуються за приватний кошт? Отже, враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО прибрати вимогу про 3 аналогічні договори щодо охорони державного\комунального майна та внести відповідні зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Допорогові закупівлі не підлягають під дію закону України «Про публічні закупівлі»
Щодо дислокації
Дата подання: 22 жовтня 2018 10:38
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 16:05
У оголошенні зазначено: 10) розроблені Учасником та погоджені Замовником: - розташування/дислокація постів; - схема патрулювання із зазначенням періодичності обходів. Дану процедуру потрібно розробити до моменту подачі пропозиції та узгодити? Але навіщо це робити на етапі подачі пропозиції, якщо ще не відомо, чи буде учасник обраний Переможцем. Тим паче, що у Вас стоїть вимога, що до підписання договору, учасник-Переможець має оглянути об'єкт і затвердити маршрут. Тобто цю процедуру потрібно робити двічі. Тому вважаємо, що вимога про погодження дислокації на етапі подачі пропозиції порушує принцип раціональності та ефективності, і тому вимагаємо виключити її та внести зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: п.10. Тендерної документації:
«розроблені Учасником та погоджені Замовником:
- розташування/дислокація постів;
- схема патрулювання із зазначенням періодичності обходів;»
Схему патрулювання із зазначенням періодичності обходів та розташування постів необхідно погодити для забезпечення ефективного внутрішньооб’єктного режиму для виключення безконтрольного входу/виходу на об’єкта та з метою виключення ризиків небезпечних ситуацій.
«розроблені Учасником та погоджені Замовником:
- розташування/дислокація постів;
- схема патрулювання із зазначенням періодичності обходів;»
Схему патрулювання із зазначенням періодичності обходів та розташування постів необхідно погодити для забезпечення ефективного внутрішньооб’єктного режиму для виключення безконтрольного входу/виходу на об’єкта та з метою виключення ризиків небезпечних ситуацій.
Щодо дислокації 2
Дата подання: 22 жовтня 2018 16:11
Шановний Замовнику, ніхто і не сперечається про те, що погодження необхідно. Питання в тому - на якому етапі? Навіщо учасникам погоджувати дислокацію, якщо не зрозуміло, чи будуть вони переможцями? Дана вимога актуальна лише для учасника-Переможця, який в подальшому буде здійснювати співпрацю з Вами. Тому ще раз наголошуємо - виключіть дану вимогу для учасників та залишить її лише для Переможця.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо форми закупівлі
Дата подання: 22 жовтня 2018 16:12
Ви кажете, що допорогові не регулюються законом. А нічого, що допорогові - це до 200 тис. грн. А у Вас 654 166,00?
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
651 974,40
UAH
|
05 листопада 2018 14:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'КЕВЛАР-ГРУПП' #38595119 |
Переможець |
654 166,00
UAH
|
09 листопада 2018 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Протокол ТК _ 30 в_д 14.01.2020 (Послуги з охорони ВПСГ Польок) (1).pdf | зміни до договору |
28 січня 2020 16:23
|
ДУ 2 від 28.01.2020 до договору 15 80 (1).pdf | зміни до договору |
28 січня 2020 16:23
|
ДУ 1 від 21.06.2019 до Договору 15 80 (1).pdf | зміни до договору |
21 червня 2019 10:13
|
Договір 15 80 від 20.11.2018.pdf | укладений |
20 листопада 2018 16:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно Протоколу № 404 засідання тендерного комітету Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" від 06.05.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 15/80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/80 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" № 30 від 14.01.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 15/80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |