Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мастильні засоби
Очікувана вартість
78 100,00 UAH
UA-2018-10-16-001076-a 731ccf1c31ac4ff9aae8558ae2683166
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Магрело Марина Олександрівна

380444625215 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Магрело Марина Олександрівна
380444625215
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2018 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2018 16:00
Очікувана вартість: 78 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 391,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Мастильні засоби
Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Строк дії пропозиції: протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.
4. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Замовником протягом 2-х. робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується.
5. Строк поставки товару, протягом 1-го робочого дня з дати отримання заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
3. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ).
4. Копія Статуту (для юридичної особи)*.
5. Копія паспорту (для фізичних осіб )*
6. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)*
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Копії документу (-ів), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 штуки
Мастильні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київ, Київ, вул. Електриків,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2018 17:00
Документація.docx
16 жовтня 2018 16:59
Договір проект.docx
16 жовтня 2018 17:00
Документація.docx
16 жовтня 2018 16:59
Договір проект.docx
16 жовтня 2018 16:17
Договір проект.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про асортимент
Дата подання: 16 жовтня 2018 16:20
Дата відповіді: 16 жовтня 2018 17:21
надайте технічні параметри олив, які будуть закуповуватись Дякуємо
Відповідь: Технічні вимоги додано
Аналоги
Дата подання: 17 жовтня 2018 09:16
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 15:51
Чи розглядаються аналоги ?
Відповідь: Всі вимоги зазначені в документації
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 17 жовтня 2018 09:32
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 15:52
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вимоги зазначені в документації
Дискримінація потенційних учасників
Дата подання: 18 жовтня 2018 16:32
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 15:53
Доброго дня,шановний замовнику.Так розумію,що знову переможцем "вашої"закупівлі стане ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА - ТРЕЙД",яке аж ніяк не є провідним постачальником на вітчизняному ринку мастильних матеріалів,але якимось "дивним чином" постійно стає переможцем торгів,що проводить ваше Комунальне підприємство?
Відповідь: Замовник визначає переможця серед учасників пропозиція яких відповідає вимогам документації
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій