Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
СТРІЧКА СВІТЛОПОВЕРТАЛЬНА
Очікувана вартість
7 600,00 UAH
UA-2018-10-16-000653-a ● bfd91e3c770d4c6e8ee4251b92428337
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359121 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Контактна особа: |
Магрело Марина Олександрівна 380444625215 sheupodoltender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2018 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2018 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2018 14:00 |
Очікувана вартість: | 7 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Світлоповертальна стрічка алмазного типу (серії 983) складається із призматичних лінз, закритих із зовнішньої сторони шаром гладкого полімеру. Стрічка має клейовий шар, чутливий до тиску та закритий зі зворотного боку захисною плівкою. Стрічка має загерметизовані краї.
Стрічка відповідає вимогам ЄЕК ООН №104 та має сертифікат підтвердження, виданий незалежною випробувальною лабораторією.
На стрічці міститься інформація про підтвердження належності до типу «С» ЄЕК ООН №104
- Ширина стрічки – 55 мм
- Довжина – 50м/рулон
- Колір: жовтий (983-71) та білий (983-10)
Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується. 4. Строк поставки товару,протягом 2-х робочих днів з дати отримання заявки. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 4.1 форму «цінова – пропозиція» із зазначенням стартової ціни пропозиції. 4.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)* 4.3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ), копія свідоцтва про сплату єдиного податку *. 4.4. Статут (для юридичної особи)*. 4.5. Паспорт (для фізичних осіб )* 4.6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)* 4.7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) 4.8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України. *Кожна сторінка копій перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.
Розгорнути
Згорнути
Стрічка відповідає вимогам ЄЕК ООН №104 та має сертифікат підтвердження, виданий незалежною випробувальною лабораторією.
На стрічці міститься інформація про підтвердження належності до типу «С» ЄЕК ООН №104
- Ширина стрічки – 55 мм
- Довжина – 50м/рулон
- Колір: жовтий (983-71) та білий (983-10)
Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується. 4. Строк поставки товару,протягом 2-х робочих днів з дати отримання заявки. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 4.1 форму «цінова – пропозиція» із зазначенням стартової ціни пропозиції. 4.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)* 4.3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ), копія свідоцтва про сплату єдиного податку *. 4.4. Статут (для юридичної особи)*. 4.5. Паспорт (для фізичних осіб )* 4.6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)* 4.7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) 4.8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України. *Кожна сторінка копій перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
СТРІЧКА СВІТЛОПОВЕРТАЛЬНА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, місто Київ, Київ, самовивіз по м. Києву
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2018 15:41 |
Договір проект.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дорожні Системи #41036887 |
Переможець |
7 596,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2018 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
№341 від 22.10.2018.PDF | укладений |
22 жовтня 2018 14:12
|